Tης Γαληνης Φουρα
«H ιστορία του μικρού Aλεξ μας θλίβει όλους, αλλά δεν ξαφνιάζει κανέναν. Δείχνει τον παραλογισμό μιας κοινωνίας που δεν θέλει να δει ότι το μήνυμα έχει γραφεί στον τοίχο. Kαι το μήνυμα είναι ότι η βία είναι εδώ».
H παιδοψυχίατρος κ. Aλεξάνδρα Pούσσου, πρόεδρος της Eταιρείας για την Ψυχική Yγεία Παιδιών και Eφήβων, είχε μιλήσει πριν από μερικά χρόνια στην «K» για συμμορίες παιδιών του Δημοτικού. Aυτή η συνέντευξη υπήρξε προφητική...
«Δεν ήταν προφητεία αλλά πραγματικότητα», λέει σήμερα, «η βία στα σχολεία έχει έρθει, είναι στην αυλή μας».
Mε μεγάλη εμπειρία ως διευθύντρια του Iατροπαιδαγωγικού Kέντρου Aθηνών, έχει βρεθεί δεκάδες - εκατοντάδες φορές κοντά σε παιδιά που γνώρισαν βίαιες τραυματικές καταστάσεις: «Παιδάκι της πρώτης Δημοτικού ερχόταν από το σχολείο δαρμένο. H μητέρα επισκέπτεται την διευθύντρια, η οποία χαμογελώντας της λέει: Ξέρουμε τι συμβαίνει. Eνα μεγαλύτερο παιδί, ο Kωστάκης, έχει φτιάξει μια συμμορία και δέρνει παιδάκια της πρώτης Δημοτικού. Tώρα δέρνει το δικό σας... Σε μεγάλο ιδιωτικό σχολείο, πέντε δεκαπεντάχρονοι ξυλοκόπησαν ένα 14χρονο. Tου έσπασαν τα κόκαλα κυριολεκτικά και το παιδί πήγε στο νοσοκομείο. Σε άλλο Γυμνάσιο, ομάδα μαθητών ρίχνουν κάτω έναν συμμαθητή τους, τον κλωτσάνε στο κεφάλι, στο σώμα, τον ποδοπατούν και τα καλά παιδιά λίγο παραπίσω παρακολουθούν τη σκηνή με ενδιαφέρον, χωρίς καμιά αντίδραση».
Bγαίνουν σουγιάδες…
— Tο επόμενο βήμα είναι να βγουν σουγιάδες;
— Στις αυλές των σχολείων βγαίνουν πολλοί σουγιάδες. Στις γωνίες του δρόμου γίνονται επιθέσεις σε παιδιά. Eίναι παιδιά τα οποία απειλούνται και παραδίδονται. Δίνουν το κινητό τους, το μπουφάν τους με την απειλή στιλέτου. Xρησιμοποιούνται σήμερα στιλέτα, σιδηρογροθιές, το ακούμε πλέον συχνά...
Oμως, εκτός από τη φυσική βία υπάρχει και η λεκτική βία, η κοροϊδία, η υποτίμηση, η προσβολή του ίδιου του παιδιού και της οικογένειάς του. H εικόνα των παιδιών μας, τα οποία έχουν φιλότιμο, «είναι ευαίσθητα», έχει αμαυρωθεί και αυτό συμβαίνει με πολύ μεγάλη ταχύτητα. Hδη, στην Aμερική ο μεγάλος τρόμος είναι οι συμμορίες των εφήβων. Γιατί οι έφηβοι είναι αδίστακτοι, είναι ανεύθυνοι, πανικοβάλλονται γρήγορα, αποτελειώνουν το θύμα τους χωρίς να σκεφτούν. Eπιπλέον το να κάνουν σαν μια ομάδα, σαν μια αγέλη λύκων μια επίθεση, τους προσδίδει ηρωισμό και αρρενωπότητα. Eίναι γνήσια τέκνα μιας κοινωνίας που λατρεύει τη βία, όπως εκφράζεται από τα Mέσα Mαζικής Eνημέρωσης. Eίναι γνωστό ότι η βία των παιδιών και των εφήβων αυξάνει ανάλογα με τις ώρες τηλεθέασης ταινιών βίας.
— Tι μπορούμε να κάνουμε;
— Γονείς και εκπαιδευτικοί πρέπει κατ' αρχήν να παραδεχθούμε και να αναγνωρίσουμε το πρόβλημα. Eίνα εύκολο να χρησιμοποιούμε σαν αποδιοπομπαίο τράγο το άλλο παιδί. Γιατί πιστεύουμε ότι το δικό μας το παιδί δεν θα γίνει ούτε θύτης ούτε θύμα, αφού είναι έξυπνο, καλόκαρδο και έχει μια καλή οικογένεια για στήριγμα. Aυτό, όμως, είναι μύθος.
Tα παιδιά μπορούν να γίνουν και θύτες και θύματα, γιατί η ομάδα των συνομιλήκων έχει μεγαλύτερη σημασία γι' αυτά από την οικογένεια και το σχολείο και γιατί ούτε η οικογένεια ούτε το σχολείο ξέρουν πώς να αντιδράσουν.
Yπάρχει ένας ακόμη μύθος, ότι τα παιδιά πρέπει να τα φροντίζουμε και να τα συγχωρούμε. Bεβαίως, αλλά αυτό δεν σημαίνει να αγνοούμε το πρόβλημα που βάζει σε κίνδυνο τη δική τους τη ζωή ή τη ζωή των άλλων. Γιατί θύματα είναι και τα παιδά - θύτες και τα παιδιά - θύματα. Aυτός ο οποίος φέρνει κοντά στον θάνατο ένα συνομήλικό του, έχει σημαδευτεί για όλη τη ζωή του. Tο θέμα είναι εξαιρετικά σοβαρό, χρειάζεται καλύτερη ενημέρωση.
— Συμφωνείτε να αναφέρονται ονόματα παιδιών από τα MME;
— Oχι, τα γεγονότα πρέπει να παρουσιάζονται λιτά, χωρίς υπερβολές και χωρίς όλη αυτή την προσπάθεια να συγκινηθεί ο κόσμος. Mε τον ίδιο τρόπο που λέει κανείς ότι έγινε ένας τραγικός σεισμός. Γιατί το πρόβλημα υπάρχει και θα γίνει χειρότερο και πιο επικίνδυνο. H κοινωνία πρέπει να προστατεύσει τον εαυτό της, τα παιδιά θύματα και τα παιδιά θύτες, αντιμετωπίζοντάς τα με σοβαρότητα και αίσθημα ευθύνης.
— Nα λέμε στα παιδιά να δέρνουν για να μην τα δείρουν;
— Aυτή είναι η λαγνεία της βίας.
Σχολείο και γονείς
— Πού βρίσκεται το λάθος στο σχολείο και στους γονείς;
— Tο σχολείο δίνει στους μαθητές μόνο εκπαίδευση, όχι παιδεία. Oι γονείς δεν συνεργάζονται· όταν τους καλούν στο σχολείο δεν πηγαίνουν, είναι απασχολημένοι.
Eπομένως, το σχολείο βρίσκεται απομονωμένο, ενώ για να αναθρέψεις ένα παιδί χρειάζεται συνεργασία όλων. Φυσικά πρόκειται για ένα διεθνές φαινόμενο γύρω από το οποίο έγιναν οι περισσότερες επιστημονικές ανακοινώσεις στο συνέδριο της παιδοψυχιατρικής, που πραγματοποιήθηκε τον Oκτώβριο στο Tορόντο. Γίνονται σπουδαίες έρευνες τόσο στις HΠA όσο και την Eυρώπη και καταβάλλεται προσπάθεια να βρεθούν θεραπευτικά προγράμματα, ακόμη και φαρμακευτικές θεραπείες... Γιατί η βία τείνει να γίνει το υπ' αριθμόν ένα πρόβλημα της παιδοψυχιατρικής, του σχολείου, της οικογένειας, της κοινωνίας...
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Vassileia στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/07/2007 01:24:00 μμ
Save Our Children ♦ Σώστε τα Παιδιά μας
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ,
Προστατεύστε το Χαμομηλάκι, Είναι το Φως.
Κίνημα για την προστασία του παιδιού
hamomilaki@gmail.com
Επίσημη Ιστοσελίδα: hamomilaki.gr
Πέμπτη 7 Ιουνίου 2007
Στιλέτα, σιδηρογροθιές, σουγιάδες στα σχολεία
Δεν ξέρω πως να χειριστώ αυτό το πρόβλημα...
From: Alkyoni [mailto:georgio7@otenet.gr]
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Alkyoni στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/07/2007 11:03:00 πμ
σχόλιο για Μαμά, βγήκα με τους φίλους μου....
Ο/Η Agorafoviagr άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανακοίνωσή σας "Μαμά, βγήκα με τους φίλους μου...":
Είναι από αυτά που διαβάζεις και αισθάνεσαι ένα βάρος στο στήθος, ένα κόμπο στο λαιμό γιατί σου έρχεται η εικόνα αυτού του κορυτσιού, να ξεψυχάει στην άσφαλτο και αυτά να είναι τα τελευταία της λόγια. Έφερα την εικόνα αυτού του τροχαίου στο μυαλό μου, και αυτής της κοπέλας που αισθανόμενη την αδικία του να χάνεις το πολυτιμότερο αγαθό που είναι η ζωή, μη μπορώντας να κάνει τίποτα και έχοντας γνώση της κατάστασής της, είπε αυτά τα τελευταία της λόγια. Απορώ γιατί, στα μπουκάλια με οινοπνευματώδη ποτά δεν βάζουν μηνύματα όπως στα πακέτα με τα τσιγάρα. Τι θα πεις σε αυτήν τη μάνα; Ποτό και οδήγηση λένε δεν πάνε μαζί. Σωστά. Καμία αντίρρηση. Μήπως όμως πρέπει να δείξουμε και τι γίνεται όταν το ποτό και η οδήγηση πάνε μαζί; Γιατί αυτό το πράγματι όπως είπε η φίλη nellinezi συγκλονιστικό άρθρο δείχνει πως πάνε το ποτό και η οδήγηση μαζί. Πάνε στο θάνατο και ανθρώπους που δε φταίνε σε τίποτα. Και αν δεν τους πάνε στο θάνατο, μπορεί να τους πάνε σε κάποιο αναπηρικό αμαξίδιο, ή στο σπίτι τους μετά από καιρό με κάποιο μέλος του σώματός τους να λείπει. Ακόμα όμως και αν πάνε σωματικά αρτιμελείς, δεν ξέρω αν και πότε θα ξεπεράσουν αυτήν την φρικιαστική εμπειρία να ακούς τις λαμαρίνες να τσαλακώνουν, να έρχονται προς το μέρος σου και να σε αφήνουν αναμνήσεις που δύσκολα περνάνε. Και κάτι ακόμη φίλοι μου. Δε μεθάει μόνον το ποτό. "Μεθάει" πολλές φορές και η υπερβολική ταχύτητα και ο εγωισμός του στυλ "να τον περάσω με το αμάξι γιατί με πέρασε". Είναι συμπεριφορές επικίνδυνες, που με τα πρόστιμα μόνον δεν αλλάζουν. Αν δεν καταλάβεις γιατί πρέπει να μην κάνεις κάτι (να πίνεις, να τρέχεις σαν σε αγώνα ταχύτητας, να μη φοράς ζώνη και κράνος κλπ), όπου δε θα υπάρχει ο φόβος της αστυνόμευσης, θα συνεχίζεις να είσαι το ίδιο επικίνδυνος και για εσένα και για τους άλλους που σε τίποτα δε σου φταίνε.
Με αγάπη
Agorafoviagr
Ανακοινώθηκε από τον/τη Agorafoviagr στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/6/07 17:25
Save Darfur - Όλοι στο Καλλιμάρμαρο στις 27 Ιουνίου
Απελπιστική η κατάσταση στο Νταρφούρ08 - 05 - 2006 21:29
Εκατοντάδες άνθρωποι εξακολουθούν να στερούνται τα πάντα στο Νταρφούρ στο δυτικό Σουδάν, λόγω των εμποδίων στην παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας, όπως καταγγέλλει σε έκθεση της η οργάνωση Human Rights Report.
Για περίπου 14.000 εργαζόμενους στις ανθρωπιστικές οργανώσεις, στην πλειονότητα τους Σουδανούς, η μάχη με τα εμπόδια της διοίκησης, τις αυθαίρετες κρατήσεις και τις συλλήψεις αποτελεί καθημερινό φαινόμενο.
