Σελίδες

Τρίτη 12 Ιουνίου 2007

Μάθε παιδί μου πως...

 

Αγαπητό μου χαμομηλάκι,

βρήκα Artclick αυτό το άρθρο που νομίζω πως μας ενδιαφέρει, μιας και άπτεται του ζητήματος της σωστής διαπαιδαγώγησης των παιδιών και πόσο διαφέρουν η θεωρία από την πραξη...

Ελπίζω να δόσει το έναυσμα για μια γόνιμη συζήτηση.



--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη An-Lu στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/12/2007 02:17:00 μμ

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2007

Επείγουσα έκκληση για αιμοπετάλια

Ένα κοριτσάκι από την Καστοριά, ηλικίας 3 ετών περίπου, κόρη ενός φίλου
και συναδέλφου, βρίσκεται κατεπειγόντως από χθές (7/6/2007) στο
Ιπποκράτειο - παιδιατρική κλινική και νοσηλεύεται από ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΕΥΧΑΙΜΕΙΑ.
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών βρίσκεται σε σχετικά αρχικό
στάδιο και ελπίζουν ότι η κατάσταση αυτή μπορεί να ξεπεραστεί.

Το κοριτσάκι ονομάζεται: Παναγιώτα ΜΠΑΤΣΕΛΑ
Εχει ομάδα αίματος Α (RH +) και έχει ανάγκη αιμοπεταλίων.

Απαιτείται η δημιουργία μιας ομάδας 10 έως 12 ατόμων εθελοντών
αιμοπεταλιοδοτών, οι οποίοι θα μπορούν να υποστηρίξουν για διάστημα
κάποιων μηνών την θεραπεία της μικρής Παναγιώτας, η οποία προϋποθέτει
μετάγγιση αιμοπεταλίων κατά τακτά χρονικά διαστήματα.

Παρακαλώ πολύ εκ μέρους των γονιών της μικρής Παναγιώτας, όποιος
διαθέτει ομάδα αίματος Α (+) και επιθυμεί να βοηθήσει να επικοινωνήσει
το συντομότερο δυνατό

α) με την αιμοδοσία του Ιπποκρατείου Νοσοκομείου και να δηλώσει ότι
επιθυμεί να προσφέρει αιμοπετάλια για την Παναγιώτα Μπατσέλα.
   Το τηλέφωνο της αιμοδοσίας του Ιπποκρατείου είναι : 2310. 846291 και
είναι ενήμερο για την περίπτωση. Αρκεί να αναφέρετε για ποιον επιθυμείτε
να προσφέρετε αιμοπετάλια.
   Σ\' αυτή την περίπτωση συνήθως απαιτείται να δώσετε δείγμα αίματος
για να γίνουν οι σχετικές εξετάσεις και στη συνέχεια, εφόσον υπάρχει
συμβατότητα με τον δέκτη (Παναγιώτα Μπατσέλα)  καλείσθε ή συνενοείστε
για την ημερομηνία και ώρα της αιμοπεταλιοαφαίρεσης. Σε κάθε περίπτωση
θα πρέπει να αναφέρετε το ονοματεπώνυμο του δέκτη.

β) Στην περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε με τους γονείς της μικρής
Παναγιώτας, μπορείτε να καλέσετε στο κινητό: 6942.403412  (Θωμάς
Μπατσέλας) για οποιαδήποτε συνενόηση.


Παράκληση προς όλους τους αποδέκτες αυτού του μηνύματος: παρακαλώ
προωθήστε το σε όσους περισσότερους γνωρίζετε.

Με θερμές ευχαριστίες εκ μέρους των γονέων της μικρής Παναγιώτας.


Με εκτίμηση

Νίκος Κλήμης


To minyma se "greeklish".


Meta apo egkrisi tis Prutaneias tou Aristoteleiou Panepistimiou 8essalonikis, to Kentro Leitourgias Diktuou prow8ei minuma tou ereuniti tou Institoutou Tehnikis
Seismologias kai Antiseismikwn Kataskeuwn k. Klimi pros ta meli tis panepistimiakis koinotitas:





To paron minuma einai apolutws ali8es kai uparhei apoluti anagki.

Ena koritsaki apo tin Kastoria, ilikias 3 etwn peripou, kori enos filou
kai sunadelfou, brisketai katepeigontws apo h8es (7/6/2007) sto
Ippokrateio - paidiatriki kliniki kai nosileuetai apo PAIDIKH LEYHAIMEIA.
Sumfwna me tis prwtes ektimiseis twn giatrwn brisketai se shetika arhiko
stadio kai elpizoun oti i katastasi auti mporei na 3eperastei.

