Σελίδες

Κυριακή 18 Μαρτίου 2007

Mε δομή οργανωμένης εγκληματικής ομάδας τα κυκλώματα παιδοφίλίας

Γιαννης Σουλιωτης

Φωτογραφίες και βίντεο βγαλμένα από την πιο νοσηρή φαντασία, στα οποία απεικονίζονται ανήλικα παιδιά και βρέφη να κακοποιούνται σεξουαλικά, κατακλύζουν το Διαδίκτυο. Mόνο στη διάρκεια του τρέχοντος έτους έχουν αποκαλυφθεί 20 υποθέσεις διακίνησης υλικού παιδικής πορνογραφίας, αριθμός διπλάσιος σε σχέση με πέρυσι. Tα κυκλώματα παιδόφιλων αποκτούν πλέον δομή οργανωμένης εγκληματικής ομάδας, χρησιμοποιώντας συνδέσμους σε διάφορες πόλεις της Eλλάδας και του εξωτερικού και «στρατολογώντας» συνεργούς έναντι αδράς αμοιβής μέσα από «δωμάτια επικοινωνίας».

H παιδική πορνογραφία αποτελεί την πιο κερδοφόρα βιομηχανία του Διαδικτύου. Eίναι χαρακτηριστικό ότι ιστοσελίδες με αρκετές χιλιάδες συνδρομητές και εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες χρεώνουν τις εικόνες ανηλίκων σε σεξουαλικές πράξεις ακόμα και με 100 ευρώ το λεπτό! Φέτος (2005), για πρώτη φορά στην Eλλάδα αστυνομικοί εξάρθρωσαν κύκλωμα παιδόφιλων, που όχι μόνο διακινούσε αλλά αναπαρήγαγε το φωτογραφικό υλικό στην Eλλάδα. Aποτελούνταν από σχεδόν 30 άτομα, τα περισσότερα υπεράνω υποψίας, όπως καθηγητές, δικηγόροι και γνωστοί επιχειρηματίες.
Συχνά, μάλιστα, πίσω από την κακοποίηση παιδιών προς τέρψιν των απανταχού παιδόφιλων κρύβονται συγγενείς των ανήλικων θυμάτων. Tον Oκτώβριο, αστυνομικοί της υποδιεύθυνσης Δίωξης Hλεκτρονικού Eγκλήματος συνέλαβαν 5 άτομα (ενώ προέκυψε συμμετοχή 20 ακόμα Eλλήνων χρηστών), τα οποία εμπλέκονται σε μία από τις σημαντικότερες υποθέσεις παιδικής πορνογραφίας. Aποδείχθηκε ότι τα μέλη του κυκλώματος είχαν τοποθετήσει τον server στη Bέροια και όχι σε κάποια πόλη του εξωτερικού, όπως συνηθιζόταν μέχρι πρότινος. Mε αυτόν τον τρόπο διακινούσαν φωτογραφίες με ανατριχιαστικό περιεχόμενο, που απεικόνιζαν παιδιά και βρέφη να κακοποιούνται σεξουαλικά, ακόμα και από ζώα. Aπό το 2001 έως σήμερα έχουν εξιχνιαστεί 50 υποθέσεις, έχουν κατηγορηθεί 119 άτομα και έχουν πραγματοποιηθεί 93 συλλήψεις.


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι τη 3/18/2007 08:02:00 μμ

Κάθειρξη ως 30 χρόνια για κακοποίηση ανηλίκων - ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΜΕΞΙΚΟ

21/2/2007 11:58

Βαριές ποινές που θα φτάνουν μέχρι και κάθειρξη 30 χρόνων, θα επιβάλλει πλέον το Μεξικό σε όσους κακοποιούν ή εκμεταλλεύονται σεξουαλικά ανήλικους, μετά από σχετική νομοθετική ρύθμιση που πέρασε χθες από τη γερουσία. Το Μεξικό είναι μία από τις πολλές αναπτυσσόμενες χώρες στις οποίες λειτουργεί μία παράνομη πλην ακμάζουσα βιομηχανία σεξουαλικής εκμετάλλευσης παιδιών και μέχρι τώρα οι παραβάτες τιμωρούνταν με ποινές που κατέληγαν σε σύντομες αποφυλακίσεις.
Σύμφωνα με τις νέες ρυθμίσεις, ιερείς και δημόσιοι υπάλληλοι όπως δάσκαλοι και γιατροί, που θα εκμεταλλευθούν την εύκολη πρόσβαση που έχουν σε παιδιά για να διαπράξουν κάποιο από αυτά τα αδίκημα, θα τιμωρούνται με διπλάσια ποινή, δηλαδή με κάθειρξη έως 30 χρόνια. Οι κληρικοί που θα καταδικάζονται για κακοποίηση ανηλίκων θα αποσχηματίζονται.
Σε έκθεση του κογκρέσου, εκτιμάται ότι περίπου 20.000 παιδιά 12 έως 17 ετών, είναι θύματα κάποιου είδους εκμετάλλευσης από φυσική κακοποίηση έως πορνογραφία.
Το κάποτε γεμάτο αίγλη Ακαπούλκο, έχει αμαυρωθεί από το σεξοτουρισμό επισκεπτών που έχουν ως στόχο να προσελκύσουν τα αδύνατα αγόρια ή τα ανήλικα κορίτσια που δουλεύουν σε κλαμπ στριπτιζ. Τώρα πλέον η προώθηση του σεξοτουρισμού θα τιμωρείται με 12ετή κάθειρξη ενώ η διακίνηση ανηλίκων για παιδική πορνογραφία θα αντιμετωπίζεται όπως το οργανωμένο έγκλημα.
Σε μία από τις πιο διαβόητες υποθέσεις που απασχόλησαν τη μεξικανική κοινή γνώμη, το Βατικανό διέταξε πέρυσι τον ηλικιωμένο πλέον ιδρυτή των «Λεγεωναρίων του Χριστού», πατέρα Μάρσιαλ Μαθιελ να μονάσει, μετά από καταγγελίες πρώην εκπαιδευομένων ιερέων για σεξουαλικές κακοποιήσεις στη δεκαετία του '40.

ΠΗΓΗ ΑΠΕ


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι τη 3/18/2007 07:47:00 μμ

Μια ιστορία παιδικής πορνογραφίας με... "happy end"

 

Ήταν ακριβώς πριν από δύο χρόνια όταν ήρθε στο φως της δημοσιότητας μια μεγάλη υπόθεση διακίνησης παιδικού πορνογραφικού υλικού στο διαδίκτυο. Ως ένας εκ των "πρωταγωνιστών" συνελήφθη τότε ένας 72χρονος, στο σπίτι του οποίου βρέθηκαν, πέρα από έναν κεντρικό υπολογιστή και τρεις φωτογραφικές μηχανές μεγάλης ευκρίνειας, και πλήθος φωτογραφιών (3.000), βίντεο και CD-ROM παιδεραστίας που έδειχναν σεξουαλικές πράξεις σε παιδιά από δύο έως επτά ετών!

Επίσης βρέθηκαν δέκα πιστωτικές κάρτες, δύο βιβλιάρια καταθέσεων, έγγραφα με ιδιόχειρες σημειώσεις με πελάτες και καταγραφή κερδών, όλα ενδεικτικά της δραστηριότητας στο διαδίκτυο. Μάλιστα από τις έρευνες των αρχών διαπιστώθηκε ότι τουλάχιστον 5.000 μέλη από όλον τον κόσμο επισκέπτονταν καθημερινά την ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε στην Αμερική, ενώ υπήρχαν και χώροι με "ζωντανές" σκηνές. Πρόκειται για τις πιο σκληρές ιστοσελίδες παιδικής πορνογραφίας στο ίντερνετ και αυτό λόγω της απίστευτα μικρής ηλικίας των θυμάτων.
Επιπλέον, εντοπίσθηκε και χώρος με κάμερες, στον οποίο υπήρξε η υπόνοια πως ο 72χρονος έκανε ο ίδιος την παραγωγή κάποιων βίντεο, κάτι όμως που δεν στάθηκε δυνατό να αποδειχθεί. Ο 72χρονος υποστήριξε πως διακινούσε το πορνογραφικό υλικό αποκλειστικά "για δική του ευχαρίστηση", όπως και ότι αντάλλασσε υλικό με άλλους παιδόφιλους.
Στο δικαστήριο δεν του επιβλήθηκε καμία ποινή (!!!). Αιτία; Κατά τη διάρκεια της κύριας ανάκρισης δεν άνοιξαν οι τραπεζικοί του λογαριασμοί και οι πιστωτικές του κάρτες, με αποτέλεσμα να μην αποδειχθεί πως διακινούσε το σκληρό πορνογραφικό υλικό με σκοπό το κέρδος.

Δίχως αυτό το στοιχείο όμως ήταν αδύνατη η καταδίκη του, καθώς ο ελληνικός νόμος, σε αντίθεση με ό,τι ισχύει στο σύνολο των ευρωπαϊκών χωρών, δεν τιμωρεί τους παιδόφιλους που διακινούν πορνογραφικό υλικό παρά μόνο στην περίπτωση που το εμπορεύονται.
Ύστερα από μία σύντομη προφυλάκισή του στις φυλακές του Ναυπλίου, ο 72χρονος αποφυλακίστηκε, για να αθωωθεί τελικά τον περασμένο Σεπτέμβριο από το μεικτό ορκωτό δικαστήριο Χαλκίδας, σε αντίθεση με τους υπόλοιπους που συνελήφθησαν για την ίδια υπόθεση στο εξωτερικό.

Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν του επεβλήθη ποινή ούτε σύμφωνα με τις διατάξεις του παλιού νόμου περί ασέμνων που επισείει ποινή φυλάκισης τουλάχιστον ενός μηνός και χρηματική ποινή -όπως έχει συμβεί σε κάποιες παρόμοιες περιπτώσεις-, καθώς δεν του είχε ασκηθεί σχετική δίωξη.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με πληροφορίες, το Μάιο του 2005 -δηλαδή λίγους μήνες μετά την πρώτη σύλληψή του- εντοπίστηκε μέσω της πιστωτικής του κάρτας και άλλη δραστηριότητά του με διακίνηση παιδικού πορνογραφικού υλικού και έτσι είναι και πάλι υπόδικος!


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Vassileia στο Το χαμομηλάκι τη 3/18/2007 08:57:00 πμ

FW: [Το χαμομηλάκι] ΔΕΜΕΝΑ ΣΤΑ ΚΡΕΒΑΤΆΚΙΑ ΤΟΥΣ....

Είδα στις ειδήσεις μωράκια να τα έχουν δεμένα στα κρεβατάκια τους με λουριά σε ορφανοτροφείο της Μόσχας!! Τα κατέγραψε κάποιος με κινητό και έδωσε αυτές τις σκληρές εικόνες στη δημοσιότητα. Οι υπεύθυνοι το αρνούνταν!! Μα είναι δυνατόν; Τι μας περνάνε και το αρνούνται; Τι συμπεριφορά είναι αυτή απέναντι σε μωρά; Τι είναι τα μωρά για να τα δένουν; Κοιτούσα την εικόνα στην τηλεόραση με το χεράκι του μωρού δεμένο στο κρεβάτι του και πόνεσε η ψυχή μου. Ξέρετε, το αθώο βλέμμα του μωρού με την σκληρή εικόνα του χεριού του να είναι δεμένο, είναι κάτι που ματώνει την ψυχή σου.
Τα μωράκια είναι απροστάτευτα. Δε μπορούν να μιλήσουν, να πούνε για την κακοποίηση που υφίστανται. Αλλά και όσοι το κάνανε αυτό, πως μπόρεσαν να το κάνουν; Σε μωρά; Σε αυτά τα αθώα πλασματάκια; Γιατί; Αυτό το «γιατί» με τσακίζει! Το άλλο είναι αυτή η υποκρισία ότι κάτι τέτοιο δεν έγινε! Μα εμείς τι βλέπαμε τότε; Αν η Μόσχα φίλοι μου σας φαίνεται ότι είναι μακριά, θα σας πω κάτι. Μην ξεγελιόμαστε από τις αποστάσεις. Το συναισθήματα και οι κακές συμπεριφορές φίλοι μου δεν έχουν σύνορα. Μην το ξεχνάτε αυτό.

Με αγάπη πάντα
Agorafoviagr

--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι τη 3/17/2007 10:46:00 μμ

ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ : ΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΕΜΦΑΝΙΖ...

Του Διονυσόπουλου Ηλία

Σπουδαστή Στ΄ Εξαμήνου
του Τμήματος Νοσηλευτικής του Τ.Ε.Ι. Λαρίσης.
Υπεύθυνη Καθηγήτρια
Κυπαρίση Γεωργία


1. Εισαγωγή
Το φαινόμενο της κακοποίησης και παραμέλησης παιδιών είναι γνωστό διαμέσου των αιώνων και εκδηλώνεται με διάφορες μορφές. Είναι άμεσα συνδεδεμένο με πολιτισμικούς και κοινωνικούς παράγοντες, και φυσικά εξαρτάται από τα πρότυπα τα οποία η κοινωνία επιβάλλει στους γονείς σχετικά με τους τρόπους ανατροφής, πειθαρχίας και συμπεριφοράς των παιδιών.
Έχουν προταθεί πολλοί ορισμοί για το κοινωνικό αυτό φαινόμενο, αλλά κανένας δεν είναι απόλυτα ακριβής. Σε μία έκθεση του Συμβουλίου της Ευρώπης αναφέρονται τα εξής : « Η ενεργητική μορφή της κακομεταχείρισης περιλαμβάνει κυρίως σωματικές κακώσεις που προκαλούνται από ενήλικες σε παιδιά. Αυτή η μορφή κακοποίησης συνήθως συνδέεται με λεκτική κακομεταχείριση. Η παθητική μορφή της κακομεταχείρισης περιλαμβάνει κυρίως την παραμέληση και αποστέρηση του παιδιού, με αποτέλεσμα να προκαλείται καθυστέρηση στη σωματική, νοητική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξή του».
Το θέμα είναι τεράστιο, όμως η σύνοψη των ερευνητικών και κλινικών δεδομένων είναι δύσκολη. Η πραγματική συχνότητα του φαινομένου της κακοποίησης-παραμέλησης των παιδιών είναι άγνωστη, δεδομένου ότι πρόκειται για μια «οικογενειακή υπόθεση» που συχνά καταλήγει σε μια «κλειστή κοινοτική υπόθεση». Μια δεύτερη δυσκολία στην εκτίμηση της έκτασης του φαινομένου συνδέεται με τον ορισμό. Η απουσία ενός διεθνούς λειτουργικού ορισμού δεν επιτρέπει τη διακρατική συγκριτική εκτίμηση της έκτασης του προβλήματος. Τέλος, η απουσία ενός κοινού συστήματος αναφοράς-καταγραφής εμποδίζει περαιτέρω την διακρατική εκτίμηση.
Με βάση τα διεθνή δεδομένα, αναφορικά με το ετήσιο ποσοστό γεννήσεων και το εύρος των ηλικιών 0-18 ετών, εκτιμάται ότι στην Ελλάδα κακοποιούνται σοβαρά τουλάχιστον 4.000 παιδιά κάθε χρόνο, πάνω από 100 πεθαίνουν και πάνω από 100 μένουν σοβαρά ανάπηρα. Το σύνολο των περιπτώσεων κακοποίησης-παραμέλησης παιδιών όλων των μορφών και βαθμών σοβαρότητας εκτιμάται έως 20.000 το χρόνο. Το Ινστιτούτο Υγείας Παιδιού, σε συνεργασία με άλλους φορείς, όπως το Ίδρυμα Βρεφών «Η ΜΗΤΕΡΑ», ασχολείται με το πρόβλημα. Όμως, το πρόγραμμα δεν επαρκεί και, στην καλύτερη περίπτωση, αποτελεί μια πειραματική μονάδα.

2. Προϋποθέσεις για ομαλή ψυχοκοινωνική ανάπτυξη του παιδιού.

Είναι γνωστό ότι η κακοποίηση συμβαίνει περισσότερο στη βρεφονηπιακή ηλικία, επομένως είναι σημαντικό να αναφέρω κάποια ερευνητικά δεδομένα για τη σημασία που έχουν οι πρώιμες εμπειρίες στην ανάπτυξη του παιδιού. Ουσιαστικό, λοιπόν, για την ψυχική υγεία είναι να έχει το βρέφος και το νήπιο την εμπειρία μιας ζεστής, στενής και συνεχούς σχέσης με τη μητέρα του (ή το μόνιμο μητρικό υποκατάστατο). Η έλλειψη αυτής της σχέσης δημιουργεί μητρική αποστέρηση. Έτσι, βρέφη και νήπια των οποίων οι μητέρες δεν είναι ευαίσθητες στις ανάγκες τους, διαφέρουν στη συμπεριφορά τους από παιδιά της ίδιας ηλικίας. Τα παιδιά αυτά είναι αμφιθυμικά στη σχέση με τη μητέρα τους, μερικά από αυτά δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη μητέρα τους σαν ασφαλή βάση για να εξερευνήσουν το περιβάλλον τους και άλλα ασχολούνται με δραστηριότητες μόνα τους, χωρίς να επιζητούν τη συναλλαγή με τη μητέρα.
Οι παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν τη σχέση μητέρας-βρέφους είναι :
α). Φροντίδα μητέρας με τη μητέρα της
β). Γενετική προδιάθεση της μητέρας
γ). Πολιτισμικοί παράγοντες
δ). Σχέσεις με οικογένεια και σύζυγο
ε). Εμπειρίες από προηγούμενες εγκυμοσύνες
στ). Προγραμματισμός και εμπειρίες εγκυμοσύνης.

Αναλόγως, λοιπόν, των παραπάνω παραγόντων, υπάρχουν δύο βασικές κατηγορίες για την ποιότητα της σχέσης που θα αναπτύξουν :

i)Αποτελεσματική σχέση και φροντίδα του παιδιού, δημιουργία δεσμού. (Bonding)

ii)Σοβαρή διαταραχή α)Διαταραχή στην ανάπτυξη (Failure to thrive)
β)Σύνδρομο κακοποιημένου παιδιού.