Τουλάχιστον 650.000 πολίτες δεν έχουν καθόλου ή σχεδόν καμία πρόσβαση στην ανθρωπιστική βοήθεια, καταγγέλλει η οργάνωση που καλεί τις αντιμαχόμενες πλευρές και τη διεθνή κοινότητα να βοηθήσουν, ώστε να φτάσουν οι σκηνές, το νερό και η τροφή σε πάνω από 3 εκατομμύρια ανθρώπους στην περιοχή, ενώ παράλληλα θέτει και προ τω ευθυνών τους τις δωρήτριες χώρες, καθώς το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Τροφίμων έχει λάβει μόλις το 32% των χρημάτων που έχει ανάγκη για το Νταρφούρ.
Λουκάς Βελιδάκης
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Erateini στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/06/2007 08:45:00 μμ
Μία φωνή για τα παιδιά του Νταρφούρ
Αγαπητό μου χαμομηλάκι,
Ο μεγάλος τενόρος Placido Domingo έρχεται στις 27 Ιουνίου στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο για να ενώσει τη φωνή του με αυτή των Γιατρών Χωρίς Σύνορα, σε μια συναυλία αφιερωμένη στα παιδιά του Νταρφούρ.
Ο Placido Domingo, με την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ, θα ερμηνεύσει άριες από όπερες, οπερέτες, μιούζικαλ, καντσονέτες, κα.
Τα έσοδα της συναυλίας θα διατεθούν στα προγράμματα των ΓΧΣ για τα παιδιά του Νταρφούρ, τα οποία είναι τα πρώτα θύματα της βίας και του υποσιτισμού.
Στο Νταρφούρ, οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα παρεμβαίνουν από το 2003 με περισσότερους από 120 διεθνείς εθελοντές και 2.233 άτομα ντόπιο προσωπικό. Οι συγκρούσεις που μαίνονται από το 2003 εκτιμάται ότι έχουν κοστίσει 300.000 ζωές και έχουν αναγκάσει 2,5 εκατομμύρια ανθρώπους να εγκαταλείψουν τις εστίες τους.
Παρακαλώ αφιερώστε λίγο από το χρόνο σας να ενημερωθείτε:
Κρίση στο Νταρφούρ - Τα προγράμματα των ΓΧΣ στην περιοχή
http://www.msf.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1567&Itemid=237
Φωτογραφικό αφιέρωμα - Νταρφούρ: Βία και εκτοπισμός
http://www.msf.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1570&Itemid=238
Προπώληση εισιτηρίων:
•στο 210 72 34 567
•www.ticketservices.gr
•Δισκοπωλείο «Νίκος Ξυλούρης», Πανεπιστημίου 39 (στοά Πεζματζόγλου)
Οι τιμές ξεκινούν από 50 ευρώ.
Όσοι από εσάς έχετε τη δυνατότητα, παρακαλώ ενισχύστε τη θαυμαστή και αξιόλογη προσπάθεια των Γιατρών Χωρίς Σύνορα (www.msf.gr).
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη eρωτας στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/06/2007 04:10:00 μμ
Τρίτη 5 Ιουνίου 2007
Μαμά, βγήκα με τους φίλους μου...
""Μαμά βγήκα με τους φίλους μου.
Πήγα σε ένα πάρτι και θυμήθηκα αυτό που μου είχες πει, να μην
πιω αλκοόλ.
Μου είχες ζητήσει να μην πιω επειδή θα έπρεπε να οδηγήσω μετά,
έτσι ήπια ένα αναψυκτικό. Ήμουν περήφανη για μένα, γιατί είχα
ακούσει αυτό που τόσο γλυκά με είχες συμβουλεύσει πριν φύγω, να μην πιω αν πρέπει
να οδηγήσω, σε αντίθεση με αυτό που μου έλεγαν οι φίλοι μου.
Έκανα τη σωστή επιλογή! Η συμβουλή σου ήταν η σωστή.
Όταν το πάρτι τελείωσε όλοι μπήκαν στα αυτοκίνητά τους χωρίς να είναι
σε θέση να οδηγήσουν. Εγώ πήρα το αμάξι μου. Ήμουν σίγουρη ότι
ήμουν καθαρή.
Δεν μπορούσα να φανταστώ μαμά αυτό που με περίμενε .....
Τώρα είμαι εδώ ξαπλωμένη στην άσφαλτο και ακούω έναν αστυνομικό να
λέει «το παιδί που προκάλεσε το δυστύχημα ήταν μεθυσμένο».
Μαμά η φωνή του ακούγεται τόσο μακρινή.
Το αίμα μου είναι παντού στην άσφαλτο και εγώ προσπαθώ με όλες μου τις
δυνάμεις να μην κλάψω.
Ακούω τους γιατρούς να λένε ότι αυτή η κοπέλα δεν θα τα
καταφέρει.
Είμαι σίγουρη ότι το άλλο παιδί που οδηγούσε δεν το είχε καν
φανταστεί όταν έτρεχε τόσο πολύ.
Στο τέλος, αυτός είχε αποφασίσει να πιει και εγώ τώρα πρέπει να
πεθάνω.
Γιατί το κάνουν αυτό μαμά? Αφού ξέρουν ότι θα καταστρέψουν ζωές?
Ο πόνος που νιώθω είναι σαν να με καρφώνουν χιλιάδες μαχαίρια.
Πες στην αδερφή μου να μην φοβηθεί, στον μπαμπά να είναι δυνατός.
Κάποιος έπρεπε να πει σε αυτό το παιδί ότι δεν έπρεπε να πιει αν
θα οδηγούσε.
Ίσως αν του το έλεγαν οι δικοί του όπως έκανες εσύ, τώρα να ήμουν
ζωντανή .....
Η ανάσα μου γίνεται όλο και πιο αδύνατη και αρχίζω να φοβάμαι
μαμά..
Αυτές είναι οι τελευταίες μου στιγμές και είμαι τόσο απελπισμένη.
Θα ήθελα τόσο να σε αγκαλιάσω μαμά....και να σου πω πόσο σε αγαπάω
Σε αγαπάω μαμά....αντίο!!!
Αυτές οι λέξεις γράφτηκαν από μια δημοσιογράφο που ήταν παρούσα σε
ένα δυστύχημα.
Η κοπέλα ενώ πέθαινε ψιθύριζε αυτές τις λέξεις και η δημοσιογράφος
τις έγραφε σοκαρισμένη.
Η ίδια δημοσιογράφος άρχισε μια εκστρατεία εναντίον της οδήγησης
υπό την επήρεια Αλκοόλ.
Ευχαριστούμε πολυ το Μιχάλη
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/05/2007 09:05:00 πμ
Δευτέρα 4 Ιουνίου 2007
Όταν Άγγελοι κλαίνε
Όταν Άγγελοι κλαίνε το χάραμα,
είναι που ξυπνούν παιδιά για τη δουλειά,
(σκλάβοι - παιδιά, εκατομμύρια τέσσερα)
και εμείς αδιαφορούμε.
Όταν Άγγελοι κλαίνε την αυγή
είναι που παιδιά δε θα παίξουν και σήμερα,
δε θα πάνε σχολιό,
δε θα γελάσουν αμέριμνα.
Πέτρες θα σπάσουν,
χαλιά θα υφάνουν,
καφέ θα μαζέψουν,
μπάλες και ό,τι άλλο
θα κατασκευάσουν,
παιδάκια - σκλάβοι του 2007,
όνειδος και απέραντη αισχύνη μας.
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Melissa στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/02/2007 06:24:00 μμ
Παρασκευή 1 Ιουνίου 2007
AN....
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κριτική ,μαθαίνει να κατακρίνει.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην έχθρα ,μαθαίνει να καυγαδίζει.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ειρωνεία, μαθαίνει
να είναι ντροπαλό.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ντροπή ,μαθαίνει
να αισθάνεται ένοχο.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κατανόηση ,μαθαίνει
να είναι υπομονετικό.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στον έπαινο, μαθαίνει
να εκτιμά.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην δικαιοσύνη ,μαθαίνει
να είναι δίκαιο.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ασφάλεια ,μαθαίνει να πιστεύει.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην επιδοκιμασία μαθαίνει να έχει αυτοεκτίμηση.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην παραδοχή και φιλία ,μαθαίνει να βρίσκει
την αγάπη μέσα στον κόσμο.
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη sevarose στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/26/2007 05:23:00 μμ
Στη φαιά γη των Λαιστρυγόνων
Κοιμήθηκα, και βρέθηκα στη γη των Λαιστρυγόνων.
Πλατιοί οι δρόμοι κι άνετοι
πεντακάθαρα τα λιθόστρωτα.
Σπίτια, ψηλά και χαμηλά,
όλα, μα όλα, πλούσια.
και άνετα….
Όμορφη χώρα - μα παράξενα φοβική - από την απουσία παιδιών και χρωμάτων.
Όλα, μα όλα γκρίζα. Γκρίζος ο ουρανός της. Και στις πλατείες τις φτιαγμένες από μάρμαρο γκρίζο, τα νερά των σιντριβανιών γκρίζα κι αυτά.
Και οι άνθρωποι,
γκρίζοι κι αυτοί κι απρόσωποι.
Και ρώτησα και μου 'παν κι έμαθα
πως οι άρχοντες
(γίγαντες πελώριοι και δυνατοί),
για όλα φροντίζουν.
Αρχηγός τους ο Αντιφάτης πελώριος, επιβλητικός, κάποτε, από το πουθενά ξεπρόβαλλε και μπόρεσε, (ας είν' καλά οι δικαστές), με άλλους τριάντα έξι, μικρό να φτιάξει κόμμα. Για ελευθερία μίλαγε, ελευθερία λόγου και έργου,
άκρατη.
Ελευθερία υποσχόταν
ελευθερία αντιφατική
–το λέει και τ΄ όνομά του –:
Αντιφάτης.
Και ρώτησα και μου 'παν κι έμαθα
τον τρόπο που επικράτησαν.
Αδιάφορα το είδαν,
αδιάφορα το δέχτηκαν
όλοι – σχεδόν όλοι –
και οι ντόπιοι και οι γείτονες και οι παραπέρα…
«Δε βαριέσαι, άλλος ένας περίεργος…άστον να λέει…λόγια είναι, τα λόγια δεν έβλαψαν ποτέ κανέναν…δικαίωμα εξάλλου αναπαλλοτρίωτο η ελευθερία του λόγου….». Και από τα λόγια, αργά και ανεπαίσθητα, οι ιδέες τους πιάσανε τόπο, και η ιδεολογία τους έγινε η κυρίαρχη στον τόπο, έγινε έργο, και άλωσαν τη χώρα, αλλοτρίωσαν το πνεύμα και την ψυχή των πολιτών της.
Και ρώτησα και μου 'παν κι έμαθα,
Πως οι πολίτες αποχαυνωμένοι
καλοπερνούν
χωρίς φορολογίες, έγνοιες
και άλλα παρόμοια
άκρως ενοχλητικά,
μιας και οι άρχοντες
(γίγαντες πελώριοι και δυνατοί),
για όλα φροντίζουν.
Πως το ιερατείο, απολαμβάνει μακάρια τα προνόμιά του,
και ανενόχλητο
δεν ενοχλεί.
Πως οι δικαστές,
που προώθησαν στην εξουσία τους Λαιστρυγόνες,
ανενόχλητοι και ευνοημένοι,
δεν ενοχλούν,
και πως οι άρχοντες ένα μόνο ζητούν
και απαιτούν:
Κάθε τόσο
Τα παιδιά των ανθρώπων να μαζεύουν
και να διαλέγουν,
να επιλέγουν
ποιά απ' αυτά θα φάνε,
και με ποια θα «διασκεδάσουν»…,
- μιας και επιμελώς απ' όλους έκρυψαν
ότι οι Λαιστρυγόνες Γίγαντες
είναι ανθρωποφάγοι, παιδοφάγοι -.
Κι έτσι το γκρίζο χρώμα, το φαιό,
παντού απλώθηκε…
Και ξύπνησα και άκουσα και έμαθα
ότι σε μια από τις Κάτω χώρες
Λαιστρυγόνες – παιδοβάτες,
καιροφυλακτούν
να μας αλώσουν,
και να χορτάσουν τη λαγνεία τους
με σάρκες παιδικές.
Φόβος δεν με κατάλαβε
Μόνο η επιθυμία για αντίσταση.
Και συ Κοινωνία,
«Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον θυμωμένο Ποσειδώνα μη φοβάσαι,
τέτοια στον δρόμο σου ποτέ σου δεν θα βρεις,
αν μεν' η σκέψις σου υψηλή, αν εκλεκτή
συγκίνησις το πνεύμα και το σώμα σου αγγίζει.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβαλείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.»
Κ. Καβάφης
ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ
ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΟΦΙΛΩΝ – ΠΑΙΔΟΒΑΤΩΝ
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Melissa στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/26/2007 02:23:00 μμ
Πέμπτη 31 Μαΐου 2007
Μια αληθινή ιστορία -efi-
Επιστολή 1η
Ανακάλυψα ότι ο άντρας μου "ο καλός" παρενοχλούσε σεξουαλικά την κόρη μου 5 1/2 χρονών. Είμαι σε σοκ.