To koritsaki onomazetai: Panagiwta MPATSELA
Ehei omada aimatos A (RH +) kai ehei anagki aimopetaliwn.

Apaiteitai i dimiourgia mias omadas 10 ews 12 atomwn e8elontwn
aimopetaliodotwn, oi opoioi 8a mporoun na upostiri3oun gia diastima
kapoiwn minwn tin 8erapeia tis mikris Panagiwtas, i opoia proϋpo8etei
metaggisi aimopetaliwn kata takta hronika diastimata.

Parakalw polu ek merous twn goniwn tis mikris Panagiwtas, opoios
dia8etei omada aimatos A (+) kai epi8umei na boi8isei na epikoinwnisei
to suntomotero dunato

a) me tin aimodosia tou Ippokrateiou Nosokomeiou kai na dilwsei oti
epi8umei na prosferei aimopetalia gia tin Panagiwta Mpatsela.
   To tilefwno tis aimodosias tou Ippokrateiou einai : 2310. 846291 kai
einai enimero gia tin periptwsi. Arkei na anaferete gia poion epi8umeite
na prosferete aimopetalia.
   S\' auti tin periptwsi suni8ws apaiteitai na dwsete deigma aimatos
gia na ginoun oi shetikes e3etaseis kai sti suneheia, efoson uparhei
sumbatotita me ton dekti (Panagiwta Mpatsela)  kaleis8e i sunenoeiste
gia tin imerominia kai wra tis aimopetalioafairesis. Se ka8e periptwsi
8a prepei na anaferete to onomatepwnumo tou dekti.

b) Stin periptwsi pou 8elete na epikoinwnisete me tous goneis tis mikris
Panagiwtas, mporeite na kalesete sto kinito: 6942.403412  (8wmas
Mpatselas) gia opoiadipote sunenoisi.


Paraklisi pros olous tous apodektes autou tou minumatos: parakalw
prow8iste to se osous perissoterous gnwrizete.

Me 8ermes euharisties ek merous twn gonewn tis mikris Panagiwtas.


Me ektimisi

Nikos Klimis

η παιδική εργασία στην Ελλάδα

"150.000 παιδιά δουλεύουν στην Ελλάδα του 21ου αιώνα"
"Ανεξέλεγκτη η εργασία ανηλίκων σε υποβαθμισμένες συνοικίες και στην ύπαιθρο"

Αυτές είναι οι επικεφαλίδες ενός πολύ ενδιαφέροντος πρόσφατου άρθρου από την κ. Ιφιγενεια Διαμαντη, στην Καθημερινή.

Αφιερωμένο εξαιρετικά σε όσους από εμας νομίζουμε ότι η παιδική εργασία στην Ευρώπη έχει περιοριστεί στα βιβλία του Ντίκενς που συντρόφευαν την παιδική μας ηλικία και στα καλοφτιαγμένα χριστουγεννιάτικα μιούζικαλς.
Kαι σε όσους από εμάς εξαντλούμε την αγωνία μας στο να πιέζουμε τα παιδιά μας να ακολουθήσουν το δικό μας απωθημένο για μεταπτυχιακές σπουδές στο Λονδίνο (κι ότι θέλει ας είναι!)

Στο άρθρο αναφέρεται πως η Ελλάδα κατέχει τη θλιβερή πρωτιά (πρωτότυπο!) της καταπάτησης των εργασιακών δικαιωμάτων. Λίγο ν'αφήσουμε τη φαντασία μας, άνετα καταλαβαίνουμε τι μπορεί να γίνεται στον ανεξέλεγκτο τομέα της παιδικής εργασίας, όπου υπάρχουν 'κηδεμόνες', 'γονείς' και 'προστάτες' που ελέγχουν και εκμεταλεύονται αυτά τα παιδιά.

Μπορεί παρακαλώ να μου πει κάποιος τι να κάνω, τι να πω, πως να αντιδράσω την επόμενη φορά που ένα παιδικό χεράκι θα μου προτείνει ένα πακέτο χαρτομάντηλα;



--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη witch of daffodils στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/11/2007 05:50:00 μμ

ειδικές εκδηλώσεις για τα παιδιά

Αγαπητό μου χαμομηλάκι,

Συγχαρητήρια για το μεράκι σου και τον αγώνα που δίνεις προκειμένου να ενημερωθούμε σωστά για πράγματα που συχνά ξεχνάμε ή επιλέγουμε να ξεχνάμε...