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι τη 3/17/2007 10:20:00 μμ

Σάββατο 17 Μαρτίου 2007

Δια-δίκτυο παγίδευσης νέων - Πώς επηρεάζει τους εφήβους

Ένας από τους μεγαλύτερους κινδύνους του Internet είναι οι επιτήδειοι χρήστες που εκμεταλλεύονται την ανωνυμία που προσφέρει

 

ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Θα εγκατασταθούν εργαλεία παρακολούθησης ηλεκτρονικών υπολογιστών

Οι νέοι βομβαρδίζονται καθημερινά με καινοτομίες που μόλις πριν από λίγα χρόνια έλειπαν από τη ζωή μας.
ΤΗΣ ΑΝΝΙΤΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

 

Τα τελευταία χρόνια οι εξελίξεις στις τεχνολογίες επικοινωνίας και πληροφορικής (ΤΕΠ) είναι δραματικές.
Οι νέοι βομβαρδίζονται καθημερινώς με καινοτομίες που μόλις πριν από λίγα χρόνια έλειπαν από τη ζωή μας.
Οι νέοι σήμερα μεγαλώνουν με την τεχνολογία και ένας γονέας σπάνια βρίσκει το χρόνο ή έχει το απαιτούμενο ενδιαφέρον να ενημερώνεται για τις τελευταίες εξελίξεις. Αποτέλεσμα είναι τα παιδιά, τις περισσότερες φορές, να βρίσκονται ένα βήμα μπροστά σε θέματα όπως το διαδίκτυο.
Το διαδίκτυο μπορεί να αποτελέσει για τα παιδιά ένα εξαιρετικό περιβάλλον για μάθηση, ενημέρωση, ψυχαγωγία, για να συνομιλήσουν με φίλους ή απλώς να χαλαρώσουν και να ερευνήσουν διάφορα θέματα.
Το διαδίκτυο όμως μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνο, ανάλογα με τη χρήση του. Ένας από τους μεγαλύτερους κινδύνους είναι οι επιτήδειοι χρήστες που εκμεταλλεύονται την ανωνυμία που προσφέρει το διαδίκτυο. Η ανωνυμία αυτή ευνοεί τη γρήγορη ανάπτυξη πίστης και οικειότητας. Οι διαφθορείς εκμεταλλεύονται αυτήν την ανωνυμία για να δημιουργήσουν διαδικτυακές σχέσεις με τα άπειρα, νεαρά άτομα. Η ασφαλής χρήση του διαδικτύου είναι ένα θέμα που απασχολεί ιδιαίτερα τόσο τους γονείς και τους καθηγητές όσο και το Υπουργείο Παιδείας, αφού παίρνει τρομακτικές διαστάσεις. Όπως επισήμανε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Καθηγητών Πληροφορικής Θεόδουλος Κωνσταντίνου, οι γονείς καταφεύγουν στους καθηγητές ζητώντας βοήθεια ως προς την προστασία των παιδιών τους στο σπίτι από τη χρήση του διαδικτύου. Ο κ. Κωνσταντίνου σημείωσε πως ο καλύτερος τρόπος προστασίας τους είναι οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές να βρίσκονται στην κουζίνα για να ελέγχεται η κατάσταση από τους γονείς. Τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν εξαιτίας της χρήσης του διαδικτύου από μαθητές και τα μέτρα που πρέπει να ληφθούν απασχόλησαν και την Κοινοβουλευτική Επιτροπή Παιδείας της Βουλής. Όπως ανέφερε ο Πρόεδρος της Επιτροπής Νίκος Τορναρίτης, έρευνα η οποία διεξήχθη στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής δράσης SafeInternet, με τη συνεργασία των ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, κατέδειξε ότι το 70% των νέων χρησιμοποιούν υπολογιστές και κατ' επέκταση το διαδίκτυο. Το 1/5 των χρηστών αυτών αγνοεί τους κινδύνους του διαδικτύου. Το 20%-25% των παιδιών εκτίθεται εκούσια ή και ακούσια σε πορνογραφικό υλικό, ενώ το ποσοστό αυτό για τους εφήβους 15-17 ετών είναι 70%. Το Υπουργείο Παιδείας, σε μιαν προσπάθειά του να προωθήσει την ασφάλεια στο διαδίκτυο, έδωσε οδηγίες στους εκπαιδευτικούς, ούτως ώστε να απαγορεύεται η χρήση του διαδικτύου από μαθητές χωρίς επίβλεψη, ενώ συμμετέχει στο πρόγραμμα Safeweb που εκτός των άλλων υπάρχει δημιουργία υπηρεσίας καταγγελίας παράνομου διαδικτυακού περιεχομένου.
Επίσης, σε τρία χρόνια περίπου, στα σχολεία θα εγκατασταθούν εργαλεία παρακολούθησης ικανά να εντοπίζουν τις σελίδες που επισκέπτεται ο κάθε μαθητής, όπως επίσης και εργαλεία φιλτραρίσματος, ούτως ώστε να μην επιτρέπεται η είσοδος σε σελίδες που περιέχουν προσβλητικό περιεχόμενο.

Πώς δρουν οι διαφθορείς

OI ΔΙΑΦΘΟΡΕΙΣ έρχονται σε επαφή με τα παιδιά μέσω συζητήσεων σε δωμάτια συνομιλίας, μέσω άμεσων μηνυμάτων, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ομάδων συζήτησης. Πολλοί έφηβοι χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά φόρουμ υποστήριξης από συνομήλικους για να αντιμετωπίσουν προβλήματα. Οι διαφθορείς συχνά επισκέπτονται αυτές τις διαδικτυακές περιοχές, προς αναζήτηση ευάλωτων θυμάτων. Προσπαθούν να παρασύρουν σταδιακά το θύμα μέσω της προσοχής, της στοργής, της ευγένειας, ακόμη και μέσω δώρων και συχνά επενδύουν σημαντικό χρόνο, χρήμα και ενέργεια σε αυτήν την προσπάθεια. Γνωρίζουν τη μουσική και τα χόμπι που ενδεχομένως ενδιαφέρουν τα παιδιά. Ακούνε τα προβλήματά τους. Για να κάμψουν τις αναστολές των νεαρών ατόμων, σταδιακά εισάγουν σεξουαλικό περιεχόμενο στις συζητήσεις τους, ή προβάλλουν σεξουαλικά ακατάλληλο υλικό.

Πώς θα μειώσουν τον κίνδυνο οι γονείς

ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ θα μπορούσαν να μιλήσουν με το παιδί τους σχετικά με τους σεξουαλικούς διαφθορείς και τους πιθανούς κινδύνους που κρύβει το διαδίκτυο. Οι γονείς πρέπει να προτρέπουν τα παιδιά τους και κυρίως τους έφηβους να χρησιμοποιούν επιβλεπόμενα δωμάτια συνομιλιών.
Εάν τα παιδιά συμμετέχουν σε δωμάτια συνομιλιών, πρέπει οι γονείς να φροντίσουν να γνωρίζουν ποια επισκέπτονται και με ποιο συζητούν. Καλό θα ήταν επίσης οι νέοι που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο να μη φεύγουν από τη δημόσια περιοχή του δωματίου συνομιλίας.
Ο Ηλεκτρονικός υπολογιστής, που είναι συνδεδεμένος με το διαδίκτυο, καλό θα ήταν να τοποθετηθεί σε έναν κοινόχρηστο χώρο του σπιτιού. Τα νεαρά άτομα δεν πρέπει να έχουν προσωπικό λογαριασμό.
Οι νέοι δεν πρέπει να απαντούν ποτέ σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από ξένους. Αν διαπιστώσετε ότι το παιδί σας έχει γίνει στόχος, θα μπορείτε να το διαπιστώσετε μελετώντας τις κινήσεις του. Εάν μένει πολλές ώρες στο δωμάτιό του, εάν μιλά με άγνωστα άτομα στο τηλέφωνο.
Εάν γίνει στόχος το παιδί σας από διαφθορείς, τότε καλέστε την αστυνομία και αποθηκεύστε τυχόν στοιχεία, όπως διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διευθύνσεις διαδικτυακών τοποθεσιών και μητρώα συνομιλιών για να τα δώσετε στην αστυνομία.
Ελέγξετε τον ηλεκτρονικό υπολογιστή για τυχόν περίεργες φωτογραφίες, ενώ καλό θα ήταν να παρακολουθήσετε την πρόσβαση του παιδιού σας μέσα σε ζωντανή ηλεκτρονική επικοινωνία. Οι διαφθορείς του διαδικτύου απαντούν συνήθως στα υποψήφια θύματά τους σε δωμάτια συνομιλιών και στη συνέχεια επικοινωνούν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή άμεσων μηνυμάτων.