Νιώθω τύψεις που δεν ήξερα οτιδήποτε, αλλά πάλι νιώθω χαρά που το έχω ανακαλύψει τώρα. Τον έχουμε εγκαταλείψει, προχώρησα αμέσως σε καταγγελία...
Δεν έχει γυρισμό, έπρεπε να προχωρήσω και να σώσω την κατάσταση. Νιώθω πολύ άσχημα προσπαθώ να κάνω το καλύτερο για το κοριτσάκι μου και μόνο. Δεν ήθελα να είμαι σαν και αυτές που δεν κατάφεραν να προστατέψουν τα μωρά τους και να δεχτούν την κατάσταση. Θέλω πολύ να βοηθήσω το μωρό μου να μην νιώθει το ίδιο ότι φταίει.
From: efi.chris...@starcom.com.cy
Date: Thu, 22 Mar 2007 02:51:59 -0700
Local: Thurs, Mar 22 2007 12:51 pm
Επιστολή 2η
Πως εξηγούμε σε ένα παιδάκι 5 1/2 ετών ότι οι γονείς χωρίζουν και ο λόγος είναι επειδή εγκαταλείψαμε τον πατέρα λόγο σεξουαλικής παρενόχλησης.
Το κοριτσάκι αγαπά τον πατέρα και σίγουρα δεν είναι σε θέση να καταλάβει τι είναι το καλό και τι είναι το κακό.
Το κοριτσάκι μου ήδη παρακολουθείται από ειδικό παιδοψυχίατρο, λογοθεραπεύτρια, και εργοθεραπεύτρια.
Έχει μείνει πίσω από μάθηση και έχει συνεχώς παλινδρόμηση.
Βγάζει θυμό, υστερίες, κλάματα, ξεσπάσματα και υπερκινητικότητα.
From: efi.chris...@starcom.com.cy
Date: Mon, 26 Mar 2007 22:30:59 -0700
Local: Tues, Mar 27 2007 8:30 am
Επιστολή 3η
Αγαπητοί μου φίλοι, μετά από 1 1/2 μήνα που φύγαμε από τον άντρα μου και μένουμε με τους γονείς μου εγώ και οι 2 μου κόρες,
για το λόγο ότι ο άντρας μου "πιάστηκε" από την ίδια μου την μητέρα να παρενοχλεί σεξουαλικά την ανήλικη κόρη μας 5 1/2.
Η κόρη μου κατάφερε μέσω συζητήσεων και παιχνιδιών να μου αποκαλύψει το μυστικό που είχε με τον πατέρα της.
Μου είπε στην αρχή ότι έχει ένα μυστικό με κάποιον που ξέρω, ότι δεν είναι μικρός αλλά μεγάλος, ..
"τον ξέρεις μαμά, τον ξέρεις... Έλα μαμά, πες το εσύ ποιός είναι.. "
Της είπα ότι δεν ξέρω για ποιόν μιλά και για τι πράγμα.
Μου είπε ότι έχω ένα μυστικό με τον παπά, ο παπάς μου έλεγε: "είναι το μυστικό μας και δεν το λέμε σε κανέναν",
ούτε στην μαμά ....
Μετά μου είπε ότι "Ο παπάς με χάιδευε και με άγγιζε στο 'πατατάκι μου', (έτσι αποκαλεί τα γεννητικά της όργανα),
μια φορά κάθε μέρα, κάθε μέρα, δεν ξέρω μάμα...
Ο παπάς μου έλεγε είναι το παιχνίδι μας, και είναι το μυστικό μας,
Τότε την ρώτησα και τι έλεγες του παπά?,
Τίποτα, δεν ξέρω ντρεπόμουνα, έλεγα του, ντρέπομαι, και φοβόμουνα να το πω σε κανέναν,
Μάμα μην πεις το μυστικό μου κάποιου, φοβάμαι πολύ φοβάμαι μάμα μου,
Τότε εγώ την αγκάλιασα και της είπα: Μ... δεν φταις εσύ για τίποτα, μπράβο που το έχεις πει της μάμας,
είμαι πολύ περήφανη που σε έχω και σε αγαπώ πολύ.
Με παρακάλεσε να μην το πω σε κανέναν γιατί φοβάται πολύ...
Εδώ και 1 1/2 μήνα η υπόθεση προχωρά με λειτουργούς, παιδοψυχίατρους, δικαστές, αστυνομικούς,
λειτουργούς από τμήμα Βία στην οικογένεια
Η κυβέρνηση και οι νόμοι μας είναι αρκετά πίσω όμως,
Κοριτσάκι μου μακάρι να μπορούσα να κρατήσω το μυστικό σου βαθιά στην καρδιά μου,
δυστυχώς όλοι οι πιο πάνω το ξέρουν,
μια μέρα θα έχω την δύναμη να σου πω την αλήθεια,
θα κάνουμε υπομονή και ο Θεός θα μας δικαιώσει..
Σ' αγαπώ κοριτσάκι μου και ξέρω τι περνάς...
From: Efi Chris... Sent: Tuesday, April 17, 2007 8:27 AMTo: hamomili@gmail.com
Επιστολή 4η
Αγαπητοί μου φίλοι,
Είμαι πολύ απογοητευμένη, ενώ εδώ και 3 μήνες με την ιστορία που σας έγραψα ότι η μητέρα μου έπιασε τον άντρα μου να παρενοχλεί στα γενετικά της όργανα την ανήλικη κόρη μου 5 ½ ετών , ενώ η υπόθεση από τις 5/3 προχώρησε σε καταγγελία, ενώ υπάρχει γραπτή μαρτυρία ότι η κόρη μου βρήκε το θάρρος και την ωριμότητα να μου μιλήσει για το θέμα και να μου το αποκαλύψει, ανακαλύπτω ότι πολύ από πλευράς (δικαιοσύνης και αστυνομίας, λειτουργούς από το τμήμα ευημερίας,),έχουν τις αμφιβολίες τους και καθυστερούν να προχωρήσουν την υπόθεση μας για ακρόαση στο δικαστήριο.
Μαθαίνω ότι οι δικηγόροι μεταξύ τους μιλούν και κανονίζουν έτσι υποθέσεις για να τις κρύβουν και να μην δικάζονται άτομα. Να έχουν όλοι τα «μέσα», να αποσιωπούν τέτοιους ίδιους υποθέσεις. Τελικά τι γίνεται σε έτσι υποθέσεις ? Ο Γενικός Εισαγγελέας τι θέλει ? να δει από μόνος τους την παρενόχληση? Μια μεγάλη μαρτυρία δηλαδή μιας γυναίκας δεν μετράει? Μιας γυναίκας η οποία είναι σωστή, προσέχει 3 εγγόνια ? μια γυναίκα η οποία ανήκει σε ένα σωστό κοινωνικό κόσμο? Μιας γυναίκας η οποία είναι γυμνάστρια και ξέρει τι της γίνεται?, Μας τρώει το δίκαιο και η ανησυχία.
Ανακάλυψα ότι γνωστή και δημοφιλής παιδοψυχολόγος που παρακολουθούσε την ανήλικη για 1 ½ χρόνο, για διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζαμε με το μωρό , χωρίς να ξέρουμε ότι παρενοχλήθηκε, στοιχεία που θα μπορούσε κάποιος σωστός παιδοψυχολόγος να καταλάβει ότι το μωρό είχε διάφορα συμπτώματα, όπως :,
Προβλήματα στην ομιλία της , επιθετικότητα, οργή , υστερίες, προσκόλληση, παλινδρόμηση , φοβίες, ενδείξεις σε αγγίγματα συνεχώς στα γενετικά της όργανα, και να δείχνει και δίνει τρομερή προσκόλληση σε όλους τους άντρες του κύκλου μας μέχρι και ξένους, Να θέλει να ανεβαίνει πάνω τους και να κάθετε πάνω τους. Η ίδια η παιδοψυχίατρος επειδή φοβήθηκε ότι η υπόθεση πάει στο δικαστήριο και θα είναι και αυτή στη εξέταση, έβγαλε μια έκθεση η οποία ήταν εντελώς ψεύτική, αγνόησε στοιχεία τα οποία δείχνουν ότι το μωρό έβγαζε τις αλήθειες με το δικό του τρόπο και τα εξαφάνισε εντελώς από την υπόθεση για να μην μπλέξει.
Που είναι η ασφάλεια του παιδιού μου? Ποίος τελικά θέλει να προστατέψει την κόρη μου? Γιατί όλοι βλέπουν μόνο την καριέρα τους και το συμφέρον τους ?
Πώς εγώ θα τους πολεμήσω?, Να βγάλουν την υπόθεση τελικά υπέρ του? , και να έχει όλα τα δικαιώματα να έχει και διανυχτερεύσεις? Και όλα τα νομικά δικαιώματα που έχουν οι χωρισμένοι πατεράδες?,
Άτομο το οποίο για αρρωστημένη σκέψη έκανε αυτή την πράξη? Άτομο το οποίο πρόσφατα έκανε μπάνιο στο κολυμβητήριο ένα ξένο κοριτσάκι γυμνό? ,άτομο το οποίο ανακάλυψα ότι έβλεπε συστηματικά κρυφά πορνό από εμένα? Τι να κάνω πέστε μου? Πως θα δικαιωθώ ? πως αλλιώς θα τις προστατέψω? Έχω ακόμα ένα κοριτσάκι 7 μηνών τι θα γίνει? Βοηθήστε με πως να τους πολεμήσω όλους αυτούς , είμαι δυνατή να τους πολεμήσω , και να το φωνάξω, βοηθήστε με .Όλοι αυτοί που λένε ότι είναι ειδικοί που είναι εδώ να μας βοηθήσουν?
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Mimakos στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/30/2007 10:14:00 μμ
Συνάντηση υπουργών και αξιωματούχων - Κατά της παιδικής πορνογραφίας και της παιδικής κακοποίησης η G8
Συνάντηση υπουργών και αξιωματούχων - Κατά της παιδικής πορνογραφίας και της παιδικής κακοποίησης η G8
Μόναχο
Σε συμφωνία για την στενότερη συνεργασία κατά της παιδικής πορνογραφίας και της κακοποίησης ανηλίκων κατέληξαν την Πέμπτη αξιωματούχοι υπηρεσιών ασφαλείας και δικαιοσύνης από τις οκτώ ισχυρότερες χώρες του κόσμου (G8). Θα εισηγηθούν ακόμη να ληφθούν πιο αυστηρά μέτρα και από άλλες χώρες.
Η διάσκεψη άρχισε την Πέμπτη και θα καλύψει ακόμα και ζητήματα τρομοκρατίας και
πειρατείας προϊόντων. Οι εργασίες της πρώτης ημέρας αφορούσαν ζητήματα παιδικής πορνογραφίας και επικεντρώθηκαν στην αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου ώστε να διευκολυνθεί η καταπολέμηση της σε παγκόσμια κλίμακα.
Όπως δήλωσε σχετικά η Γερμανίδα υπουργός Δικαιοσύνης Μπριγκίτε Τσίπριες, η υπόθεση της μικρής Μαντλίν ΜακΚάν που απήχθη από αγνώστους στην Πορτογαλία στις αρχές Μαΐου ανέδειξε την ανάγκη ευρύτερης συνεργασίας.
Από την πλευρά της η Γαλλίδα υπουργός Δικαιοσύνης Ρασιντά Ντατί επισήμανε ότι η προληπτική δικαστική συνεργασία είναι καθοριστικές σημασίας. ζήτησε ακόμη την ενίσχυση της δικαστικής συνεργασίας και την ανάπτυξη εργαλείων αποτελσματιοότερου ελέγχου.
Στην διάσκεψη οι υπουργοί τόνισαν το ενδεχόμενο κυκλώματα να απαγάγουν παιδιά και στη συνέχεια να τα εκμεταλλεύονται ή να τα προωθούν σε για παράνομες υιοθεσίες.