Για τους φίλους γονιούς που διαβάζουν αυτό το ιστολόγιο και θέλουν να φροντίσουν τα χαμομηλάκια τους ώστε να τα δουν να μεγαλώνουν και να ανθίζουν, σου στέλνω το πρόγραμμα το φεστιβάλ Αθηνών, όπου φέτος έχουν προβλεφθεί ειδικές εκδηλώσεις για τα παιδιά. Χτες τελείωσε ήδη η πρώτη προγραμματισμένη παράσταση "Ο Ροβινσόνας και ο Κρούσος" από το θέατρο της Μικρής Πόρτας. Τις επόμενες μέρες θα έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε:

13 - 17 Ιουνίου, 18:00 / Θέατρο Πόρτα: "Saudade terres d'eau", Ομάδα Dos à Deux
«Saudade είναι αυτό που μένει όταν όλα πεθαίνουν, η πίστη ότι πάντα κάτι επιζεί.» Μέσα από τη μιμική, τη μουσική και την κίνηση, την έκρηξη φαντασίας, δημιουργικότητας και χιούμορ, η παράσταση επικεντρώνεται πάνω στο θέμα της εξορίας, της νοσταλγίας, της προσμονής. ..

22 Ιουνίου - (18:00), 23-24 Ιουνίου - (12:00,18:00) / Το Σχολείον, Χώρος Β:"Ιταλικοί κήποι", Θέατρο Νέων Δημήτρη Σεϊτάνη, σε συνεργασία με το Θέατρο di Piazza o d' occasione
Τόποι θαυμάτων, οι Ιταλικοί κήποι, με λαβύρινθους, παρτέρια γεμάτα ανθοκομικές συνθέσεις, πολύχρωμες πέτρες, σκιές και αγάλματα, διηγούνται ιστορίες, ψιθυρίζουν τραγούδια, δημιουργούν την αίσθηση του ονείρου στους θεατές, που χαίρονται να χάνουν και να βρίσκουν το δρόμο τους ξανά και ξανά, προσπαθώντας να ανακαλύψουν την κρυμμένη ομορφιά των ιταλικών αναγεννησιακών κήπων...

25 - 26 Ιουνίου, 18:00 / Το Σχολείον, Χώρος Β: "Χορεύοντας με τα χρώματα", Θέατρο Νέων Δημήτρη Σεϊτάνη, σε συνεργασία με το Θέατρο di Piazza o d' occasione
Μέσα από την ιστορία ενός ζωγράφου και την μικρή του περιπέτεια με την τέχνη, μάς αποκαλύπτεται ο κόσμος του. Ο κόσμος των χρωμάτων. Με τη χρήση θεατρικής αφήγησης, μουσικής, χορού, θεατρικού παιχνιδιού και νέων τεχνολογιών, η παράσταση αφηγείται μια ιστορία, προσφέροντας στους θεατές τη χαρά και την εμπειρία μιας συναρπαστικής και δημιουργικής συμμετοχής...

14 & 15 Ιουλίου, 12:00 & 18:00 / Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Αίθουσα Νίκος Σκαλκώτας: "Το βάρος του ουρανού", Ομάδα Trafic de Styles
Εμπνευσμένο από κείμενα του Ίταλο Καλβίνο, Το βάρος του ουρανού δημιουργεί μια σκηνική πραγματικότητα παράξενη και ποιητική. Τρεις χορευτές κι ένας καλλιτέχνης του τσίρκου ερμηνεύουν τέσσερα πρόσωπα που αναμετρούνται με την επιθυμία τους να φτάσουν στον ουρανό...

Πηγή:http://www.greekfestival.gr
Όποιος επιθυμεί περισσότερες πληροφορίες μπορεί να επισκεφθεί τον διαδικτυακό τόπο του φεστιβάλ.

Γιατί όποτε έχουμε την ευκαιρία, καλό είναι να κάνουμε κάτι διαφορετικό με τα παιδιά μας!

Φιλικά

Το ποτιστήρι!



--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη ποτιστήρι στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/11/2007 03:55:00 μμ

Κυριακή 10 Ιουνίου 2007

Η σύνοδος... πέτυχε, ο πλανήτης αργοπεθαίνει

Ολοκληρώθηκε χθες η συνάντηση της G8

Ικανοποιημένοι οι ηγέτες από το μάλλον άχρωμο «σύμφωνο της Βαλτικής»,
ευχαριστημένοι και οι διαδηλωτές από τη δράση τους στη Γερμανία

Ένας συμβιβασμός για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στον πλανήτη, μια προσφορά αντιπυραυλικής άμυνας από τον πρόεδρο Πούτιν που αιφνιδίασε τον πρόεδρο Μπους, μια υπόσχεση για τη διάθεση 60 δισ. δολαρίων για την αντιμετώπιση του ΑΙDS στην Αφρική: οι ηγέτες της G8 ολοκλήρωσαν χθες τη σύνοδό τους με ένα μάλλον άχρωμο «σύμφωνο της Βαλτικής».