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι τη 3/17/2007 07:41:00 πμ

Παρασκευή 16 Μαρτίου 2007

Ακούυυυυυυυυυυστεεεεεεεεεεεεεε, όλοι όλοι σας, ακούυυυυυυστεε παρακαλώ

Είμαι ένα κοριτσάκι μικρό που έγινα εννιά και θέλω πολύ πάρα πολύ να μιλήσω σε όλους τους κόσμους να φωνάξω πολύ δυνατά να με ακούσουν όλοι και οι Επάνω και όλοι οι κάτω εδώ σε όλη τη γη και αυτοί που έφυγαν δηλαδή πέθαναν και αυτοί που είναι ζωντανοί όλοι όλοι και να τους πω πολλά πολλά αλλά πρώτα από όλα να τους πω σε όλους σας να πω ότι δεν υπάρχει ναι ναι δεν υπάρχει χειρότερο κακό που μπορεί να κάνουν οι άνθρωποι από αυτό που έκαναν σε μένα πέρσι στις 10 του Γενάρη αυτοί αυτοί που ήτανε φίλοι του μπαμπάκα μου και της μαμάκας μου και έμεναν επάνω ακριβώς από το δικό μας σπίτι και εγώ πήγαινα πολλές φορές στη χαβρίτσα και της έλεγα τα μαθήματά μου και είχα μεγάλη αγάπη για αυτή και ήταν εκεί και ο θρασύδης μεγάλος αυτός όμως πολύ μεγάλος και όχι σαν τη χαβρίτσα που είναι φοιτήτρια στο μεγάλο σχολείο και αυτός όμως όλο μου γέλαγε και χάιδευε το κεφαλάκι μου και έλεγε πόσο καλό κοριτσάκι είμαι και πόσο αγαπάει τα καλά παιδάκια και ήταν όλα όλα ψέμματα τεράστια ψέμματα όμως επειδή εκείνη τη κακιά μέρα στις 10 του Γενάρη που έκανε πάρα πολύ κρύο και γι αυτό φόρεσα και το παλτό μου και τη ζακέττα μου τη ροζ και μπλουζί από μέσα όμως για να πάω επάνω στη χαβρίτσα επειδή όλο όλο ζάλιζα τη μανούλα και μου είπε να πάω επάνω για να ησυχάσουνε και ήτανε μεσημέρι και ήτανε η χαβρίτσα με το νυχτικό της και μου είπε να ξαπλώσουμε που κάνει τόσο κρύο και να κοιμηθούμε και κοιμήθηκα ναι ναι με κούνησε όμως και ξύπνησα και τότε τότε είδα το θρασύδη να είναι γδυμένος και επάνω στη χαβρίτσα και δεν ήξερα δεν ήξερα γιατί ήτανε έτσι τρόμαξα όμως και έκλεισα τα ματάκια μου και εκείνος μου είπε να τα ανοίξω αμέσως αμέσως αλλά δεν τα άνοιγα όμως ΚΟΙΤΑ ΚΟΙΤΑ ΑΜΕΣΩΣ φώναζε όμως αυτός και λιγάκι για μια στιγμούλα τα άνοιξα και είχε πιάσει τη χαβρίτσα που ήτανε γονατισμένη αλλά ξαπλωτή όμως και έλεγε αυτός ΚΟΙΤΑ ΚΟΙΤΑ ΕΔΩ και μου είπε κακά λόγια πολλά και ήθελα να φύγω ναι ναι να πάω κάτω στη γιαγιάκα μου όμως και είδα τότε όλο τρίχες πολλές πολλές που έχει και αυτός και η χαβρίτσα και έβαλα τα χεράκια μου στα ματάκια μου για να μη τα ανοίξω ποτέ ποτέ επειδή ήταν γδυμένη και αυτή και αυτός ήθελε να βλέπω τον ποπό της και το πουλί της που ήτανε όλο παντού τρίχες και τότε μια βρωμερή μυρωδιά ήτανε σε όλο το δωμάτιο και μου έρχεται να κάνω εμετό και αυτός ο πολύ κακός έφερε ένα χάρακα που ήτανε στο γραφείο του και χτυπάει τα χεράκια μου τρεις φορές και λέει πολύ κακά λόγια που δε μπορώ να τα πω επειδή είμαι καλό κοριτσάκι αλλά αυτός όλο όλο λέει ότι είμαι κακό και θα με τιμωρήσει πάρα πάρα πολύ και ξαναχτυπάει τα χεράκια μου αλλά ούτε κλαίω ούτε ανοίγω καθόλου τα ματάκια μου και τώρα με χτυπάει άλλη μια φορά και το μικρό μου δαχτυλάκι πάει το έκανε να έχει μεγάλο και φοβερό πόνο στο δεξί μου χεράκι και εγώ φώναζα πάρα πολύ στη χαβρίτσα μου να με βοηθήσει από μέσα μου όμως επειδή δεν ήθελα να ακούσουν αυτοί να φωνάζω οι κακοί αυτοί και μετά ήρθε αυτός γονατιστός μπροστά μου και ούρλιαζε σα λύκος με τις τρίχες του και όλο όλο ούρλιαζε να ανοίξω το στόμα μου και τότε με πιάνει από τη μύτη μου και την κλείνει για να ανοίξω το στοματάκι μου και από το λαιμό με έσφιγγε και τα μαλλάκια μου τράβαγε ναι ναι και τότε ήθελα να πεθάνω και τότε έβαλε τα βρωμερά του δάχτυλα στα χειλάκια μου για να ανοίξει το στόμα μου και με ταρακούναγε όμως πολύ και ξαφνικά έβαλα βίδες μεγάλες στα γονάτακια μου μέχρι κάτω κάτω το πάτωμα και βιδώθηκα πολύ για να μη μπορεί να με κουνήσει αυτός ο λύκος και όλο όλο με βρίζει και λέει ότι είμαι το πιο κακό κορίτσι και ούτε η χαβρίτσα με βοήθαγε ούτε και κάτι της είπε και κάνανε αυτοί και ήρθε μετά από πίσω μου και ήμουνα παγωμένη και βιδωμένη και με σπρώχνει κάτω και αυτή πιάνει τα χέρια μου και κοντεύω να σκάσω και έπιασε το βρακάκι μου το άσπρο και το έκανε πέρα και έβαλε το χοντρό του δάχτυλο στον ποπό μου τότε και ο πόνος ήτανε μαγάλος πάρα πολύ όμως και πάει έφυγα

Ακούυυυυυυυυυυστεεεεεεεεεεεεεε
όλοι όλοι σας
ακούυυυυυυστεεεεεεεεεεεεεεε παρακαλώωωωωωωωωωωωωωωωωω

δεν υπάρχει χειρότερο κακό δεν υπάρχει από αυτό
να τα πείτε σε όλους αυτά να τα πείτε
να μην κάνουν κακό στα παιδάκια
σε κανένα παιδάκι ποτέ ποτέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
και εσείς οι Επάνω
ακούυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυτεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
πονάνε τα παιδάκια
πονάνε πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
ΑΝΤΕ ΒΟΗΘΆΤΕΒΟΗΘΆΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Αστεράση στο Το χαμομηλάκι τη 3/16/2007 10:28:00 πμ

Βρήκατε περιεχόμενο το οποίο πιστεύετε ότι είναι παράνομο;

Αν πιστεύετε ότι ο περιορισμός του παράνομου περιεχόμενου το οποίο διακινείται μέσω του Διαδικτύου είναι αποκλειστικά υπόθεση των κρατικών αρχών και των παροχέων υπηρεσιών Διαδικτύου (ISPs), μάλλον κάνετε λάθος!
Η διεθνής εμπειρία διδάσκει ότι η συνεισφορά των πολιτών-χρηστών του Διαδικτύου είναι καθοριστική στην απόσυρση τέτοιου υλικού από την «κυκλοφορία».
Απόδειξη: Το Ευρωπαϊκό/διεθνές δίκτυο υπηρεσιών hotline, INHOPE, έχει για το 2005 συνολικά λάβει πέρα των 500.000 καταγγελιών, από την εξέταση των οποίων προέκυψε ότι περισσότερες από 120.000 αφορούσαν υλικό παιδικής πορνογραφίας.
Η υπηρεσία SafeWeb είναι ο κυπριακός κόμβος του δικτύου INHOPE, την υλοποίηση και λειτουργία της οποίας ανέλαβαν το Πανεπιστήμιο Κύπρου – Τμήμα Πληροφορικής και το Ίδρυμα Έρευνας και Τεχνολογίας – Ινστιτούτο Πληροφορικής (Ηράκλειο Κρήτης). H SafeWeb, όπως και οι λοιπές υπηρεσίες hotline των κρατών-μελών της Ε.Ε. καθώς και ο συντονιστικός φορέας αυτών (INHOPE), υποστηρίζεται από την Ε.Ε. μέσω του Safer Internet Programme. Η υπηρεσία SafeWeb παρέχει στον χρήστη τη δυνατότητα υποβολής καταγγελίας ανώνυμα, και χορηγεί ένα «κωδικό» μέσω του οποίου ο χρήστης μπορεί να ενημερώνεται για την πορεία της καταγγελίας που υπέβαλε. Οι καταγγελίες εν συνεχεία αξιολογούνται-φιλτράρονται, εντοπίζεται η προέλευση του περιεχόμενου και προωθούνται στον αντίστοιχο εθνικό κόμβο του δικτύου INHOPE ή στις αστυνομικές αρχές. Σε όλα τα στάδια, τα στοιχεία του καταγγέλλοντα (αν αυτός έχει επιλέξει να δώσει προσωπικά στοιχεία) δεν κοινοποιούνται σε φορείς εντός ή εκτός Κύπρου. Η λειτουργία της SafeWeb, όπως και όλων των υπηρεσιών hotline, προϋποθέτει τη συνεργασία των τοπικών αστυνομικών αρχών και των παροχέων υπηρεσιών.

Παράλληλα, η υπηρεσία SafeWeb συμβάλει στις προσπάθειες των τοπικών αρχών, φορέων και οργανώσεων για την ενημέρωση του κοινού για θέματα σχετικά με την ασφάλεια στο Διαδίκτυο. Τέλος, επιδίωξη της SafeWeb είναι η συμμετοχή της Κύπρου σε δραστηριότητες και συζητήσεις οι οποίες διοργανώνονται από διεθνείς φορείς και οργανισμούς, και η μεταφορά της διεθνούς εμπειρίας στην αντιμετώπιση του προβλήματος αυτού.