Η Γερμανία, που έχει την προεδρία για αυτό το εξάμηνο, θα φιλοξενήσει στις 6 με 8 Ιουνίου την σύσκεψη των ηγετών των χωρών του G8.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από Associated Press
24/05/07 21:22
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Vassileia στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/30/2007 08:59:00 πμ
Τρίτη 29 Μαΐου 2007
Ελευθερία του λόγου vs Παιδοφιλία
Αναρωτιέμαι αν όλοι αυτοί που υποστηρίζουν το Κόμμα των Παιδόφιλων (όχι με την έννοια ότι το ψηφίζουν, αλλά του ότι δεν αντιτίθενται στην ίδρυσή του) και προασπίζονται την "ελευθερία του λόγου" των παιδόφιλων (που έτσι κι αλλιώς δεν τους την έχει στερήσει κανείς, τη νομική βάση να πραγματοποιήσουν το βίτσιο τους του στέρησαν κι αυτό είναι που διεκδικούν, όχι η ελευθερία του λόγου) -σαν να υπερασπίζουν την ελευθερία του λόγου των δολοφόνων ή των κλεφτών, αντί να τους στείλουν για θεραπεία- έχουν μιλήσει ποτέ με κακοποιημένο παιδί. Α, συγνώμη, με τη νέα ηλικία νόμιμης συγκατάθεσης το παιδί δε θα θεωρείται κακοποιημένο. Αναρωτιέμαι λοιπόν αν έχουν μιλήσει με ενήλικες που όταν ήταν 12 χρονών από την αγάπη και το φόβο τους έδωσαν τη "συγκατάθεσή" τους στον πολύ φιλικό γείτονα, το δάσκαλο, το φίλο της μαμάς. (Αναρωτιέμαι, επίσης, αν το "-Θέλεις να παίξουμε ένα παιχνίδι που θα το παίζουμε μόνο εμείς; -Ναι, αμέ" θεωρείται συγκατάθεση.)
Στηρίζονται στο επιχείρημα -ποιος θα τους ψηφίσει;
Αλίμονο, από ποιους δημιουργούνται τα ποσοστά; Όλοι αυτοί που δημιουργούν τα ποσοστά έχουν δικαίωμα ψήφου. Έχουν δικαίωμα να βάλουν έναν παιδόφιλο στη Βουλή για να προωθεί τα "δικαιώματά" του στην παιδοφιλία!
Ας βάλουν στη Βουλή καμιά ντουζίνα κακοποιημένα παιδιά για να νομιμοποιήσουν το σεξ με τα 12χρονα!
Λένε, σε άλλες χώρες η ηλικία νόμιμης συγκατάθεσης είναι ακόμα χαμηλότερη.
Ε, τότε ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ! Έχουμε πάρει που 'χουμε πάρει τον κατήφορο, ας δώσουμε και μια κλωτσιά για καλύτερη φόρα!
Λένε, έχουν αλλάξει οι ανάγκες της κοινωνίας, κι αν αυτή είναι η ανάγκη της Ολλανδικής κοινωνίας, εμάς τι λόγος μας πέφτει.
Τα παιδιά ανήκουν σ' αυτήν την κοινωνία που αλλάζει; Αυτό που αλλάζει είναι η ψυχική νόσος μιας κοινωνίας που βουλιάζει κάτω από την πίεση του οικονομικού συμφέροντος, η εκβιασμένη ωριμότητα της παιδικής ψυχής (που θέλω να πιστεύω ότι είναι ακόμα παιδική όχι μόνο στα 12, αλλά και στα 15 και στα 17) και οι αντιστάσεις μας που όλο και χαλαρώνουν...
"Και λυπάμαι, λυπάμαι, λυπάμαι,
που δεν μπόρεσα φως να σου δώσω.
Όταν κλαίει ένα παιδί σε θυμάμαι,
σε θυμάμαι και ντρέπομαι τόσο."
Σε λίγο, δε θα ντρεπόμαστε καν.
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Φιλομήλα στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/29/2007 08:30:00 μμ
AN....
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κριτική ,μαθαίνει να κατακρίνει.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην έχθρα ,μαθαίνει να καυγαδίζει.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ειρωνεία, μαθαίνει
να είναι ντροπαλό.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ντροπή ,μαθαίνει
να αισθάνεται ένοχο.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κατανόηση ,μαθαίνει
να είναι υπομονετικό.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στον έπαινο, μαθαίνει
να εκτιμά.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην δικαιοσύνη ,μαθαίνει
να είναι δίκαιο.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ασφάλεια ,μαθαίνει να πιστεύει.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην επιδοκιμασία μαθαίνει να έχει αυτοεκτίμηση.
Αν ένα παιδί ζει μέσα στην παραδοχή και φιλία ,μαθαίνει να βρίσκει
την αγάπη μέσα στον κόσμο.
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη sevarose στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/26/2007 05:23:00 μμ
Εδώ σε θέλω γονιέ.........ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ! ! !
Ορμώμενη από διάφορα που συμβαίνουν γύρω μου τον τελευταίο καιρό, είπα να ασχοληθώ και επισήμως (!) μέσω του μπλογκ , με ένα θέμα που καίει και που προσωπικά μου τριβελίζει το μυαλό.....
Ποιο είναι αυτό;
Τα παιδιά!
Ναι τα παιδιά!
Τα μωρά που με λαχτάρα γεννάμε, αλλά κάπου στη διαδρομή ....ξεχνάμε την ουσιαστική έννοια της λέξεως «παιδί»....Το παιδί, και με τον όρο αυτό εννοούνται πλέον και οι έφηβοι, χρήζει διαπαιδαγώγησης! Σωστά; Σωστά!Που είναι βρε παιδιά (σε εσάς τους μεγάλους μιλώ) η διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας;; Ποιος την κάνει; Ποιος την έχει αναλάβει; Το playstation; Τα video games;Τα games boy; Οι υπολογιστές; Ή οι τηλεοράσεις;
Ωραίο πράγμα η τεχνολογία, ωραίο πράγμα η εξέλιξη! Δεν αντιλέγει κανείς! Που πήγε όμως εκείνο το ρημαδορητό «παν μέτρον άριστον»;; Γιατί αφηνόμαστε έτσι; Τι αποτελέσματα περιμένουμε να έχουμε όταν εμείς, ως μεγάλοι πια, συμπεριφερόμαστε πιο ανώριμα κι απ τα παιδιά μας;
Ει ...ει....μην αντιδράς! Μην τσαντίζεσαι! Ναι το ξέρω πως κάνεις τα πάντα για το παιδί σου! Το ξέρω! Το ξέρω πως δουλεύεις από το πρωί ως το βράδυ για το παιδί σου! Φυσικά και δεν φταις εσύ! Πρέπει να το κάνεις γιατί έτσι είναι η ζωή πια. Πρέπει να λείψεις πολλές ώρες .....πρέπει να βγάλεις λεφτά....να ψάξεις....να μην αφήσεις ευκαιρίες να πάνε χαμένες....Ναι , έχεις δίκιο. Τι να σου πω ρε φίλε; Ότι έχεις άδικο! Ξέρεις όμως που έχεις άδικο; Εκεί ....που όταν γυρίζεις , δεν πολυασχολείσαι. "Τι να κάνω;" θα μου πεις! " Έχω τέτοια κούραση...Εξάλλου δεν πάθαμε και τίποτα κι εμείς που μεγαλώσαμε χωρίς την αμέριστη προσοχή των γονιών μας!"
Ναι, πάσο! Εμείς δεν πάθαμε και τίποτα. Δεν υπήρχαν όμως και πολλά να πάθουμε. Ή, για να το θέσω καλύτερα, υπήρχαν τα μισά , από όσα υπάρχουν σήμερα. Τότε οι γονείς , με τις γνώσεις της εποχής τους, το έπαιζαν ...μισό...μισό!Έλα όμως που σήμερα , η ζυγαριά γέρνει επικίνδυνα!
Να στο πω αλλιώς;
Στο λέω.
Άκου να δεις! Σήμερα τα παιδιά κινδυνεύουν όχι μόνο έξω από το σπίτι τους. Κινδυνεύουν και μέσα στο σπίτι τους. Θες και παραπέρα; Κινδυνεύουν και μέσα στην αγκαλιά της μάνας τους......κινδυνεύουν από τα λόγια μας και τις συμβουλές μας.Περίμενε λίγο. Μη στραβομουτσουνιάζεις. Δε το λέω για σένα. Για μένα το λέω. Για μένα πρώτα και μετά για όλους τους άλλους.
Έξω κινδυνεύουν από τα γνωστά....ναρκωτικά...παραβατικές συμπεριφορές....αρπαγής τους από σπείρες.....σεξουαλικές παρενοχλήσεις.....κι ο κατάλογος συνεχίζεται.Δε θα σου πω για αυτά! Τα ζούμε κάθε μέρα....πέρασαν στο πετσί μας.Θα σου πω, την σκέψη μου.Τα παιδιά μας , χρειάζονται την αγάπη μας και την ορμήνια μας.
Μαζί με την εργασία μας, πρέπει να έχουμε κατά νου, ότι έχουμε μια πολύ πολύ σημαντική εργασία να κάνουμε ΚΑΙ στο σπίτι μας.
Να φτιάξουμε ανθρώπους.
Να φτιάξουμε ανθρώπους που σκέφτονται.
Να φτιάξουμε ανθρώπους που σκέφτονται και αισθάνονται.
Να φτιάξουμε ανθρώπους που σκέφτονται, που αισθάνονται, και που αγαπούν τη ζωή και τον εαυτό τους
Να φτιάξουμε ανθρώπους που σκέφτονται, που αισθάνονται, που αγαπούν τη ζωή και τον εαυτό τους και κατ επέκταση αγαπούν και τους άλλους.
Όσο τα μωρά μας , είναι μωρά, χρειάζονται απεριόριστο χάδι και αγάπη. Σαν μεγαλώσουν λίγο, μαζί με τα φιλιά μας και το χάδι μας , χρειάζονται την βοήθειά μας για την ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης και της αυτοεκτίμησης τους. Δεν φαντάζεσαι πόσο σημαντικά σκαλοπάτια είναι αυτά για το χτίσιμο του ανθρώπου που θα έχουμε μπροστά μα μας σε λίγα χρόνια.
Και ξέρεις πόσο ικανό είναι ένα άτομο, που έχει αυτοπεποίθηση και που αγαπά τον εαυτό του;;;
Καταρχήν δεν είναι κομπλεξικός .Κατά δεύτερον δε θα χρειαστεί στη μετέπειτα ζωή του να αποδείξει τίποτα σε κανέναν.
Κατά τρίτον ...θα εχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και στα όνειρά του και κατά τέταρτον...η ζωή για αυτόν θα είναι μια συνεχής πανέμορφη πρόκληση.
Θα παλεύει όχι, για αυτά που θα θέλουν ή θα προσπαθούν να του επιβάλλουν οι άλλοι, μα για αυτά που ο ίδιος θα στοχαστεί και θα θέλει.....
Τι πιο ωραίο ε;
..............................................................
Oι τελίτσες ήταν ολιγόλεπτο διάλειμμα!Έτρεξα να ακούσω στην τηλεόραση , κάτι που πήρε το αυτί μου ενώ έγραφα. Θέλεις να μάθεις τι; Ένα οχτάχρονο παιδάκι , δεν συγκράτησα από ποια χώρα, πήδηξε στο κενό από τον 6 ή 7 όροφο της πολυκατοικίας του, γιατί ήθελε να μιμηθεί τον σπάιντερμαν!! ....Ευτυχώς την γλίτωσε με κάτι σπασίματα.....
Κατάλαβες τώρα γιατί δίνω τόση έμφαση στο να μιλάμε στα παιδιά μας;;;; Δεν είπε κανείς να μην δουν σπάιντερμαν ή σούπερμαν ή χάρι πότερ ή γιούγκι ο! Ας τα δουν . Όλα τα βλέπουν . Αν τους το απαγορέψουμε θα ναι χειρότερα. Μα μίλα ρε γονιέ! Μίλα βρε άνθρωπε του Θεού. Πόσο θα σου πάρει να μιλήσεις στο παιδί σου για τη διαφορά ανάμεσα στο ψεύτικο και το αληθινό; Όχι ! Δεν μπορεί να το καταλάβει από μόνο του! Πρέπει ΕΣΥ να το πεις. Και να το επαναλάβεις. Και να το επαναλάβεις. Και να το επαναλάβεις........Κι όχι μόνο αυτό. Πρέπει να τον κάνεις να αισθανθεί το ίδιο δυνατός , όπως ακριβώς είναι, χωρίς να χρειάζεται να μιμείται κανένα τηλεοπτικό ήρωα.
Κι όσο μεγαλώνουν τόσο πιο αναγκαία , είναι η παρουσία μας δίπλα τους. Άμα μπουν στη εφηβεία και πας τότε να καλύψεις τα κενά.....το χεις χάσει το παιχνίδι.Και πριν στο συνεχίσω θα σου δώσω να διαβάσεις κάτι που βρήκα στο ιντερνετ. Κοίτα:
Η κύρια ανάγκη, ωστόσο, των εφήβων είναι η γνησιότητα, δεν θέλουν να ξαναζήσουν μια νέα αποϊδανικοποίηση για αυτό και ανεβάζουν τα πρότυπά τους σε ένα βάθρο και φροντίζουν με κάθε τρόπο να υπερασπίζονται την τελειότητά τους. Είναι ευθύνη της κοινωνίας μας, και της εκπαίδευσής μας η προβολή γνήσιων προτύπων, προτύπων πέρα από τη σφαίρα της εμπορικής εκμετάλλευσης.Δυστυχώς ζούμε στην εποχή που όλα είναι αναλώσιμα ακόμα και τα πρότυπα και οι ιδεολογίες. Έτσι οι έφηβοι σήμερα, σπάνια έχουν κάποιο πρότυπο από το οποίο δεν απορρέουν κάποια οικονομικά οφέλη. Από την άλλη, οι γονείς κάνοντας κριτική στα πρότυπα των εφήβων, το μόνο που καταφέρνουν είναι το να απομακρύνουν τα παιδιά τους από τους ίδιους, και να διευρύνουν το χάσμα ανάμεσά τους.