Για το ζήτημα της ανόδου της θερμοκρασίας στον πλανήτη, οι ηγέτες της ομάδας των οκτώ περισσότερο προηγμένων βιομηχανικών χωρών του κόσμου που συνεδρίασαν στο Χάιλιγκενταμ, στη γερμανική ακτή στη Βαλτική, αρκέσθηκαν σε μια δήλωση προθέσεων διακηρύσσοντας ότι θέλουν να μειώσουν ουσιαστικά τις εκπομπές των αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου- χωρίς να θέσουν όμως κανένα συγκεκριμένο μακροπρόθεσμο στόχο.
Η προεδρεύουσα της συνόδου Γερμανίδα καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ επεδίωκε να δεσμευτεί η G8 να μειώσει κατά 50% τις παγκόσμιες εκπομπές των αερίων αυτών ώς το 2050 ώστε η άνοδος της θερμοκρασίας να περιοριστεί στους δύο βαθμούς Κελσίου.
Τέτοια δέσμευση δεν υπήρξε, ωστόσο η Μέρκελ έκανε λόγο για «μεγάλη επιτυχία» αφού ο Μπους, που δεν θέλει ούτε να ακούσει για επιβολή δεσμεύσεων στη βιομηχανία, δέχθηκε να περιληφθεί στο τελικό ανακοινωθέν της συνόδου αναφορά στον στόχο αυτό με την προσθήκη ότι «θα μελετηθεί σοβαρά».(!!!)
Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν αιφνιδίασε κατά τη διάρκεια της συνόδου τον πρόεδρο Μπους, αποδεχόμενος την προσφορά του τελευταίου να συνεργαστούν για την ανάπτυξη αντιπυραυλικής ασπίδας, αλλά με τους δικούς του όρους. Συγκεκριμένα πρότεινε στον Αμερικανό πρόεδρο να αναπτύξουν κοινό σύστημα αντιπυραυλικής άμυνας στην πρώην σοβιετική δημοκρατία του Αζερμπαϊτζάν- αντί του συστήματος που θέλουν να αναπτύξουν οι Αμερικανοί στην Ευρώπη (στην Πολωνία και την Τσεχία).
Σοβαρά ζητήματα.
Ο υπουργός Εξωτερικών του Αζερμπαϊτζάν δήλωσε χθες πως είναι έτοιμος να εξετάσει το θέμα, όμως οι «Νιου Γιορκ Τάιμς» έγραψαν πως το προτεινόμενο σύστημα, το οποίο θα προφυλάσσει από πυραυλική επίθεση από το Ιράν, «θέτει σοβαρά διπλωματικά και τεχνικά ζητήματα». Σημείωναν όμως ότι το γεγονός πως προτάθηκε από τον Πούτιν και δεν απορρίφθηκε αμέσως από τον Μπους, ο οποίος το χαρακτήρισε «ενδιαφέρουσα πρόταση», φανερώνει επιθυμία από τις δύο πλευρές να σταματήσουν τα επιθετικά σχόλια που έχουν οξύνει τους τελευταίους μήνες τις σχέσεις τους.
Επίσης οι ηγέτες της G8 δεσμεύθηκαν χθες, τελευταία ημέρα της συνόδου, να διαθέσουν 60 δισ. δολάρια για την καταπολέμηση του ΑΙDS, της ελονοσίας και της φυματίωσης, κυρίως στην Αφρική. Οι ηγέτες της G8 δέχονταν πιέσεις για να τηρήσουν υποσχέσεις προς την Αφρική που είχαν αναλάβει το 2005 και ουδέποτε υλοποίησαν.
Από τα 60 δισεκατομμύρια που αποφάσισαν χθες να διαθέσουν, οι ΗΠΑ θα καταβάλουν τα μισά και οι εταίροι τους στην G8 τα υπόλοιπα.


ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΑΝ!!!

ΠΗΓΉ: http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=20070609&nid=4934631&sn=ΚΟΣΜΟΣ

--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/10/2007 03:00:00 μμ

Παιδιά: Θύματα των ίδιων των γονιών τους

Το 72% των παιδιών που πέφτουν θύματα κακοποίησης είναι στην τρυφερή ηλικία των 12 ετών και κάτω, ενώ ο φόβος, η άγνοια και η συγκάλυψη από τους ενήλικους συντελούν ώστε τα περισσότερα περιστατικά να μη βλέπουν ποτέ το φως της δημοσιότητας.

*Συντριπτικό ποσοστό της παιδικής κακοποίησης προέρχεται από άτομο του στενού οικογενειακού περιβάλλοντος, που στις περισσότερες περιπτώσεις είναι η ίδια η μητέρα.