Η διεθνής κοινότητα καλείται να περιορίσει και ή δυνατόν εξαλείψει τη διακίνηση υλικού παιδικής πορνογραφίας, μια «δραστηριότητα» η οποία σε παγκόσμιο επίπεδο εκτιμάται ότι αποφέρει σε ετήσια βάση κέρδη δισεκατομμυρίων. Ο Διαδίκτυο δεν γνωρίζει σύνορα και φραγμούς. Η συνεισφορά λοιπόν ακόμη και των μικρών κρατών όπως είναι η Κύπρος στις προσπάθειες αυτές δεν είναι αμελητέα!
Σχετικοί σύνδεσμοι:

Υπηρεσία SafeWeb http://www.safeweb.org.cy
Ευρωπαϊκό πλαίσιο «Safer Internet» http://europa.eu.int/saferinternet
Internet Hotline Providers Association (INHOPE) http://www.inhope.org/


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι τη 3/15/2007 08:51:00 μμ

ΑΠΟΡΙΑ

 

 

From: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Sent: Thursday, March 15, 2007 12:28 PM

 

ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ;ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΜΥΝΗΜΑΤΑ.ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΩ.ΟΠΩΣ ΕΙΔΑΤΕ ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΝΗΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ.ΕΓΩ ΕΧΩ ΙΔΗ ΜΑΖΕΨΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 200.ΠΑΝΩ Σ`ΑΥΤΟ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ.ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΙΔΡΥΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΥΛΛΟΓΟ.ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΧΘΕΣ.ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

ΙΑΝΟΣ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ - ΠΑΙΔΙ, ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Ο κύκλος διαλέξεων συνεχίζεται στο Βιβλιοπωλείο IANOS το Σάββατο 17 Μαρτίου 2007. Στις 16.00, στο café του βιβλιοπωλείου (Σταδίου 24), θα συζητηθεί το θέμα «ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ I».


Η Βασιλική Διαμαντή M.A., PhD Ψυχολογίας, ειδική παιδαγωγός- συνεργάτης του Κέντρου Λόγου Ομιλίας και Μάθησης SPELL θα μιλήσει για τον «ρόλο του ειδικού παιδαγωγού και τα χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών προγραμμάτων παρέμβασης. Θέματα οργάνωσης μελέτης και συμβουλές για τον τρόπο διαβάσματος προς τους γονείς».

Η Αργυρώ Διαμαντή B.A., M.Sc., ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός- συνεργάτης του Κέντρου Λόγου Ομιλίας και Μάθησης SPELL, θα μιλήσει για την «Διάσπαση προσοχής. Που οφείλεται και τι μπορούν να κάνουν γονείς και δάσκαλοι».

Θα ακολουθήσουν επόμενες διαλέξεις από την Βασιλική Διαμαντή M.A., PhD Ψυχολογία, Ειδική Παιδαγωγό και Συνεργάτη του Κέντρου Λόγου Ομιλίας και Μάθησης SPELL, την Αργυρώ Διαμαντή B.A., M.Sc. Ψυχολόγο, Ειδική Παιδαγωγό και Συνεργάτη του Κέντρου Λόγου Ομιλίας και Μάθησης SPELL, την Βασιλική Διαμαντή M.A., PhD Ψυχολογία, Ειδική Παιδαγωγό και Συνεργάτη του Κέντρου Λόγου Ομιλίας και Μάθησης SPELL, την Ελισάβετ Κυριακοπούλου – Μπαμπινιώτη και τον Κωνσταντίνο Στρούμπο.

Θα ακολουθήσουν θέματα όπως «Δυσλεξία: Διάγνωση και αντιμετώπιση. Μύθοι και πραγματικότητα. Δυσκολία στην ορθογραφία και πώς μπορούν να βοηθήσουν οι γονείς», «Επιθετική συμπεριφορά στο σχολείο», «Θέματα σχετικά με το διαζύγιο. Πώς να χειριστούν οι γονείς κάποια θέματα», «Αυτισμός και σχολείο (ένταξη). Σύνδρομο Asperger (αυτισμός υψηλής λειτουργικότητας). Χαρακτηριστικά και αντιμετώπιση», «Αισθητηριακή ολοκλήρωση στο παιδί προσχολικής ηλικίας», «Χειρισμός συμπεριφοράς στο παιδί προσχολικής ηλικίας», «Τραυλισμός: Διάγνωση και αντιμετώπιση. Μύθοι και πραγματικότητα».
Οι διαλέξεις θα πραγματοποιηθούν τα Σάββατα 31 Μαρτίου, 21 Απριλίου, 5 και 12 Μαϊου 2007.

Είσοδος ελεύθερη


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι τη 3/15/2007 11:36:00 πμ

1 εκατομμύριο υπογραφές για την αναπηρία

 «1 εκατομμύριο υπογραφές για την αναπηρία» - μια καμπάνια που χρειάζεται και τη δική σου στήριξη

 

Αγαπητέ φίλε, αγαπητή φίλη

 

Απευθύνομαι σε σένα που είσαι ευαισθητοποιημένος /η. Σε σένα που κινητοποιείσαι και αγωνίζεσαι για τα καθημερινά προβλήματα των πολιτών και ιδιαίτερα των ευπαθών ομάδων του πληθυσμού Σε σένα που προβληματίζεσαι και αγωνιάς για το μέλλον των γυναικών, των παιδιών, των ατόμων με αναπηρία, των ηλικιωμένων, των μεταναστών, του περιβάλλοντος. Σε σένα που με μια απλή κίνηση μπορείς να αλλάξεις τις ζωές εκατομμυρίων ατόμων με αναπηρία στην Ευρώπη.

 

Από τον Ιανουάριο και μέχρι τον Οκτώβριο του 2007, η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία, σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Φόρουμ Ατόμων με Αναπηρία διεξάγει μια καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, που αποσκοπεί στη συγκέντρωση ενός εκατομμυρίου υπογραφών από όλα τα κράτη  - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης με μόνο στόχο μια Ευρώπη με πιο κοινωνικό πρόσωπο, μια Ευρώπη που αποκλείει τις διακρίσεις και όχι τα ίδια τα άτομα με αναπηρία

 

Η καμπάνια με τίτλο «1million4disability» πραγματοποιείται σε μια χρονική συγκυρία με ιδιαίτερη βαρύτητα, αφού το έτος  2007 έχει ανακηρυχτεί σε 'Ευρωπαϊκό Έτος Ίσων Ευκαιριών για Όλους', ενώ φέτος συμπληρώνονται  10 χρόνια από την ψήφιση της Συνθήκης του Άμστερνταμ (στην οποία περιλαμβάνεται το Άρθρο 13 που αφορά στην καταπολέμηση των διακρίσεων), 50 χρόνια από την ψήφιση της Συνθήκης της Ρώμης, καθώς και 10 χρόνια από την ίδρυση του Ευρωπαϊκού Φόρουμ Ατόμων με Αναπηρία.

 

Η συγκέντρωση των υπογραφών γίνεται με ηλεκτρονικό αλλά και έντυπο τρόπο. Για την υποβολή της υπογραφής σου ηλεκτρονικά, μπορείς να επισκεφτείς την ιστοσελίδα της εκστρατείας στη διεύθυνση  http://www.1million4disability.eu καθώς και την ιστοσελίδα της Ε.Σ.Α.μεΑ. http://www.esaea.gr. Για την υπογραφή σου σε γραπτή μορφή μπορείς να επικοινωνήσεις με την Ε.Σ.Α.μεΑ. στο 210 5238961, ώστε να σου αποσταλεί το ειδικό έντυπο.

 

Με την ελπίδα ότι μέσω μιας γόνιμης και αγαστής συνεργασίας μπορούμε όλοι να αγωνιστούμε ενωμένοι σαν μια γροθιά για ένα καλύτερο αύριο,  σε καλώ να βάλεις κι εσύ ένα λιθαράκι στην καινούρια Ευρώπη που θα χτίσουμε μαζί, που θα αγκαλιάζει όλους τους πολίτες ανεξαιρέτως χωρίς διακρίσεις, χωρίς αποκλεισμούς, για ένα μέλλον με ίσα δικαιώματα για όλους.

 

Υπόγραψε κι εσύ στο http://www.1million4disability.eu και συγκέντρωσε κι εσύ υπογραφές για ένα καλύτερο μέλλον για όλους. Τα άτομα με αναπηρία χρειάζονται και τη δική σου στήριξη. Μη μένεις αμέτοχος. Γίνε εσύ αυτός που θα αλλάξει την Ευρώπη.

 

Με εκτίμηση,

Ο Πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία

& του Ευρωπαϊκού Φόρουμ Ατόμων με Αναπηρία

Ι. Βαρδακαστάνης

 

STOP ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ!!!!!!!