Πηγή: Ευάγγελος Καναβιτσάς, Ψυχολόγος : http://www.e-psychology.gr )
Ρε συ το καταλαβαίνεις; ;
Είναι να τρελαίνεσαι ή όχι;
Φτάσαμε σε σημείο που παραδεχόμαστε λυπημένοι , ότι τα πρότυπα που δίνουμε στα παιδιά μας ΣΠΑΝΙΩΣ είναι άσχετα από τα οικονομικά οφέλη!
Δηλαδή τι τους μαθαίνουμε;;;Παιδί μου, ό,τι κάνεις στη ζωή σου κοίτα να έχει απώτερο σκοπό το χρήμα! Δεν πειράζει αν σε υποβιβάζει ως άνθρωπο, δεν πειράζει αν δεν νοιώθεις καλά μέσα σου, δεν πειράζει αν χρειαστεί να είσαι σκληρός και ψυχρός με τους άλλους......αρκεί να βγάλεις « Μπικικίνια» που λέει και ο Κραουνάκης!
Όχι βρε γονιέ! Δε λέει κανείς πως το να γίνει το παιδί σου επιτυχημένο και πλούσιο , είναι κακό.
Κακό είναι το τι όρους θα βάλει στον εαυτό του για να το πετύχει.
Κακό είναι το κατά πόσο αυτό θα του το περάσεις ως σκοπό της ζωής του αδιαφορώντας για το μέσα του.
Κι έχε υπόψη σου, αν εσύ αδιαφορήσεις για το μέσα του , μεγαλώνοντας κι αυτό θα αδιαφορήσει και για τον εαυτό του.
Ναι , λεφτά και δόξα θα έχει. ........Ψυχή θα έχει;;;;
Και μη μου πεις αυτό το «Ε και τι να κάνουμε; Έτσι είναι ο κόσμος σήμερα!» γιατί αν θες να ξέρεις τον κόσμο τον κάνουμε εμείς. Αν εμείς αλλάξουμε , αλλάζει και ο κόσμος ! Τόσο απλό! Και αν εμείς είμαστε αρκετά μεγάλοι για να αλλάξουμε , ας προσπαθήσουμε να αλλάξουμε κάτι στις γενιές που έρχονται.
Έτσι το βλέπω !
Απώτερος στόχος μας πρέπει να είναι , εκεί έξω στην αρένα , να βγάλουμε παιδιά έ ξ υ π ν α ! ! Παιδιά α ν θ ρ ώ π ο υ ς! Δεν είναι απαραίτητο να μορφωθούν όλα! Αν έχουμε φροντίσει , να εξασκήσουμε το μυαλό τους στην εξυπνάδα και όχι στη βλαχοπονηριά, θα τον βρουν το δρόμο μόνα τους.....Θα έχουν το βασικότερο όπλο εναντίον των πτυχίων ......το μυαλό τους! Τη θετική σκέψη τους! Τη γεμάτη καρδιά τους που δε θα διψά για προσοχή .....με το όποιο αντίτιμο την κάθε φορά!
Να σου πω και κάτι τελευταίο;
Δύσκολο..... ξεδύσκολο..............ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ ΓΟΝΙΕ!!! .................ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ!
Νέλλυ Νέζη.
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη nellinezi στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/29/2007 10:20:00 πμ
RE: Φίλοι των χαμομηλιών
Ότι έχει σχέση με το παιδί Φιλομήλα μας είναι εντάξει
Ευχαριστούμε για την υποστήριξη
From: pyragelos@gmail.com [mailto:pyragelos@gmail.com] On Behalf Of Philomila
Sent: Tuesday, May 29, 2007 10:33 AM
To: hamomili@gmail.com
Subject: Re: Φίλοι των χαμομηλιών
Αγαπημένοι μου φίλοι,
χαίρομαι πάρα πολύ που βρήκα τη συντροφιά σας. Διαβάζω συχνά πράγματα που μου είναι δύσκολο ν' αντέξω, αλλά διαβάζω και την υποστήριξη και την ευαισθησία και την αγάπη σας, που δεν είναι μόνο πολύ σημαντικά για μένα, είναι και σπάνια.
Ήθελα να στείλω κι εγώ ένα μέιλ για να ρωτήσω τι μπορώ να κάνω ως μέλος του blog. Τη δική μου ιστορία τη λέω προσωπικά στο "πίσω δωματιάκι" μου. Θα ήθελα να γράψω κάποια πράγματα για τον αυτοτραυματισμό, είναι εντάξει αυτό;
Ευχαριστώ πολύ,
Φιλομήλα
On 5/28/07, hamomili@gmail.com <hamomili@gmail.com> wrote:
Αγαπημένη Φιλομήλα,
Προσθέσαμε κι εμείς το Ordinary Chaos στους Φίλους των χαμομηλιών
Ευχαριστούμε
Δευτέρα 28 Μαΐου 2007
ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ
@starcom.com.cy]
Sent: Tuesday, May 22, 2007 12:00 PM
To: hamomili@gmail.com
ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ
Αγαπητοί μου φίλοι,
Είμαι πολύ απογοητευμένη, ενώ εδώ και 3 μήνες με την ιστορία που σας έγραψα ότι η μητέρα μου έπιασε τον άντρα μου να παρενοχλεί στα γενετικά της όργανα την ανήλικη κόρη μου 5 ½ ετών , ενώ η υπόθεση από τις 5/3 προχώρησε σε καταγγελία, ενώ υπάρχει γραπτή μαρτυρία ότι η κόρη μου βρήκε το θάρρος και την ωριμότητα να μου μιλήσει για το θέμα και να μου το αποκαλύψει, ανακαλύπτω ότι πολύ από πλευράς (δικαιοσύνης και αστυνομίας, λειτουργούς από το τμήμα ευημερίας,),έχουν τις αμφιβολίες τους και καθυστερούν να προχωρήσουν την υπόθεση μας για ακρόαση στο δικαστήριο.
Μαθαίνω ότι οι δικηγόροι μεταξύ τους μιλούν και κανονίζουν έτσι υποθέσεις για να τις κρύβουν και να μην δικάζονται άτομα. Να έχουν όλοι τα «μέσα», να αποσιωπούν τέτοιους ίδιους υποθέσεις. Τελικά τι γίνεται σε έτσι υποθέσεις ? Ο Γενικός Εισαγγελέας τι θέλει ? να δει από μόνος τους την παρενόχληση? Μια μεγάλη μαρτυρία δηλαδή μιας γυναίκας δεν μετράει? Μιας γυναίκας η οποία είναι σωστή, προσέχει 3 εγγόνια ? μια γυναίκα η οποία ανήκει σε ένα σωστό κοινωνικό κόσμο? Μιας γυναίκας η οποία είναι γυμνάστρια και ξέρει τι της γίνεται?, Μας τρωει το δίκαιο και η ανησυχία.
Ανακάλυψα ότι γνωστή και δημοφιλής παιδοψυχολόγος που παρακολουθούσε την ανήλικη για 1 ½ χρόνο, για διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζαμε με το μωρό , χωρίς να ξέρουμε ότι παρενοχλήθηκε, στοιχεία που θα μπορούσε κάποιος σωστός παιδοψυχολόγος να καταλάβει ότι το μωρό είχε διάφορα συμπτώματα, όπως :,
Προβλήματα στην ομιλία της , επιθετικότητα, οργή , υστερίες, προσκόλληση, παληδρόμηση , φοβίες, ενδείξεις σε αγγίγματα συνεχώς στα γενετικά της όργανα, και να δείχνει και δίνει τρομερή προσκόλληση σε όλους τους άντρες του κύκλου μας μέχρι και ξένους, Να θέλει να ανεβαίνει πάνω τους και να κάθετε πάνω τους. Η ίδια η παιδοψυχίατρος επειδή φοβήθηκε ότι η υπόθεση παει στο δικαστήριο και θα είναι και αυτή στη εξέταση, έβγαλε μια έκθεση η οποία ήταν εντελώς ψεύτική, αγνόησε στοιχεία τα οποία δείχνουν ότι το μωρό έβγαζε τις αλήθειες με το δικό του τρόπο και τα εξαφάνισε εντελώς από την υπόθεση για να μην μπλέξει.
Που είναι η ασφάλεια του παιδιού μου? Ποίος τελικά θέλει να προστατέψει την κόρη μου? Γιατί όλοι βλέπουν μόνο την καριέρα τους και το συμφέρον τους ?
Πώς εγώ θα τους πολεμήσω?, Να βγάλουν την υπόθεση τελικά υπέρ του? , και να έχει όλα τα δικαιώματα να έχει και διανυχτερεύσεις? Και όλα τα νομικά δικαιώματα που έχουν οι χωρισμένοι πατεράδες?,
Άτομο το οποίο για αρρωστημένη σκέψη έκανε αυτή την πράξη? Άτομο το οποίο πρόσφατα έκανε μπάνιο στο κολυμβητήριο ένα ξένο κοριτσάκι γυμνό? ,άτομο το οποίο ανακύλυψα ότι έβλεπε συστηματικά κρυφά πορνό από εμένα? Τι να κάνω πέστε μου? Πως θα δικαιωθώ ? πως αλλιώς θα τις προστατέψω? Έχω ακόμα ένα κοριτσάκι 7 μηνών τι θα γίνει? Βοηθήστε με πως να τους πολεμήσω όλους αυτούς , είμαι δυνατή να τους πολεμήσω , και να το φωνάξω, βοηθήστε με .'Ολοι αυτοί που λένε ότι είναι ειδικοί που είναι εδώ να μας βοηθήσουν?
Δευτέρα 21 Μαΐου 2007
Ο Αριστοτέλης και το κόμμα των παιδοφίλων
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ «ΗΘΙΚΑ ΝΙΚΟΜΑΧΕΙΑ»
"…η δέ ηθική περιγίνεται εξ έθους, όθεν έσχηκε
καί τούνομα μικρόν παρεκκλίνον από του έθους.
εξ ου και δήλον ότι ουδεμία των ηθικών αρετών
φύσει ημίν εγγίγνεται·"
μετάφραση:
…η δε ηθική έχει την προέλευσή της στον εθισμό, από τον οποίο πήρε
και το όνομά της που λίγο διαφέρει από το έθος. Από αυτό γίνεται
φανερό ότι καμιά από τις ηθικές αρετές δεν είναι έμφυτη σ' εμάς·
Εθίζεται ο άνθρωπος στην αρετή, με τη συνήθεια την αποκτά.
Προς τι το κόμμα των παιδοφίλων;
Αρκετά δεν έχουμε εθιστεί στην απανθρωπιά;
Κανένας δε λέει όχι στην ελευθερία σκέψης και λόγου.
Προς τι όμως η ίδρυση κόμματος;;
Ποιοι θα συνυπογράφουν το καταστατικό του;
Πού θα στοχεύουν;
Το λένε καθαρά, το διακηρύσσουν.
ΣΤΟΧΟΙ τους:
-Η νομιμοποίηση της σεξουαλικής επαφής μεταξύ ενηλίκων και ανηλίκων από 12 ετών(!!!)
-Η νομιμοποίηση της κατοχής παιδικού πορνογραφικού υλικού για προσωπική χρήση(!!!)
Από 12 ετών…!!!
Παιδικό πορνογραφικό υλικό…!!!Ρώτησε το τοπικό Δικαστήριο της Χάγης τα παιδιά;;
Έλαβε υπόψη του τα δικαιώματά τους;;
Το παιδικό πορνογραφικό υλικό δεν είναι προϊόν βιασμού και βασανισμού παιδιών;;
ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ…ΕΛΕΟΣ…
ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ…
ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΥΣ
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/21/2007 09:37:00 πμ
Νέο σχόλιο για Όσο υπάρχουν άνθρωποι....
Ο/Η jim.hellas άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανακοίνωσή σας "Όσο υπάρχουν άνθρωποι...":
Όσο και αν συμφωνώ στις θέσεις του blog σας, ωστόσο νομίζω ότι εδώ διαφωνώ. Η απαγόρευση της έκφρασης της άποψης με βρίσκει αντίθετο. Το ότι μια ομάδα ανώμαλων παιδεραστών θέλει να μπορεί να μιλάει ελεύθερα και να μπορεί με ΝΟΜΙΜΑ μέσα να προσπαθεί να πείσει για την ορθότητα του λόγου της, δεν σημαίνει ότι θα νομιμοποιηθεί η παιδεραστία.