*Ενας στους δύο ενήλικους γίνεται αυτόπτης μάρτυρας κακοποίησης παιδιού, αλλά μόλις το 25%, αποφασίζει να το καταγγείλει.

 

 

Καταγγελίες στο «1056»

Τα στοιχεία αυτά προέρχονται από έρευνα του «Χαμόγελου του Παιδιού», που παρουσιάστηκε πρόσφατα σε συνεργασία με το Δήμο Αθηναίων, το δημοσιογραφικό τμήμα του ΙΕΚ Ακμή, τον ΟΑΣΑ και με την παρουσία του υπουργείου Υγείας. Πρόκειται για επεξεργασία των καταγγελιών στην τηλεφωνική γραμμή SOS 1056, το χρονικό διάστημα από 1ης Ιανουαρίου έως και 31 Οκτωβρίου 2006.

 

*Τους 10 αυτούς μήνες καταγράφηκαν 446 καταγγελίες σοβαρών περιστατικών κακοποίησης παιδιών, από τις οποίες το 95% ήταν ανώνυμες. Στο σύνολό τους οι καταγγελίες αφορούσαν σε 873 παιδιά, (422 αγόρια, 378 κορίτσια και 73 μη δηλωθέντος φύλου).

 

*Το 35% των κακοποιημένων παιδιών ήταν έως 6 ετών, το 37% από 7 έως 12, το 19% από 13 έως 18 χρόνων.

 

 

*Οι μορφές κακοποίησης ποικίλλουν:

Το 59% από τα παιδιά αυτά ήταν παραμελημένα ή εγκαταλελειμμένα, για το 30% αναφέρθηκε βαριά σωματική κακοποίηση και για το 4% σεξουαλική κακοποίηση. Εξωθήθηκε σε επαιτεία επίσης το 4% ενώ για ποσοστό 3%, που δεν είναι καθόλου μικρό, οι καταγγελίες αφορούσαν εξώθηση σε πορνεία.

 

*Το τραγικό είναι ότι οι δράστες είναι κατά 90% ένας εκ των δύο ή και οι δύο γονείς.

 

Στο 35% των περιπτώσεων θύτες ήταν και οι δύο γονείς, στο 37% η μητέρα, στο 18% ο πατέρας, ενώ το 10% κακοποιήθηκε από τρίτο πρόσωπο.

 

*Το πρώτο δεκάμηνο του 2006 το «Χαμόγελο του Παιδιού» αντιμετώπισε 71 περιστατικά επιτόπιας παρέμβασης, στα οποία έπειτα από έρευνα διαπιστώθηκε ότι 14 παιδιά είχαν ανάγκη άμεσης απομάκρυνσης από το οικογενειακό περιβάλλον, 7 από αυτά φιλοξενήθηκαν σε σπίτια του συλλόγου και 7 σε άλλους χώρους.

 

Κρυφά και ατιμώρητα

Τη γραμμή SOS 1056 χρησιμοποιούν όλο και περισσότερα παιδιά και ενήλικοι. Οι κλήσεις τόσο από σταθερά τηλέφωνα όσο και από κινητά είναι δωρεάν, ενώ η υπηρεσία λειτουργεί 24 ώρες το εικοσιτετράωρο και τις 7 ημέρες της εβδομάδας.

Η διατήρηση της ανωνυμίας συμβάλλει στην ελεύθερη έκφραση των συναισθημάτων του καταγγέλλοντος και στην χωρίς προκαταλήψεις αναφορά των περιστατικών, σημαντικό γεγονός ιδίως στην περίπτωση που στην άλλη άκρη του σύρματος η φωνή είναι παιδική.

Η δημοσιοποίηση των στοιχείων αποσκοπεί στην ενημέρωση του κοινού, ώστε να σπάσουν οι προκαταλήψεις.

 

*«Οταν τα περισσότερα περιστατικά μένουν κρυφά και άρα ατιμώρητα έχουμε συντελέσει με τη σιωπή μας στη διαιώνιση του προβλήματος», επισημαίνει ο πρόεδρος του συλλόγου, Κώστας Γιαννόπουλος.

Αλλωστε, ο μόνος τρόπος για να σταματήσει η μάστιγα της κακοποίησης ανηλίκων είναι να αντιδράσουμε και να μην κλείνουμε μάτια και στόματα.

 

 

Πηγή: Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία



--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Melissa στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/10/2007 08:07:00 πμ

Σάββατο 9 Ιουνίου 2007

Καληνύχτα... Καλημέρα...