STOP ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ ΤΩΡΑ!!!!!
ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΔΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΕ,ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΙΔΡΥΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ Η ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΠΟΙΝΗ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΙΣΟΒΙΑ ΔΕΣΜΑ.Η ΔΡΑΣΗ ΟΛΩΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ. ΑΣ ΜΗ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ.ΓΙΝΕΤΕ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ.
http://clubs.pathfinder.gr/paiderastia
 


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
Λάβατε αυτό το μήνυμα γιατί έχετε εγγραφεί στο Ομάδες Google "Society of Children - Η συντροφιά του χαμομηλιού" ομάδα.
 Για να καταχωρήσετε σε αυτήν την ομάδα, στείλτε email σε hamomilaki@googlegroups.com
 Για να διαγραφείτε από αυτή την ομάδα, στείλτε email στο hamomilaki-unsubscribe@googlegroups.com
 Για περισσότερες επιλογές, επισκευθείτε αυτήν την ομάδα στο http://groups.google.com/group/hamomilaki?hl=el
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

 

Παιδόφιλοι αλώνουν μέσω Ιντερνετ καφέ

ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ λειτουργούν τα Ιντερνέτ καφέ με αποτέλεσμα επιτήδειοι να τα χρησιμοποιούν για να ασχολούνται με παιδική πορνογραφία, με την Αστυνομία να μην μπορεί να παρέμβει, αφού ο χρήστης είναι άγνωστος.
Στην επισήμανση αυτή προέβη χθες ενώπιον της κοινοβουλευτικής Επιτροπής για την Εγκληματικότητα, ο βοηθός αρχηγός επιχειρήσεων της Αστυνομίας, Γεώργιος Αριστείδου, ο οποίος επεσήμανε ότι το πρόβλημα καλπάζει και συνέστησε τη σύσταση φορέα που ν' ασχολείται με την πρόληψη και καταπολέμηση της πορνογραφίας.
Ο κ. Αριστείδου αποκάλυψε επίσης ότι φέτος εξετάστηκαν 18 υποθέσεις που αφορούν κατοχή υλικού παιδικής πορνογραφίας, ενώ αυτή τη στιγμή εξετάζονται άλλες οκτώ υποθέσεις. Σε σχέση με τα Ιντερνετ καφέ, ο αξιωματούχος της Αστυνομίας ανέφερε ότι ενώ λαμβάνεται μήνυμα ότι σε κάποιο υποστατικό «κατεβάζουν» παράνομο υλικό με ανήλικους, όταν πηγαίνει η Αστυνομία, ο ιδιοκτήτης αναφέρει ότι δεν γνωρίζει ποιος ήταν ο χρήστης του υπολογιστή, με αποτέλεσμα οι Αρχές να μην μπορούν να δράσουν. Οι βουλευτές μέλη της Επιτροπής επεσήμαναν την ανάγκη ρύθμισης της λειτουργίας των υποστατικών αυτών με ειδική νομοθεσία.
Εκ μέρους της Νομικής Υπηρεσίας, ο Ηλίας Στεφάνου, επεσήμανε τα νομικά κενά που υπάρχουν στη νομοθεσία με αποτέλεσμα σήμερα να διώκονται μόνο όσοι κατέχουν τέτοιο υλικό, ενώ μέχρι τώρα ουδείς διώχθηκε για διακίνηση ή εμπορία παιδικού πορνογραφικού υλικού. Ο βουλευτής του ΔΗΣΥ Ιωνάς Νικολάου κάκισε τις ανεπαρκείς ποινές, ενώ ο βουλευτής του ιδίου κόμματος Τάσος Μητσόπουλος παρατήρησε πως το 7% των Κυπρίων δεν γνωρίζει πού θα καταγγείλει υποθέσεις που αφορούν παράνομο υλικό στο Ιντερνετ. Ο πρόεδρος της Επιτροπής, βουλευτής του ΑΚΕΛ Κώστας Παπακώστας, σημείωσε πως το θέμα είναι σοβαρό, ύστερα και από την αναφορά του εκπροσώπου της ειδικής υπηρεσίας του Πανεπιστημίου Μάριου Δικαιάκου ότι υπάρχουν 5-10 καταγγελίες εβδομαδιαίως που αφορούν παράνομο υλικό μέσω διαδικτύου.

Μιχάλης Χατζηβασίλης


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι τη 3/14/2007 03:00:00 μμ

"Άφετε τα παιδία ...των γαρ τοιούτων εστίν η βασιλεία των ουρανών" (Ματθ. 19,14)

 

"Άφετε τα παιδία και μη κωλύετε αυτά ελθείν προς με, των γαρ τοιούτων εστίν η βασιλεία των ουρανών" (Ματθ. 19,14)

18:3 και ειπεν αμην λεγω υμιν εαν μη στραφητε και γενησθε ως τα παιδια ου μη εισελθητε εις την βασιλειαν των ουρανων

18:4 οστις ουν ταπεινωσει εαυτον ως το παιδιον τουτο ουτος εστιν ο μειζων εν τη βασιλεια των ουρανων

18:5 και ος εαν δεξηται εν παιδιον τοιουτο επι τω ονοματι μου εμε δεχεται

--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Vassileia στο Το χαμομηλάκι τη 3/14/2007 09:20:00 πμ

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΙΑΝΟ

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2007
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ


ΔΕΥΤΕΡΑ 2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ώρα 18.00

ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ- ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ & Η ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου, το Θέατρο της Ημέρας παρουσιάζει στον Παιδότοπο του ΙΑΝΟΥ, το έργο της Έφης Παπαθεοδώρου «Τα γενέθλια του φεγγαριού & η κόρη του ήλιου». Σκηνοθεσία – Σκηνικά & κοστούμια: Ανδρομάχη Μοντζολή. Διασκευή: Λάκης Κουρετζής, Μουσική: Στέλιος Κάτσαρης. Μια παράσταση - θεατρικό παιχνίδι, όπου τα παιδιά συμμετέχουν ενεργά στα δρώμενα. Είσοδος ελεύθερη__________________________________________________________________________________
• ΣΑΒΒΑΤΟ 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ώρα 12.30

ΝΙΚΟΣ ΠΙΛΑΒΙΟΣ- ΠΑΙΔΙΚΟΣ IANOS
Ο IANOS και οι εκδόσεις ΜΙΛΗΤΟΣ παρουσιάζουν τον πιο γνωστό παραμυθά της ελληνικής τηλεόρασης, Νίκο Πιλάβιο.
Φορώντας το μαγικό του γιλέκο θα πετάξει μέσα από τον Παιδότοπο του βιβλιοπωλείου σε μία περιπέτεια που μοιάζει με παραμύθι. Είσοδος ελεύθερη__________________________________________________________________________________
• ΣΑΒΒΑΤΟ 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ώρα 16.00

ΠΑΙΔΙ, ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΥΚΛΟΣ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Επιθετική συμπεριφορά στο σχολείο. Ομιλήτρια: Αργυρώ Διαμαντή B.A., M.Sc.Ψυχολόγος, ειδική παιδαγωγός, συνεργάτης του Κέντρου Λόγου Ομιλίας και Μάθησης SPELL. Θέματα σχετικά με το διαζύγιο. Πώς να χειριστούν οι γονείς κάποια θέματα.
Ομιλήτρια: Αργυρώ Διαμαντή. Είσοδος ελεύθερη__________________________________________________________________________________

• ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ώρα 12.30

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΚΑ- ΜΑΤΙΑΤΟΥ- ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΤΡΙΚΟΥ- ΤΟΜΟΠΟΥΛΟΥ- ΠΑΙΔΙΚΟΣ IANOS
Ένα ταξίδι από το αρχαίο δράμα ως το μιούζικαλ, από την προετοιμασία μιας παράστασης μέχρι την πρεμιέρα. Οι συγγραφείς- θεατρολόγοι- παιδαγωγοί ταξιδεύουν τα παιδιά στο μαγικό κόσμο του θεάτρου, κάτω από φώτα και προβολείς.
Το βιβλίο «Σε μια σκηνή θεάτρου, όπου όλα είναι μαγικά», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ, έχει εικονογραφήσει η Ίρις Σαμαρτζή. Είσοδος ελεύθερη__________________________________________________________________________________


--
Posted By hamomilaki ♀ to Το χαμομηλάκι at 3/13/2007 10:54:00 πμ

Κυριακή 11 Μαρτίου 2007

Στη φτωχεια 300.000 παιδια στη Σερβια

09/02/07
Έκθεση της UNICEF
Σε συνθήκες ή στα όρια της φτώχιας διαβιούν 300.000 παιδιά στη Σερβία

Βελιγράδι


Σε συνθήκες ή στα όρια της φτώχιας ζουν, παρά τα μέτρα που λαμβάνονται από τα τέλη της δεκαετίας του '90, περίπου 300.000 παιδιά στη Σερβία. Ανησυχητικά είναι τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν σε σχετική έκθεση της UNICEF στο Βελιγράδι.
Σύμφωνα με την έκθεση που συνέταξαν από κοινού η Στατιστική Υπηρεσία της Σερβίας, το Συμβούλιο για τα Δικαιώματα του Παιδιού της σερβικής κυβέρνησης και το γραφείο της UNICEF στο Βελιγράδι, 155.000 παιδιά στη Σερβία ζουν στη φτώχια και περίπου 155.000 κινδυνεύουν να βρεθούν κάτω από το όριο της φτώχιας. Σιγουρα ειναι πολυ περισσοτερα μιας και η ανεργια φτανει το 40%.
Αντιμέτωπα με τον κίνδυνο της φτώχιας είναι σε μεγαλύτερο ποσοστό τα παιδιά των πολύτεκνων οικογενειών, τα παιδιά που ζουν σε αγροτικές περιοχές, κυρίως στη νοτιοανατολική και δυτική Σερβία, και τα παιδιά που ανήκουν σε μειονοτικές ομάδες, κυρίως των Ρομά, καθώς επίσης τα παιδιά προσφύγων απο τη Βοσνια και εσωτερικά εκτοπισμένων ατόμων, δηλαδη παιδια απο το Κοσοβο.Στην έκθεση τονίζεται ότι τα συγκεκριμένα παιδιά, λόγων των υλικών, κοινωνικών και μορφωτικών στερήσεων, δεν είναι σε θέση να ασκήσουν το δικαίωμά τους στην εκπαίδευση, την κοινωνική προστασία και την υγειονομική περίθαλψη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης που παρουσίασε η διευθύντρια της UNICEF στη Σερβία, Αν Λις Σβένσον, το 80% των παιδιών σε συνοικισμούς των Ρομά ζει σε συνθήκες φτώχιας, υφίσταται διακρίσεις, υποφέρει από ασθένειες και έχει προβλήματα ανάπτυξης.
Στην έκθεση αναφέρεται ακόμη ότι στη Σερβία η σωματική τιμωρία των παιδιών δεν έχει εκλείψει από την οικογένεια και από το σχολείο, καθώς και ό,τι είναι συχνές και άλλες μορφές βίας.