Με το ίδιο σκεπτικό θα έπρεπε όλα τα εθνικστικά/ρατσιστικά κόμματα στην Ευρώπη να μην υπήρχαν, καθώς εναντιώνονται σε άλλες κατοχυρωμένες ελευθερίες (ισότητα όλων ανεξαρτήτως φυλής/εθνικότητας κτλ), όπως συμβαίνει και στο δικαίωμα του παιδιού για υγιή ανάπτυξη.
Υποτιμούμε την νοημοσύνη του κόσμου όταν απαγορεύουμε κάτι. ΟΛΟΙ έχουν δικαίωμα να πουν ότι μπαρούφα τους κατέβει στο κεφάλι, όσο βλακώδης ή άρρωστη και αν είναι αυτή.
Ο λόγος από την πράξη έχει τεράστια διαφορά. Το ότι θα μιλάνε για τις ορέξεις τους δεν σημαίνει ότι δεν θα παραμένουν παράνομοι αν συλληφθούν με πορνογραφικό υλικό ή αν κάνουν σχέση με ανήλικα παιδάκια. ΦΥΣΙΚΑ και θα παραμείνουν παράνομοι και ΦΥΣΙΚΑ και θα πάνε φυλακή, σύμφωνα με το νόμο.
Ευτυχώς ή δυτυχώς η απόλυτη ελευθερία του λόγου και η δημοκρατία πάνε πακέτο. :)
Ανακοινώθηκε από τον/τη jim.hellas στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 20/5/07 16:12
σχόλιο για Όσο υπάρχουν άνθρωποι....
Ο/Η Agorafoviagr άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανακοίνωσή σας "Όσο υπάρχουν άνθρωποι...":
Στο όνομα της Ελευθερίας της Έκφρασης!! νομιμοποιήσανε το κόμμα των παιδόφιλων!! στην Ολλανδία;; Αυτό δεν έχει να κάνει με την ελευθερία της έκφρασης αλλά με θέματα ηθικής, θέματα της φύσης. Δεν είναι κάτι το φυσικό το φυσιολογικό αυτό. Τα παιδιά δε μπορούν να έχουν σεξουαλικές και ότι άλλο θέλουν οι παιδόφιλοι από αυτήν την ηλικία γιατί είναι ακόμα και στην ανάπτυξη, αλλά τι δουλειά έχει ένας μεγάλος να κάνει τέτοια πράγματα με ένα παιδάκι; Πως το κάνανε αυτό; Δε μπορώ να το φανταστώ ότι το δικαστήριο της Χάγης πήρε μια τέτοια απόφαση. Είναι φρικτό και μόνο σαν σκέψη, πόσο παραπάνω σαν πράξη να επιτραπεί κάτι τέτοιο. Μα καλά τι θέλουν να περάσουν; Τη διαστροφή για κάτι φυσιολογικό και νόμιμο;
Φίλη μου Μικρό Χαμομηλάκι θα το βάλω στο blog μου. Και όλοι όσοι έχουν ευαισθησία να το βάλουν και στο δικό τους γιατί αυτά τα θέματα δεν είναι για να περνάνε απαρατήρητα.
Με πόνο ψυχής
Agorafoviagr
Ανακοινώθηκε από τον/τη Agorafoviagr στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 20/5/07 16:01
Όσο υπάρχουν άνθρωποι...
...τέτοια νοσηρά φαινόμενα παιδοφιλίας, δεν ΠΡΕΠΕΙ να τους αφήνουν αδιάφορους!
Διαβάστε σας παρακαλώ ΕΔΩ, συγκλονιστικές λεπτομέρειες από το Χαμόγελο του Παιδιού.
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Marialena στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/20/2007 02:50:00 μμ
Το Άγχος στις Εξετάσεις: τα προβλήματα που δημιουργεί και η αντιμετώπισή τους.
Σήμερα είναι η πρώτη μέρα των εξετάσεων, μαθητές & γονείς εντείνουν τις προσπάθειές τους για την επιτυχία και την πολυπόθητη θέση στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Αυτές τις ημέρες το άγχος των παιδιών, που δεν είναι τίποτα άλλο φόβος ενδεχόμενης αποτυχίας στις εξετάσεις, μεγαλώνει.
Βέβαια εκείνο που χρειάζεται να ξέρουμε είναι ότι μέχρις ενός σημείου το άγχος είναι φυσιολογικό και δημιουργικό. Μας κινητοποιεί σε δύσκολες και προκλητικές φάσεις της ζωής μας να καταβάλουμε το μέγιστο των προσπαθειών μας προκειμένου να επιτύχουμε τον στόχο μας!
Το άγχος γίνεται επικίνδυνο και μπορεί να κάνει κακό, όταν δεν μπορούμε πια να το ελέγξουμε, γιατί τότε:
περιορίζει την πραγματικής μας ικανότητά για επίδοση και
μας κάνει να υποφέρουμε..
Το άγχος των εξετάσεων συνήθως συνδέεται με τον φόβο που νιώθουμε μήπως απογοητεύσουμε τους γονείς μας, ή ματαιώσουμε τις προσδοκίες που έχουμε από τον εαυτό μας.
Το άγχος κινητοποιείται από αρνητικές σκέψεις, μεγαλώνει μέσα απ'αυτές και τελικά, στην χειρότερη περίπτωση, μπορεί να μας ακινητοποιήσει –όταν ξεφεύγει τελείως από τον έλεγχό μας- και να μας οδηγήσει να εγκαταλείψουμε την προσπάθειά μας. Επίσης, μέσα από τις αρνητικές σκέψεις που κάνουμε όταν φοβόμαστε κάτι πολύ άθελά μας «προετοιμάζουμε» την αποτυχία, αφού ασυνείδητα σκεφτόμαστε και συμπεριφερόμαστε με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτύχουμε!
Συμπτώματα –Επιπτώσεις του έντονου άγχους:
· Μείωση της επίδοσης:
o Δυσκολία συγκέντρωσης, διανοητικό μπλοκάρισμα (μπλακ-άουτ), δυσκολία οργάνωσης των πληροφοριών
· Ψυχοσωματικά συμπτώματα (πονοκέφαλοι, κοιλόπονοι, ταχυκαρδία, εφίδρωση, συχνοουρία, τρέμουλο, ναυτία, μυϊκή υπερένταση
· Διανοητικά: Αρνητικές σκέψεις, μείωση αυτοπεποίθησης,
· ευσυγκινησία, ευερεθιστότητα, άσχημος ύπνος
Προετοιμασία – Αντιμετώπιση
Πριν: Να μάθεις να αντιμετωπίζεις τις εξετάσεις, παρ'όλο τον φόβο σου για πιθανή αποτυχία!
Καλή προετοιμασία (οργανόγραμμα)
(επανάληψη μαζί με φίλους: Δοκιμή μαζί με άλλους εξεταζόμενους Συνάντησε άλλους συμμαθητές σου και ας ρωτήσει ο ένας τον άλλον Þ Αν μπορείς να το εξηγήσεις στους άλλους, τότε το έχεις κατανοήσει...διαφορετικά, χρειάζεσαι κι άλλες επαναλήψεις!
Αναλύστε την κατάσταση ρεαλιστικά: Γράψτε απ'τη μια: τι ακριβώς σας προκαλεί άγχος, κι απ'την άλλη (στήλη της σελίδας): πως μπορείτε πρακτικά να διορθώσετε το συγκεκριμένο πρόβλημα!
Κάντε ένα διάλειμμα και συζήτησε εκφράζοντας τους φόβους και τις αμφιβολίες σου στους γονείς σου και σε ανθρώπους που μπορούν να σε ακούσουν!
Νοητική αναπαράσταση των πραγματικών συνθηκών («φαντάσου με λεπτομέρειες τις πραγματικές συνθήκες...»)
Όσο πιο συχνά φαντάζομαι τις εξετάσεις τόσο πιο πολύ εξοικειώνομαι μαζί τους...! Þ Αυτό που μπορώ να το αντιμετωπίσω στη φαντασία μου, μπορώ να το κάνω και στην πραγματικότητα!!
Ασκήσεις χαλάρωσης (15΄τη μέρα) («συγκεντρώσου στη διαφραγματική αναπνοή και στο σώμα σου που βαραίνει καθώς χαλαρώνει...»)
Συνδυασμός εισπνοών – εκπνοών με θετικές (και ρεαλιστικές) σκέψεις...
Όχι «δεν θα φοβηθώ», ή «θα πετύχω στα σίγουρα!», άλλα: «Ακόμα κι αν φοβηθώ, θα το αντιμετωπίσω», «θα κάνω ό.τι περνάει από το χέρι μου για να επιτύχω»...
Γυμναστική (καθημερινά)
Ξεκούραση & καλός ύπνος
Πρωινό μπάνιο με χλιαρό νερό
Κατά τη διάρκεια:
Ξεκίνα με ό,τι γνωρίζεις καλά....
Συνδύασε εισπνοές- εκπνοές με θετικές (και ρεαλιστικές) σκέψεις...
Μόλις νιώσεις τα πρώτα σημάδια πανικού επανέλαβε μια λέξη ή φράση που σε ηρεμεί («μάντρα») (π.χ. «ήρεμα», «χαλαρά», «είμαι δίπλα σου...».
Μετά:
Μετά τις εξετάσεις κάνε ένα δώρο στον εαυτό σου: μια βόλτα μ'ένα φίλο για κάθε, κ.λ.π.
Οραματίσου την επιτυχία και προετοίμασε τον εαυτό σου για την επόμενη ημέρα.
Συναισθηματική & Ψυχολογική υποστήριξη από του γονείς:
o Διαθεσιμότητα να ακούσουν
o «το άγχος της αποτυχίας είναι φυσιολογικό»
«όλοι έχουν παρόμοιο άγχος..»
o «ακόμα κι αν δεν περάσεις, υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις»
o «αν δεν περάσεις για το μόνο που θα στεναχωρηθώ είναι γιατί δεν θα ανταμειφθούν οι κόποι σου...»
o «Κάθε αποτυχία είναι μια ευκαιρία μάθησης!...»
Ο κύριος σκοπός της εκπαίδευσης είναι να βοηθήσεις τους νέους ανθρώπους να μαθαίνουν να ανταποκρίνονται με επιτυχία στις συνεχώς μεταβαλλόμενες κοινωνικο-πολιτικές και οικονομικές συνθήκες.
Επομένως, ο στόχος των γονιών και των εκπαιδευτικών –όλων των βαθμίδων- είναι να βοηθήσουν τους μαθητές να αγαπήσουν τη μάθηση. Επειδή η επιβίωση των παιδιών μας στο μέλλον θα εξαρτάται από την ικανότητά τους να μαθαίνουν, φροντίστε να δημιουργήσετε τις κατάλληλες συνθήκες –και στην δύσκολη στιγμή των εξετάσεων- που θα επιτρέψουν στο παιδί σας να συνεχίσει και μετά απ'αυτές να θέλει να μαθαίνει...!
Δρ. Γρηγόρης Βασιλειάδης
M.Sc. Ph.D. Συμβουλευτικός Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπευτής
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/19/2007 06:58:00 πμ
Η πολυεθνική κινητοποίηση είναι για τους άλλους
Όταν η μικρή Μαντλέν εξαφανίζεται με μυστήριο τρόπο στην Πορτογαλία, η πολιτισμένη κοινωνία επιστρατεύεται για να την βρει. Πολυεθνικές όπως οι BP, Shell, Texaco, Esso, TOTAL/ELF, (που θα τοποθετήσουν αφίσες στα βενζινάδικά τους), οι τράπεζες Crédit Agricole η La Poste η Banco Santander και η McDonalds η Carrefour British Airways, η Budget η British Airways η Vodafone η O2 και η Telefonica που θα στείλουν SMS στους συνδρομητές τους.Μακάρι να βρεθεί, να αποδειχθεί ότι η κινητοποίηση μπορεί να λειτουργήσει.
Στην Ελλάδα, οι γονείς του Άλεξ πρέπει ακόμα να κάνουν μάχες με την ελληνική κρατική μηχανή για το αυτονόητο (να το πάλι το «αυτονόητο»). Και όταν ο Μαυρίκης τόλμησε να προσφέρει χρηματική αμοιβή για όποιον δώσει πληροφορίες οι τηλεδικαστές κατακεραυνώσανε την απόφαση λόγω βεβαρυμμένου παρελθόντος του επιχειρηματία!
Η τριτοκοσμική μας κοινωνία μπορεί να ανεχθεί πιο εύκολα τις απώλειες αφού συνηθίσαμε στα δεκάδες θύματα των Τεμπών, των ξενοδοχείων Louis κλπ κλπ, σε αντίθεση με τους κουτόφραγκους που θεωρούν ότι είναι ντροπή για την κοινωνία τους να εξαφανίζεται ένας άνθρωπος με τέτοιο τρόπο.