 

Καληνύχτα σε όλους τους φίλους μας...
καλό ξημέρωμα....
Μακάρι να ξημερώνει πάντα
μια καλύτερη μέρα για τα χαμομηλάκια όλου του κόσμου,
και μέρα με τη μέρα οι εφιάλτες να απομακρύνονται,
οι άνθρωποι - τέρατα να λιγοστεύουν...
να λιγοστεύουν...
μέχρι που μόνο ευχάριστα να έχουμε να γράψουμε για τα παιδιά,
να γράφουμε μόνο τραγούδια,
μόνο ζωγραφιές γι αυτά,
μόνο παιγνίδια,
και μουσική...
γλυκειά μουσική.

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/08/2007 11:50:00 μμ

Κακοποίηση ανηλίκων στο Second Life

Η Γερμανική αστυνομία ερευνά το Second Life, μετά από ισχυρισμούς ότι μερικά μέλη ανταλλάζουν φωτογραφίες κακοποίησης ανηλίκων στο online κόσμο.
Η διερεύνηση της υπόθεσης έρχεται μετά από αναφορά μιας Γερμανικής εκπομπής νέων που ανακάλυψε την ομάδα και τα μέλη της που πληρώνουν για να κάνουν σεξ με εικονικά παιδιά. Η αστυνομία προσπαθεί να εξακριβώσει την ταυτότητα των μελών του Second Life που ανακατεύτηκαν.

Ο Linden Lab, o δημιουργός του Second Life, είπε ότι θα βοηθήσει στην αναγνώριση των χρηστών και θα δώσει λεπτομέρειες στις αρχές.
Το Second Life, όπως λέει και το όνομα, πρόκειται για ένα ψηφιακό/εικονικό κόσμο που τα μέλη του δημιουργούν ένα χαρακτήρα και μετά τον χρησιμοποιήσουν για να ζήσουν μια διαφορετική υπόσταση.
Η έρευνα έγινε από τον Nick Schader από την ενημερωτική εκπομπή Report Mainz, που είναι και μέλος του Second Life. O Κ. Schader ζήτησε να πληρώσει ώστε να παραβρεθεί στις συναντήσεις που ψηφιακή και αληθινή παιδική πορνογραφία προβαλλόταν.
Τα μέλη της συγκεκριμένης ομάδας του πρόσφεραν την δυνατότητα να έρθει σε επαφή με διακινητές κανονικής παιδικής πορνογραφίας.

Η έρευνα, επίσης, αποκάλυψε τις λεγόμενες "age play" ομάδες που περιστρέφονται γύρω από την κακοποίηση ψηφιακών/εικονικών παιδιών. Οι πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν κατά την διάρκεια της έρευνας παραδόθηκαν στις αρχές και ελπίζουν να σταματήσουν τον Γερμανό χρήστη του Second Life που διακινεί τις εικόνες ψηφιακής παιδικής πορνογραφίας.
Ο Peter Vogt, αστυνομικός υπεύθυνος της υπόθεσης, δήλωσε: "Υποθέτω ότι θα πιάσουμε αυτόν τον χρήστη αρκετά γρήγορα". Σύμφωνα με τον Γερμανικό νόμο, η ψηφιακή παιδική πορνογραφία τιμωρείτε με 3 χρόνια φυλάκισης.

ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΛΑ,
ΚΑΘΟΛΟΥ...
Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΗ...
ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ...
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ...

ΠΟΣΟ "ΑΡΡΩΣΤΟΙ" ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΕ ΜΟΎ;;;


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Erateini στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/08/2007 02:18:00 μμ

Παιδική παραβατικότητα

Ένας στους δέκα μαθητές Γυμνασίου δεν θέλει να πάει στο σχολείο γιατί φοβάται τους συμμαθητές του, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών την οποία δημοσιεύουν Τα Νέα (5/6/2006). Ανήλικοι εκδηλώνουν παραβατική έως εγκληματική συμπεριφορά με θύματα συμαθητές τους, τις περισσότερες φορές με την ανοχή και τη σιωπή της κοινωνίας των σχολείων.

Σύμφωνα με την έρευνα, που πραγματοποιήθηκε με συμμετοχή 1.431 μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου, το 12% των μαθητών Γυμνασίου λείπουν από μία έως και 10 ημέρες από το σχολείο τους, επειδή-όπως λένε-δεν αισθάνονται ασφαλείς.