--
Posted By hamomilaki ♀ to Το χαμομηλάκι at 3/10/2007 11:35:00 μμ

800 «κατηγορώ» από ανηλίκους για κακοποίηση -ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΣΧΟΣ

ΒΟΗΘΟΣ ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

 

Σχεδόν οκτακόσιες καταγγελίες κακοποίησης ανηλίκων, σεξουαλικής και σωματικής, έχει δεχθεί ο Συνήγορος του Παιδιού.

Ο εκπρόσωπος της Ανεξάρτητης Αρχής Γ. Μόσχος στην πρόσφατη υπόθεση της Αμαρύνθου, μετά την καταγγελία της 16χρονης μαθήτριας, δεν έμεινε απλός θεατής.

Επισκέφθηκε το σχολείο και την Αστυνομία.

Η εικόνα που αποκόμισε, όπως λέει, είναι γνωστή: φιλότιμα όργανα, αλλά σημαντικές ελλείψεις για την ορθή αντιμετώπιση των ανηλίκων.

 

 

Η κακοποίηση ανηλίκων αποκαλύπτεται πάντα;
Στις περισσότερες περιπτώσεις όχι. Τα παιδιά συνήθως ντρέπονται ή φοβούνται να καταγγείλουν ό,τι τους συμβαίνει.

 

Ποιον θεωρείτε τον ισχυρότερο ανασταλτικό παράγοντα… σιωπής των ανήλικων θυμάτων;
Την έλλειψη διαβεβαίωσης ότι αν μιλήσουν η επόμενη μέρα θα είναι καλύτερη από την προηγούμενη στη ζωή τους.

 


Πόσες καταγγελίες έχει δεχθεί ο Συνήγορος του Παιδιού την περίοδο της λειτουργίας του;
Σχεδόν 800.

 

Στην πρόσφατη υπόθεση της Αμαρύνθου είχατε προσωπική επαφή με το σχολείο και την Αστυνομία. Ποια εικόνα αποκομίσατε;


Αντί για συμβούλους υποστήριξης για τη διαχείριση της κρίσης, συνάντησα την πολιορκία του σχολείου από τα κανάλια. Στην Αστυνομία, η γνωστή εικόνα: φιλότιμα όργανα αλλά σημαντικές ελλείψεις για την ορθή αντιμετώπιση των ανηλίκων.

 


Τι πιστεύετε ότι δεν έγινε στη συγκεκριμένη υπόθεση;
Δεν δόθηκε προτεραιότητα στην προστασία των δικαιωμάτων των ανηλίκων, αλλά στις επιδιώξεις, την ικανοποίηση της περιέργειας και τη διαχείριση των ενοχών των ενηλίκων.

 

Χρειαζόταν να αποκαλυφθεί αυτή η υπόθεση για να καταδειχθεί η «γύμνια» των αρχών;
Οι ελλείψεις στον χώρο της παιδικής προστασίας είναι γνωστές. Δυστυχώς η προσοχή στρέφεται σε αυτές μόνο όταν απασχολεί την κοινή γνώμη ένα αρνητικό γεγονός.

 

Βρίσκετε ανοιχτές ή κλειστές τις πόρτες όταν ζητάτε συνδρομή δημοσίων υπηρεσιών για την προστασία των ανήλικων θυμάτων ή δραστών;
Οι πόρτες είναι ανοικτές, μόνο που το περιεχόμενο των υπηρεσιών πολλές φορές είναι ανεπαρκές.

 

Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού εφαρμόζεται ή παραμένει κενό γράμμα;
Για την ορθή εφαρμογή της απαιτούνται επενδύσεις πόρων και επιμόρφωση των επαγγελματιών που εργάζονται με και για τα παιδιά.

 

Τι πρέπει να αλλάξει ώστε τα παιδιά να μη θεωρούνται από τους μεγαλύτερους μόνο φορείς υποχρεώσεων, αλλά να αντιμετωπίζονται και ως υποκείμενα δικαιωμάτων;
Εκπαίδευση - εκπαίδευση - εκπαίδευση, όλων μας!

 

Τα χρήματα που επενδύονται από την Πολιτεία αρκούν για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων του παιδιού;
Όχι. Εκτός από οικονομικές επενδύσεις όμως χρειάζονται και οργανωτικές αλλαγές, όπως η εκτεταμένη εισαγωγή της εκπαίδευσης στα δικαιώματα και η εφαρμογή της δημοκρατίας στα σχολεία μας.

 

Ποια κενά πιστεύετε ότι άμεσα πρέπει να καλυφθούν;
Οργάνωση, στελέχωση και ειδίκευση ψυχοκοινωνικών υπηρεσιών και μονάδων παιδικής προστασίας, τόσο για τον γενικό πληθυσμό όσο και - ειδικά - για παιδιά θύματα, με ειδικές ανάγκες ή παθήσεις, πρόσφυγες κ.λπ.

 

Ο ρόλος της Εταιρείας Προστασίας Ανηλίκων…
Ελπίζω να ζωντανέψει και να πάρει ρόλο στο πλάι των ανηλίκων που τη χρειάζονται.

 

Πώς πρέπει να αντιμετωπίζονται τα παιδιά-θύματα σεξουαλικών πράξεων;
Να εξετάζονται από πρόσωπα του ιδίου φύλου, με μυστικότητα και ειδικευμένους χειρισμούς, και να λαμβάνουν μακροχρόνια στήριξη. Να μη δίνουν πολλές μαρτυρικές καταθέσεις, και αυτές να παραμένουν απόρρητες.

 

Και πώς να χειρίζονται οι αρμόδιοι τους ανήλικους δράστες;
Ένα παιδί-δράστης είναι συνήθως ένα παιδί-θύμα. Εκτός αυτού, και οι δράστες έχουν δικαιώματα σεβασμού στην προσωπικότητα και την αξιοπρέπειά τους.

 

Οι παιδοψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί επαρκούν για να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα που ανακύπτουν;
Χρειάζεται όλοι όσοι ασχολούνται με τα παιδιά να έχουν συνείδηση των ευθυνών τους.

Ποιες οι συνθήκες κράτησης των ανηλίκων στα αστυνομικά τμήματα;
Δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες της παιδικής ηλικίας. Στην περιφέρεια μάλιστα η Αστυνομία δεν διαθέτει χώρους για την κράτηση ή την προστατευτική φύλαξη ανηλίκων.

 

Στα ιδρύματα πρόνοιας;
Τεράστιες ελλείψεις σε ειδικευμένο προσωπικό. Επίσης, απουσία του εναλλακτικού μοντέλου οικογενειακής φροντίδας (αναδοχή).

 

Η φυλακή σωφρονίζει τους ανήλικους παραβάτες;
Τις περισσότερες φορές έχει τα αντίθετα αποτελέσματα.

 

Ο ρόλος των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης σε υποθέσεις με πρωταγωνιστές ανηλίκους.
Αλήθεια, ποιος θα μπορέσει να τα σταματήσει από την παράνομη εισχώρηση στην ιδιωτική ζωή των ανηλίκων, την υπερβολή και την αυθαίρετη διαστρέβλωση της εικόνας της παιδικής ηλικίας;

 

Ποιο είναι το μεγαλύτερο αγκάθι στην εκπλήρωση των στόχων σας;
Η έλλειψη εθνικής στρατηγικής, συνεχούς διυπουργικής συνεργασίας και πραγματικής διακομματικής συναίνεσης για την πολιτική για το παιδί.