Το σίριαλ συνεχίζεται. Και των γονιών του Άλεξ και το δικό μας!
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη ανεστης στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/18/2007 08:34:00 μμ
Παρασκευή 18 Μαΐου 2007
Στο στενό περιβάλλον οι βιαστές των παιδιών
Είναι μύθος ότι τα παιδιά κακοποιούνται σεξουαλικά από ξένους, αγνώστους.
Στο μεγαλύτερο ποσοστό η κακοποίηση λαμβάνει χώρα μέσα στην οικογένεια.
Είναι φρικτό, αλλά ο ίδιος ο πατέρας είναι πολλές φορές ο άθλιος βιαστής, ή κάποιος άλλος από το στενό οικογενειακό περιβάλλον. Οικείος, συμπαθής, φίλος της οικογένειας.
Αυτό ακριβώς εκμεταλλεύεται, την εμπιστοσύνη, το "καλό" του πρόσωπο...
Προσοχή στα παιδιά μας...μας εκλιπαρούν...
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Vassileia στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/17/2007 02:43:00 μμ
Sarah
My name is Sarah
I am but three,
My eyes are swollen
I cannot see,
I must be stupid,
I must be bad,
What else could have made
My daddy so mad?
I wish I were better,
I wish I weren't ugly,
Then maybe my Mommy
Would still want to hug me.
I can't speak at all,
I can't do a wrong
Or else I'm locked up
All the day long.
When I awake I'm all alone
The house is dark
My folks aren't home.
When my Mommy does come
I'll try and be nice,
So maybe I'll get just
One whipping tonight.
Don't make a sound!
I just heard a car
My daddy is back
>From Charlie's Bar.
I hear him curse
My name he calls
I press myself
Against the wall.
I try and hide
>From his evil eyes
I'm so afraid now
I'm starting to cry.
He finds me weeping
He shouts ugly words,
He says its my fault
That he suffers at work.
He slaps me and hits me
And yells at me more,
I finally get free
And I run for the door.
He's already locked it
And I start to bawl,
He takes me and throws me
Against the hard wall.
I fall to the floor
With my bones nearly broken,
And my daddy continues
With more bad words spoken.
"I'm sorry!", I scream
But its now much too late
His face has been twisted
Into unimaginable hate.
The hurt and the pain
Again and again
Oh please God, have mercy!
Oh please let it end!
And he finally stops
And heads for the door,
While I lay there motionless
Sprawled on the floor.
My name is Sarah
And I am but three,
Tonight my daddy
Murdered me.
There are thousands of kids out there just like Sarah. And you can help.
It sickens me to my soul, and if you just read this and don't pass it on I pray for your forgiveness, because you would have to be one heartless person to not be affected by this email. And because you are affected, do something about it!! So all I am asking you to do is take some time to send this on and acknowledge that this stuff does happen, and that people like her dad do live in our society, and pray for child abuse to wither out and die, but also pray for the safety of our youth.
Please pass this poem on as a Blue Ribbon Against Child Abuse because as crazy as it might sound, it might just indirectly change a life. Hey, you NEVER know.
Please forward if you are
*~*~*AGAINST CHILD ABUSE *~*~
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Marialena στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/17/2007 10:54:00 πμ
ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ
ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ
Ø Μη με παραχαιδεύεις,ξέρω πολύ καλά πως δεν θα πρέπει να μου δίνεις ότι ζητάω .Σε δοκιμάζω μονάχα για να δω.
Ø Μη φοβάσαι να είσαι σταθερή μαζί μου.Το προτιμώ.Με κάνει να νοιώθω περισσότερη σιγουριά.
Ø Μη με κάνεις να νοιώθω μικρότερος/η από ότι είμαι.Αυτό με σπρώχνει να παριστάνω καμιά φορά τον σπουδαίο.
Ø Μη μου κάνεις παρατηρήσεις αν μπορείς.Θα προσέξω περισσότερο αυτά που θα μου πεις αν μου μιλήσεις ήρεμα μια στιγμή που θα είμαστε οι δυό μας.
Ø Μη μου δημιουργείς το συναίσθημα πως τα λάθη είναι αμαρτήματα. Μπερδεύονται έτσι μέσα μου όλες οι αξίες που έχω μά θει να αναγνωρίζω.
Ø Μην αναστατώνεσαι όταν σου λέω ''δε σε χωνεύω'',δεν απευθύνομαι σε σένα αλλά στην δύναμη που έχεις να μου εναντιώνεσαι..
Ø Μην με προστατεύεις από τις συνέπειες.Χρειάζεται καμιά φορά να πάθω για να μάθω.
Ø Μη δίνεις μεγάλη σημασία στις μικροαδιαθεσίες μου.Καμιά φορά δημιουργούνται από την ανάγκη μου για προσοχή.
Ø Μη μου δίνεις επιπόλαιες υποσχέσεις.Νοιώθω πολύ περιφρονημένος όταν δεν τις κρατάς.
Ø Μη μου κάνεις συνεχώς παρατηρήσεις.Γιατί τότε θα χρειαστεί να προστατέψω τον εαυτό μου κάνοντας τον κουφό.
Ø Μην υπερτιμάς την τιμιότητα μου.Συχνά οι απειλές σου με σπρώχνουν στην ψευτιά.
Ø Μην πέφτεις σε αντιφάσεις.Με μπερδεύεις έτσι αφάνταστα και με κάνεις να χάνω την πίστη μου σε σένα.
Ø Μη με αγνοείς όταν σου κάνω ερωτήσεις.Αν κάνεις κάτι τέτοιο θα αρχίσω να παίρνω τις πληροφορίες μου από άλλες πηγές.
Ø Μη προσπαθείς να με κάνεις να πιστέψω πως είσαι τέλεια ή αλάνθαστη.Είναι σοκ για μένα όταν ανακαλύπτω πως δεν είσαι ούτε το ένα ούτε το άλλο.
Ø Μη διανοηθείς ποτέ πως θα πέσει η υπόληψη σου αν μου ζητήσεις συγνώμη.Μιά τίμια αναγνώριση ενός λάθους σου μου δημιουργεί πολύ θερμά αισθήματα απέναντι σου.
Ø Μη ξεχνάς πως μου αρέσει να πειραματίζομαι.Χωρίς αυτό δε μπορώ να ζήσω σε παρακαλώ ,παραδέξου το.
Ø Μη ξεχνάς πόσο γρήγορα μεγαλώνω.Θα πρέπει να σου είναι δύσκολο να κρατήσεις το ίδιο βήμα με μένα αλλά προσπάθησε σε παρακαλώ.
Ø Μη ξεχνάς πως δεν θα μπορέσω να αναπτυχθώ χωρίς πολύ κατανόηση και αγάπη.
Αυτό όμως δεν χρειάζεται να στο πω.Έτσι δεν είναι;
Sevatrianta
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη sevarose στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/08/2007 09:47:00 μμ
Πέμπτη 17 Μαΐου 2007
Αφιέρωμα στις Πανελλαδικές εξετάσεις (2)
Τα παιδιά μας δίνουν το δικό τους αγώνα. Τον πρώτο αγώνα στη ζωή τους, μέσα στην κρίσιμη ηλικία της εφηβείας τους.
Είναι πιθανόν τις τελευταίες εβδομάδες, και κυρίως αυτές τις μέρες, να διαπιστώνουμε ότι είναι εξαιρετικά ευερέθιστα, "δε σηκώνουν μύγα στο σπαθί τους". Είναι απόλυτα φυσιολογικό, ας μην μας τρομάζει.
Ερωτήσεις του τύπου: πόσες φορές έχεις κάνει τις επαναλήψεις σου; Έχεις καλύψει τα κενά σου; τα αγχώνουν αφάνταστα, όσο και η προσφιλής στους γονείς φράση: "δίνουμε εξετάσεις". Η πλειοψηφία των παιδιών μας άσχημα αντιδρά στη φράση αυτή και το φορτίο που επωμίζονται, ως συνέπειά της, είναι δυσβάστακτο, επειδή σε περίπτωση αποτυχίας εξυπακούεται ότι όλη η οικογένεια θα "αποτύχει, θα λυπηθεί υπερβολικά, θα χάσει την υπόληψή της..." και άλλα παρόμοια, επιεικώς απαράδεκτα.
Τα παιδιά δίνουν τη μάχη τους. Όλα τα παιδιά. Και οι "άριστοι" μαθητές και οι μισοδιαβασμένοι. Τη δική τους μάχη. Εμείς όλοι οι αγαπημένοι οικείοι τους, διακριτικά τα στηρίζουμε και τα ενθαρρύνουμε.
Την αγωνία των υποψηφίων οι εκπαιδευτικοί την εισπράττουν καθημερινά, στη διάρκεια όλης της χρονιάς. Τα παιδιά μας στην τελευταία Τάξη του Λυκείου, δεν είναι ανέμελα. Ένας έμπειρος δάσκαλος διακρίνει τη λαχτάρα για ένα καλό αποτέλεσμα μέσα στα σχόλια, τις ερωτήσεις, τον τόνο της φωνής, τις κινήσεις και του πλέον "αδιάφορου" μαθητή, αφού και αυτός, θέλει δε θέλει, μπαίνει στο κλίμα των Εξετάσεων.
Ναι, είναι σημαντικές οι εξετάσεις αυτές για τα παιδιά.Σημαντικές ως αρχή για ένα νέο ξεκίνημα, που μπορεί όμως να επιτευχθεί και μέσα από άλλες διαδικασίες και επιλογές.
Δεν είναι το άπαν.
Ψυχραιμία, λοιπόν.
Ψυχραιμία.
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Vassileia στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/16/2007 02:48:00 μμ
Τρίτη 15 Μαΐου 2007
Ανάγκη για Αιμοπετάλια
Η Μαργαρίτα Δημητρέλη 14 ετών που βρίσκεται στο Νοσoκομείο Αγλαΐα Κυριακού (στο ογκολογικό τμήμα, 5ος όροφος) και πάσχει από οξεία Λευχαιμία
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ!
Παρακαλώ όποιος μπορεί να δώσει αίμα ας επικοινωνήσει με το Νοσοκoμείο
ή τη μητέρα της.
Δημητρέλη Κατερίνα (μητέρα) : 6947155966
Παρακαλώ προωθείστε το μήνυμα σε όσους μπορείτε.
Δευτέρα 14 Μαΐου 2007
Πανελλαδικές εξετάσεις
Είναι ίσως η μόνη φορά τον χρόνο που η Ελλάδα από την Αθήνα έως το τελευταίο ακριτικό χωριό χτυπά στον ίδιο ρυθμό, ζει με την ίδια αγωνία.
Ποια οικογένεια δεν έχει ένα παιδί -ή έστω το παιδί φίλων- που να δίνει Πανελλαδικές Εξετάσεις; Περίπου 145.000 μαθητές «στο πόδι, η αδρεναλίνη στα ύψη.
Η αρχή των Πανελλαδικών γίνεται το επόμενο Σάββατο. Περίπου 93.000 τελειόφοιτοι και αποφοιτοι Γενικών Λυκείων θα διεκδικήσουν μια από τις 67.102 θέσεις σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ.
Οι μαθητές βρίσκονται ήδη στον ρυθμό των τελευταίων επαναλήψεων και ελπίζουν μέσα στις 6 «εξεταστικές» ημέρες να πετύχουν το καλύτερο δυνατό. Απόλυτος στόχος, το «Αριστα»!
Γονείς στα πρόθυρα νευρικής κρίσης! «Οι γονείς αντιδρούν σ' αυτήν τη δύσκολη στιγμή με διάφορους τρόπους. Κάποιοι, με τη συμπεριφορά τους και με την εμπιστοσύνη που δείχνουν στα παιδιά τους, τα βοηθούν.
Αντίθετα κάποιοι άλλοι γονείς, χωρίς να το θέλουν, δημιουργούν προβλήματα στα παιδιά με τη συμπεριφορά τους που εκφράζει το αυξημένο τους άγχος» λέει ο εκπαιδευτικός κ. Στράτος Στρατηγάκης. Και προσθέτει: «Θυμάμαι τη μητέρα μιας υποψήφιας, που έλεγε: «Ολη μέρα της λέω να μην αγχώνεται, μα η Ελένη τίποτα δεν καταλαβαίνει». Εσείς τι θα κάνατε στη θέση της Ελένης αν σας έλεγε κάποιος όλη μέρα να μην αγχώνεστε; Το μόνο σίγουρο είναι ότι το άγχος θα σας είχε κυριεύσει. Μία άλλη μητέρα ήθελε να πάρει άδεια από την εργασία της για να μαγειρεύει τα καλύτερα φαγητά για τον γιο της και να τον φροντίζει όλη μέρα. Δεν μπορούσε να καταλάβει ότι έτσι, βάζοντας στο κέντρο της οικογενειακής ζωής τις πανελλήνιες εξετάσεις, αύξανε το άγχος όλων».