Το 16,6% των μαθητών ανέφεραν ότι έχουν δεχτεί επίθεση χωρίς λόγο από ομάδα συμμαθητών τους. Στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό εκφράζεται με έντονη λογομαχία, εξύβριση και σωματική επίθεση.
Τρεις στους δέκα μαθητές αναφέρουν ότι έχουν δεχτεί απειλές.
Κατά την διάρκεια των συμπλοκών, σύμφωνα με την έρευνα, το 27,3% χτύπησε αλλά δεν τραυματίστηκε σοβαρά, το 9,9% δηλώνει ότι κάποιος ή κάποιοι χτυπήθηακν σοβαρά ενώ το 1,3% των μαθητών χρειάστηκε να πάει στο νοσοκομείο.

Τα συχνότερα θύματα εκφοβισμού, λεκτικής ή σωματικής βίας από τους συμμαθητές τους είναι οι 'διαφορετικοί' μαθητές - στην εμφάνιση, στο θρήσκευμα, στην εθνικότητα, κλπ. Όπως εξηγούν οι ερευνητές, το πώς αντιμετωπίζει ένας μαθητής τα πειράγματα - ήπια ή σοβαρά - εξαρτάται από τα στηρίγματα και τις σχέσεις που έχει στην οικογένεια και το ευρύτερο περιβάλλον τους. Τέτοιες συμπεριφορές, πάντως, μπορεί να έχουν σοβαρές ψυχολογικές επιπτώσεις. Αρκετές φορές, εξ άλλου, τα 'θύματα' μπορούν να μετατραπούν σε δράστες, στα πλαίσια της λογικής της αυτοδικίας.

Σε έρευνα που πραγματοποίησαν μαθητές του 2ου Γυμνασίου Κερατσινίου, καταγράφεται ότι επτά στους δέκα μαθητές έχουν δεχθεί επιθετική συμπεριφορά στο χώρο του σχολείου ενώ το 52,14% αισθάνονται ανασφαλείς 'επειδή οι καθηγητές δεν αξιολογούν τη σοβαρότητα του προβλήματος της επιθετικής συμπεριφοράς ορισμένων μαθητών'. Αλλά και ο διευθυντής, σύμφωνα με το 5,98% των μαθητών, είναι ελαστικός στην αντιμετώπιση κρουσμάτων επιθετικής συμπεριφοράς.

Ο φόβος για αντίποινα αποτρέπει τους μαθητές θύματα επιθετικής συμπεριφοράς να την καταγγείλουν.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 21,69% των μαθητών δεν ζητά προστασία, το 16,27% φοβούνται τον χαρακτηρισμό του μαμμόθρεφτου ενώ τέσσερις στους δέκα πιστεύουν ότι θα τα βγάλουν πέρα μόνοι τους. Τώρα πλέον υπάρχουν μαθητές που πουλάνε προστασία σε συμμαθητές τους ενώ συμπλέκονται για υποθέσεις ναρκωτικών ή επιτίθενται εναντίον εκπαιδευτικών.


ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ...

--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/08/2007 12:01:00 μμ

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2007

σχόλιο για Δεν ξέρω πως να χειριστώ αυτό το πρόβλημα....

 

Ο/Η Vassileia άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανακοίνωσή σας "Δεν ξέρω πως να χειριστώ αυτό το πρόβλημα...":

Αν δεν επιθυμείς να κάνεις μήνυση στη συμμορία, να πας στον Εισαγγελέα να σου δώσει εισαγγελική παραγγελία την οποία θα προσκομίσεις στη Αστυνομία που είναι υποχρεωμένη να τους καλέσει για συστάσεις. Είναι πολύ χρήσιμο και αποτελεσματικό μέτρο. Πρέπει να μην τολμήσουν να ξαναπλησιάσουν το παιδάκι σου. Τη συμβουλή αυτή στη δίνει καλή νομικός.
Με αγάπη
Το Χαμομηλάκι



Ανακοινώθηκε από τον/τη Vassileia στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 7/6/07 15:11

Στιλέτα, σιδηρογροθιές, σουγιάδες στα σχολεία

Tης Γαληνης Φουρα

«H ιστορία του μικρού Aλεξ μας θλίβει όλους, αλλά δεν ξαφνιάζει κανέναν. Δείχνει τον παραλογισμό μιας κοινωνίας που δεν θέλει να δει ότι το μήνυμα έχει γραφεί στον τοίχο. Kαι το μήνυμα είναι ότι η βία είναι εδώ».

H παιδοψυχίατρος κ. Aλεξάνδρα Pούσσου, πρόεδρος της Eταιρείας για την Ψυχική Yγεία Παιδιών και Eφήβων, είχε μιλήσει πριν από μερικά χρόνια στην «K» για συμμορίες παιδιών του Δημοτικού. Aυτή η συνέντευξη υπήρξε προφητική...

«Δεν ήταν προφητεία αλλά πραγματικότητα», λέει σήμερα, «η βία στα σχολεία έχει έρθει, είναι στην αυλή μας».