 


ΤΑ ΝΕΑ , 28/11/2006
Το παραπάνω κείμενο δημοσιεύθηκε στον ιστοχώρο disabled.gr Μπορείτε να βρείτε ανάλογα κείμενα στην διεύθυνση http://www.disabled.gr



--
Posted By Melissa to Το χαμομηλάκι at 3/10/2007 09:32:00 μμ

Σάββατο 10 Μαρτίου 2007

Παιδιά έρμαια στις αρρωστημένες διαστροφές ενηλίκων για λίγα ευρώ

Ανησυχητικές διαστάσεις προσλαμβάνει η παιδεραστία και στην χώρα μας. Αδίστακτα κυκλώματα εμπορεύονται παιδικές ψυχές με σκοπό το κέρδος, ενώ δεν διστάζουν να προωθήσουν το πορνογραφικό υλικό στο διαδίκτυο. Σύμφωνα με τα στοιχεία, περίπου 1 εκατομμύριο παιδιά σε ολόκληρο τον κόσμο πέφτουν καθημερινά θύματα παιδεραστίας.
Στην Ελλάδα, παιδιά -κυρίως μεταναστών- οδηγούνται από ενήλικες στους αγνώστους, που κρύβουν τη διαστροφή τους. Στις εικόνες που κατέγραψε στο ρεπορτάζ του πριν από μήνες ο Σπύρος Λάμπρου, είχε αποκαλυφθεί πλήρως πως τα παιδιά γίνονται εμπόρευμα.
Μέχρι πρόσφατα η διακίνηση και η δημιουργία πορνογραφικού υλικού με παιδιά δεν αποτελούσε αδίκημα. Αν οι Αρχές διαπίστωναν ότι ο δημιουργός του υλικού δεν πληρωνόταν από τους αρρώστους πελάτες του, τότε μπορούσε να αφεθεί μέχρι και ελεύθερος. Η παιδεραστία δεν αντιμετωπίζεται από το νόμο όπως η διακίνηση πορνογραφικού υλικού. Όμως στην περίπτωση του 47χρονου από την Έδεσσα, ο βιασμός των αγοριών ακολουθούσε την υποχρεωτική προβολή πορνογραφικού υλικού. Την ίδια διαστροφή είχε και ο υποδηματοποιός του Κολωνού, που συνελήφθη το 2003. Ο παιδεραστής που βίαζε δύο ανήλικα κορίτσια για τουλάχιστον 3 χρόνια, είχε ισχυριστεί ότι εξαγόρασε τη σιωπή των γονιών ενός εκ των θυμάτων του, πληρώνοντας 1.500 ευρώ.

Στην Ολλανδία, τα στελέχη του κόμματος των παιδόφιλων ισχυρίζονται ότι δεν έχουν καμία σχέση με τους παιδεραστές. Στο διαδίκτυο οι έμποροι των εικόνων με παιδιά που βιάζονται, ισχυρίζονται ότι δεν κερδίζουν από τη διακίνηση αυτού του υλικού. Στην Ελλάδα, οι παιδεραστές κρύβονται πίσω από το τρόμο που προκαλούν στα παιδικά προσωπάκια.
4.1.2007
ΠΗΓΗ:ALPHA TV

--
Posted By Vassileia to Το χαμομηλάκι at 3/09/2007 09:14:00 μμ

Σομαλία - Σώζοντας ζωές σε μία εγκαταλειμμένη χώρα

 

Για 14 χρόνια, ο πληθυσμός της Σομαλίας που έχει βαρύτατα πληγεί από τη φτώχια, δεν είχε καμία αποτελεσματική κεντρική εξουσία να τον βοηθήσει στον αγώνα του κατά των ασθενειών και του υποσιτισμού. Από το1991 που η χώρα αυτή της Ανατολικής Αφρικής έχει αφεθεί χωρίς κυβέρνηση εν λειτουργία, οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα δραστηριοποιούνται στην περιοχή για να αντιμετωπίσουν τις μεγάλες ιατρικές ανάγκες των κατοίκων.

από τον Lars Schwed Nygård

Φαντάζει σα να μην πρόκειται να τελειώσει ποτέ. Εκατοντάδες γυναίκες περπατούν η μία πίσω από την άλλη προς τον τεράστιο καταυλισμό, σχηματίζοντας μια ουρά μέχρι το τελευταίο άκρο του. Όλες κρατούν στα χέρια τους παιδιά, όλες ελπίζουν να πάρουν τρόφιμα και είναι αναρίθμητες.
Αυτή είναι μια σκηνή που επαναλαμβάνεται κάθε μήνα στο μικροσκοπικό χωριό Ιστόρτε στην περιοχή Μπακούλ της Σομαλίας. Οι γυναίκες και τα παιδιά βρίσκονται εδώ για να εξεταστεί η επισιτιστική τους κατάσταση, ελπίζοντας ότι θα μπορέσουν να λάβουν επιπλέον δελτία τροφίμων. Οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα (ΓΧΣ) βρίσκονται εδώ για να εντοπίσουν σοβαρά υποσιτισμένα παιδιά, για τα οποία τα επιπλέον τρόφιμα δεν είναι αρκετά. Όταν το βάρος ενός παιδιού είναι 70% λιγότερο από το βάρος που θα έπρεπε φυσιολογικά να ζυγίζει, θα χρειαστεί να λάβει αγωγή στο Θεραπευτικό Επισιτιστικό Κέντρο των ΓΧΣ, περίπου 90 χιλιόμετρα μακριά.
Κάποια στιγμή, η πύλη του καταυλισμού κλείνει πίσω από τα τελευταία παιδιά που περιμένουν στη σειρά.
«Αυτή τη στιγμή πρέπει να βρίσκονται εδώ περίπου 800 παιδιά», λέει ο Αλί Κιούμπα από τους ΓΧΣ ο οποίος έχει αναλάβει το ρόλο της επίβλεψης. Και αμέσως ξεκινάει το δύσκολο έργο του καθορισμού του επιπέδου υποσιτισμού για καθένα από τα παιδιά μέσα στον καταυλισμό.
Ο Αλί Κιούμπα χρησιμοποιεί ένα πολύ απλό και αξιόπιστο τεστ όταν εξετάζει τα παιδιά. Χρησιμοποιώντας ένα χρωματιστό περιβραχιόνιο που ονομάζεται MUAC ( μία συντόμευση των λέξεων «Middle Upper Arm Circumference» ), μετράει με γρήγορες κινήσεις το μπράτσο κάθε παιδιού. Αν το περιβραχιόνιο δείξει πράσινο, τότε το παιδί είναι καλά. Το κίτρινο χρώμα υποδηλώνει μέτριο υποσιτισμό και το παιδί θα χρειαστεί χορήγηση συμπληρωματικών τροφίμων. Αν το περιβραχιόνιο φτάσει στο κόκκινο χρώμα, τότε το παιδί είναι σοβαρά υποσιτισμένο και θα χρειαστεί θεραπεία.
Ο ήλιος δύει πολύ πριν εξεταστεί και το τελευταίο παιδί. Στο τέλος της μέρας, οι εξετάσεις με το MUAC και οι μετρήσεις του ύψους και του βάρους των παιδιών αποκαλύπτουν ότι αρκετά από τα παιδιά είναι σοβαρά υποσιτισμένα. Ευτυχώς όμως, ο Αλί Κιούμπα τα ανακάλυψε όλα εγκαίρως. Αύριο, ένα φορτηγό που έχει ναυλωθεί από τους ΓΧΣ θα μεταμορφωθεί σε πρόχειρο ασθενοφόρο και θα τα μεταφέρει στο Επισιτιστικό Κέντρο.


--
Posted By hamomilaki ♀ to Το χαμομηλάκι at 3/09/2007 07:35:00 μμ

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2007

Το Χαμομηλάκι γράφει στις γυναίκες που γιορτάζουν σήμερα

 

Γιορτάζετε σήμερα όλες οι γυναίκες του κόσμου και πρέπει να έχετε χαρά, επειδή πολλά πετύχατε, πάρα πολλά και κυρίως τα τελευταία χρόνια. Άλλαξαν πολλές χώρες τους νόμους του και σας προστατεύουν πια από την εκμετάλλευση. Ναι, έχετε κάθε δικαίωμα να γιορτάζετε και να γλεντάτε.

θα ήθελα όμως να σας παρακαλέσω να μην ξεχνάτε ποτέ ποτέ, ότι πάρα πολλές γυναίκες σαν εσάς υποφέρουν πολύ. Ότι δεν έχουν δουλειά, δεν έχουν λεφτά καθόλου. Ότι, όταν αρρωσταίνουν, δεν έχουν φάρμακα. Ότι, όταν γίνονται πόλεμοι, αυτές και τα παιδιά τους, κυρίως τα κοριτσάκια τους, είναι τα πρώτα Θύματα.
Να μην ξεχνάτε ποτέ, ότι εκατομμύρια κοριτσάκια δεν πηγαίνουν σχολείο. Ότι τα βιάζουν και τα κακοποιούν. Ότι τα σκοτώνουν μόλις γεννηθούν επειδή είναι κορίτσια και είναι βάρος. Ότι, ότι...είναι τόσα πολλά, τόσο πολλές οι αδικίες ακόμα.
Θα ήθελα επίσης να σας πω ότι πρέπει να είσαστε περήφανες που γεννηθήκατε γυναίκες.


Ότι πρέπει να καμαρώνετε γι αυτό και να είσαστε αξιοπρεπείς,επειδή είναι πολύ σπουδαίο αυτό που είσαστε.
Και να σας παρακαλέσω, όλες σας, να αγαπάτε εμάς τα παιδάκια, να μας προσέχετε, να μας φροντίζετε. Οι μανούλες να έχετε υπομονή και όταν κάνουμε αταξίες να μη μας χτυπάτε, αλλά να απλώνετε τα χέρια σας μόνο για να μας αγκαλιάσετε.


--
Posted By hamomilaki ♀ to Το χαμομηλάκι at 3/08/2007 01:14:00 μμ