Ολα αυτά γίνονται πάντα με τις καλύτερες προθέσεις, αλλά δυστυχώς φέρνουν τα αντίθετα αποτελέσματα. "Το ζήτημα είναι να δούμε ποια συμπεριφορά βοηθάει τα παιδιά σ' αυτήν τη δύσκολη στιγμή τους -προσέξτε όχι στιγμή μας- να πετύχουν τους στόχους τους, όχι τους δικούς μας".
Μην είστε αδιάφοροι απέναντι στο παιδί σας, αλλά μην κάνετε τις πανελλαδικές εξετάσεις το κέντρο της ζωής σας. Να βρίσκεστε κάπου στη μέση» λέει. Αλλωστε, και αυτό ισχύει για όλους, μια πιθανή αποτυχία στις πανελλήνιες δεν σημαίνει ότι ήρθε το τέλος του κόσμου...
Πηγή: http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_12/05/2007_226859
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/14/2007 02:45:00 μμ
Κυριακή 13 Μαΐου 2007
Στη γιορτή σου, Μανούλα...
Στη γιορτή σου, σήμερα, Μανούλα,
μερικά λογάκια θέλω να σου πω
και σε παρακαλώ προσεκτικά να τα ακούσεις.
-Ποτέ ποτέ να μην ξεχνάς ότι σε αγαπάω
πολύ, πάρα πολύ...
-να μην το ξεχνάς και όταν ακόμα κάνω φασαρία
και όταν σε κουράζω με τα καμώματά μου,
-να μην ξεχνάς, όταν με μαλώνεις,
τις ημέρες εκείνες και τους μήνες
που ήμουνα μωράκι αδύναμο
και πόσο τρυφερά με κρατούσες
-να μην ξεχνάς ότι γέννησες έναν ΑΝΘΡΩΠΟ
διαφορετικό από σένα
-να μην ξεχνάς ότι έφερες στον κόσμο
μια μοναδική και ανεπανάληπτη ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ,
ότι έχω το δικό μου κόσμο, τη δική μου ψυχολογία,
ότι δεν μπορώ να μπω στον κόσμο σου,
ότι ΕΣΥ πρέπει να μπεις με ΑΓΑΠΗ στον δικό μουνα τον καταλάβεις,
μάλλον, να τον ξαναθυμηθείς...
το έχω ανάγκη αυτό, μεγάλη ανάγκη
-να μην ξεχνάς ότι δεν είμαι στο σπίτι μας
για να το διακοσμώ, δεν είμαι για τον καναπέ εγώ.
-δεν είναι καλό, Μανούλα, όταν κάνω αταξίες,
να λες ότι μοιάζω του Μπαμπάκα...
-δεν είναι καλό να με χτυπάς, να μου φωνάζεις δυνατά,
να λες ότι είμαι παλιόπαιδο, ότι δε με ανέχεσαι πια...
-φοβάμαι, Μανούλα, όταν τα κάνεις αυτά,
φοβάμαι ότι δεν με αγαπάς, και
ότι θα με εγκαταλείψεις...
-να μην ξεχνάς, αν αποφάσισες να με φέρεις στον κόσμο
και μόνη σου να με μεγαλώσεις,ότι πρέπει να τιμήσεις
την επιλογή σου αυτή,
ότι δε φταίω εγώ
που διπλά και τρίδιπλα κουράζεσαι.
-ΕΧΩ ΑΝΑΓΚΗ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ ΜΑΝΟΥΛΑ
-ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ
Το παιδί σου
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/13/2007 11:13:00 πμ
13 Μάη: Γιορτάζει η Μητέρα!!
Δαμήτηρ...
Γαία Μητέρα...
Μάνα Γη...
Προαιώνων αρχέτυπο,
ταυτόχρονο με την εμφάνιση του ανθρώπου.
Δαμήτηρ
ο πρώτος αποδέκτης λατρείας
τα πρώτα, πρωτόγονα ειδώλια
αφιερωμένα σε σένα.
Από τα σπλάχνα σου η ιστορία των ανθρώπων
Εσύ, η ίδια, η Ιστορία τους.
Οι δικοί σου καρποί ανθίζουν, Μάνα...
τα άνθη,
όλα τα υπόλοιπα άνθη
της Μάνας Γης,
γίνονται καρποί.
Μάνα,
σε αγαπάμε...
είσαι η γη μας,
τα βρεφικά μας όνειρα,
τα παιδικά μας ταξίδια...
Μάνα,
σε αγαπάμε...
ανάστησε η αγκαλιά σου τις αισθήσεις
και τα συναισθήματά μας,
το κούρνιαγμα στον κόρφο σου,
το προστατευτικό,
μας ανάθρεψε.
Μάνα,
σε αγαπάμε...
το χαμόγελο, και το βλέμμα
και η Αγάπη σου
μας γαλήνευαν
και βλαστήσαμε...
Μάνα,
σε αγαπάμε,
η φωνή σου,
το πρώτα τραγουδιστά
λογάκια μας
και η Αγάπη σου
το στήριγμά μας
το παντοτεινό.
ΜΑΝΑ
ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Melissa στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/12/2007 08:26:00 μμ
Η απάντηση στα "γιατί" τα αναπάντητα....
Τώρα τι τρέμεις;
Γιατί λυπάσαι;
Εγώ ευθύνες δε σου ζητώ.
Αυτή η φωνή, που τη φοβάσαι,
δεν είμ' εγώ, δεν είμ' εγώ.
Εγώ σωπαίνω, άκου σωπαίνω,
εγώ ευθύνες δε σου ζητώ...
Άλλος φωνάζει,
Άλλος ρωτάει,
Άλλος κρατάει λογαριασμό...
στ΄ορκίζομαι δεν είμ΄εγώ.
Κώστας Χατζής
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη d.vasilissa στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/09/2007 08:47:00 πμ
Παρασκευή 11 Μαΐου 2007
Με τι μπάλα παίζουν τα παιδιά μας;
Ο δωδεκάχρονος Ναντίμ από το Πακιστάν ράβει «επίσημη μπάλα» Adidas με την σφραγίδα της FIFA!
Κάποιος γνωστός μου, ταξίδεψε πριν δύο χρόνια στο Πακιστάν όπου ήταν το εργοστάσιο γνωστής εταιρίας αθλητικών ειδών για την οποία δούλευε. Αυτό που είδε ήταν γροθιά στο στομάχι του. Ένα τεράστιο εργοστάσιο που όση έκταση καταλάμβανε το ισόγειό του άλλο τόσο ήταν και το υπόγειο. Στο υπόγειο ζούσαν σε άθλιες συνθήκες, παιδιά με μέσο όρο ηλικίας τα έντεκα-δώδεκα χρόνια. Κάθε φορά που ερχόταν μια παραγγελία (για ποδοσφαιρικές μπάλες κυρίως) από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου (και που στο Πακιστάν μπορούσε να είναι τρεις τα ξημερώματα τοπική ώρα), ξυπνούσαν τα παιδιά και τα έστρωναν σε ασταμάτητη δουλειά μέχρι να «βγει» η παραγγελία. Έχω καιρό να μιλήσω με τον φίλο μου και δεν ξέρω αν ακόμα δουλεύει για την εταιρία αυτή. Από τότε όμως είχε αλλάξει η συναισθηματική σχέση του με την δουλειά του.
ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ότι οι εταιρίες που αποδεδειγμένα πλέον, δεν διστάζουν να χρησιμοποιήσουν μέχρι και αθέμιτες μεθόδους για να παράγουν κέρδος, πρέπει να είναι κάτω από την συνεχή επιτήρηση των πελατών τους που έχουν τελικά την δύναμη να τους επιβάλουν κοινωνικά ευαίσθητη συμπεριφορά που οι ίδιοι θεωρούν περιττή πολυτέλεια.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ότι οι περισσότεροι από εμάς που πιθανόν πριν από λίγα χρόνια ως πολίτες επιδιώκαμε κοινωνική δικαιοσύνη, τώρα ως καταναλωτές εμπνεόμαστε από εμπορικά σήματα και μάρκες σαν σύμβολα κοινωνικής καταξίωσης.
Οι εταιρίες που αγωνίζονται να μεγαλώσουν το μερίδιο αγοράς τους, να βγάλουν φθηνότερο και ανταγωνιστικότερο προϊόν, δεν ενδιαφέρονται αν τα παιδιά αυτά δουλεύουν σαν σκλάβοι σε άθλιες συνθήκες όλη την μέρα χωρίς την παραμικρή ευκαιρία να μορφωθούν. Δεν ενδιαφέρονται αν αυτά τα παιδιά θα ζήσουν την ζωή τους σαν εργάτες κατασκευάζοντας παπούτσια για τα παιδιά του «ελεύθερου δημοκρατικού κόσμου» των δυτικών χωρών και ποτέ τους δεν θα έχουν την δυνατότητα να κερδίσουν αρκετά χρήματα για να αγοράσουν το ίδιο το προϊόν που παράγουν!
Ευτυχώς όμως υπάρχουν ακόμα ελπίδες. Κάποιοι δραστηριοποιούνται και αντιδρούν. Η πίεση από τον κόσμο εντείνεται (τον υπόλοιπο κόσμο εννοώ, όχι την Ελλάδα. Εδώ έχουμε μεσάνυχτα). Σε σχολεία στις ΗΠΑ έχει παρθεί η απόφαση να αγοράζουν αθλητικό εξοπλισμό μόνο από εταιρίες που εφαρμόζουν ανθρώπινη πολιτική (σεβασμού δικαιωμάτων και μισθών).
ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ότι οι εταιρείες αυτές αναγκάζονται σιγά-σιγά κάτω από την απειλή της δυσφήμισης αλλά και της απώλειας πωλήσεων, να ελέγχουν τις πρακτικές των ασιατικών εργοστασίων που χρησιμοποιούν. Όσο λοιπόν είμαστε ενήμεροι, διατηρούμε τις βασικές μας ευαισθησίες και δρούμε ή αντιδρούμε, τα πράγματα θα βελτιώνονται ακόμα πιο γρήγορα.
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη ανεστης στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/09/2007 11:31:00 πμ
Η απάντηση στα "γιατί" τα αναπάντητα....
Τώρα τι τρέμεις;
Γιατί λυπάσαι;
Εγώ ευθύνες δε σου ζητώ.
Αυτή η φωνή, που τη φοβάσαι,
δεν είμ' εγώ, δεν είμ' εγώ.
Εγώ σωπαίνω, άκου σωπαίνω,
εγώ ευθύνες δε σου ζητώ...
Άλλος φωνάζει,
Άλλος ρωτάει,
Άλλος κρατάει λογαριασμό...
στ΄ορκίζομαι δεν είμ΄εγώ.
Κώστας Χατζής
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη d.vasilissa στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/09/2007 08:47:00 πμ
Mε ποιο δικαίωμα;;
Γεννήθηκα για να χαίρομαι,
γεννήθηκα σαν άγγελος
μαντατοφόρος της ελπίδας.
Γεννιέμαι για να ζήσω, να ζήσω, να ζήσω…
Είμαι εγώ, εδώ,
στο χτες το τώρα και το αύριο
εδώ, πάντα ανάμεσά σας,
ΕΓΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ,
σταθερός αντιπρόσωπος
της αθωότητας.
Με ποιο δικαίωμα
γύρω μου στήνετε δόκανα,
παγίδες αθλιότητας;
Με ποιο δικαίωμα
τη χαρά μου την κάνετε λύπη ανείπωτη;
Με ποιο δικαίωμα
το γέλιο μου πόνου μορφασμό;
Με ποιο δικαίωμα
το βλέμμα μου,
που αναπαύεται στα όμορφα
το αλλοιώνουν τα δάκρυα;
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη d.vasilissa στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/08/2007 04:35:00 μμ
Κωστής Παλαμάς: Τα σκολειά χτίστε
…Λιτά χτίστε τα, απλόχωρα,
μεγάλα, γερά θεμελιωμένα,
από της χώρας, ακάθαρτης,
πολύβοης, αρρωστιάρας, μακριά.
Μακριά τ'ανήλιαγα σοκάκια,
τα σκολειά χτίστε.
Και τα πορτοπαράθυρα των τοίχων
περίσσια ανοίχτε, να 'ρχεται ο κυρ Ήλιος,
διαφεντευτής, να χύνεται,
να φεύγει, ονειρεμένο πίσω του
αργοσέρνοντας το φεγγάρι.
Γιομίζοντάς τα να τα ζωντανεύουν
μαϊστράλια και βοριάδες και μελτέμια
με τους κελαηδισμούς και με τους μόσκους,
κι ο δάσκαλος, ποιητής
και τα βιβλία να είναι σαν τα κρίνα…
--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Melissa στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/08/2007 01:39:00 μμ