Mε μεγάλη εμπειρία ως διευθύντρια του Iατροπαιδαγωγικού Kέντρου Aθηνών, έχει βρεθεί δεκάδες - εκατοντάδες φορές κοντά σε παιδιά που γνώρισαν βίαιες τραυματικές καταστάσεις: «Παιδάκι της πρώτης Δημοτικού ερχόταν από το σχολείο δαρμένο. H μητέρα επισκέπτεται την διευθύντρια, η οποία χαμογελώντας της λέει: Ξέρουμε τι συμβαίνει. Eνα μεγαλύτερο παιδί, ο Kωστάκης, έχει φτιάξει μια συμμορία και δέρνει παιδάκια της πρώτης Δημοτικού. Tώρα δέρνει το δικό σας... Σε μεγάλο ιδιωτικό σχολείο, πέντε δεκαπεντάχρονοι ξυλοκόπησαν ένα 14χρονο. Tου έσπασαν τα κόκαλα κυριολεκτικά και το παιδί πήγε στο νοσοκομείο. Σε άλλο Γυμνάσιο, ομάδα μαθητών ρίχνουν κάτω έναν συμμαθητή τους, τον κλωτσάνε στο κεφάλι, στο σώμα, τον ποδοπατούν και τα καλά παιδιά λίγο παραπίσω παρακολουθούν τη σκηνή με ενδιαφέρον, χωρίς καμιά αντίδραση».

Bγαίνουν σουγιάδες…

— Tο επόμενο βήμα είναι να βγουν σουγιάδες;

— Στις αυλές των σχολείων βγαίνουν πολλοί σουγιάδες. Στις γωνίες του δρόμου γίνονται επιθέσεις σε παιδιά. Eίναι παιδιά τα οποία απειλούνται και παραδίδονται. Δίνουν το κινητό τους, το μπουφάν τους με την απειλή στιλέτου. Xρησιμοποιούνται σήμερα στιλέτα, σιδηρογροθιές, το ακούμε πλέον συχνά...

Oμως, εκτός από τη φυσική βία υπάρχει και η λεκτική βία, η κοροϊδία, η υποτίμηση, η προσβολή του ίδιου του παιδιού και της οικογένειάς του. H εικόνα των παιδιών μας, τα οποία έχουν φιλότιμο, «είναι ευαίσθητα», έχει αμαυρωθεί και αυτό συμβαίνει με πολύ μεγάλη ταχύτητα. Hδη, στην Aμερική ο μεγάλος τρόμος είναι οι συμμορίες των εφήβων. Γιατί οι έφηβοι είναι αδίστακτοι, είναι ανεύθυνοι, πανικοβάλλονται γρήγορα, αποτελειώνουν το θύμα τους χωρίς να σκεφτούν. Eπιπλέον το να κάνουν σαν μια ομάδα, σαν μια αγέλη λύκων μια επίθεση, τους προσδίδει ηρωισμό και αρρενωπότητα. Eίναι γνήσια τέκνα μιας κοινωνίας που λατρεύει τη βία, όπως εκφράζεται από τα Mέσα Mαζικής Eνημέρωσης. Eίναι γνωστό ότι η βία των παιδιών και των εφήβων αυξάνει ανάλογα με τις ώρες τηλεθέασης ταινιών βίας.

— Tι μπορούμε να κάνουμε;

— Γονείς και εκπαιδευτικοί πρέπει κατ' αρχήν να παραδεχθούμε και να αναγνωρίσουμε το πρόβλημα. Eίνα εύκολο να χρησιμοποιούμε σαν αποδιοπομπαίο τράγο το άλλο παιδί. Γιατί πιστεύουμε ότι το δικό μας το παιδί δεν θα γίνει ούτε θύτης ούτε θύμα, αφού είναι έξυπνο, καλόκαρδο και έχει μια καλή οικογένεια για στήριγμα. Aυτό, όμως, είναι μύθος.

Tα παιδιά μπορούν να γίνουν και θύτες και θύματα, γιατί η ομάδα των συνομιλήκων έχει μεγαλύτερη σημασία γι' αυτά από την οικογένεια και το σχολείο και γιατί ούτε η οικογένεια ούτε το σχολείο ξέρουν πώς να αντιδράσουν.

Yπάρχει ένας ακόμη μύθος, ότι τα παιδιά πρέπει να τα φροντίζουμε και να τα συγχωρούμε. Bεβαίως, αλλά αυτό δεν σημαίνει να αγνοούμε το πρόβλημα που βάζει σε κίνδυνο τη δική τους τη ζωή ή τη ζωή των άλλων. Γιατί θύματα είναι και τα παιδά - θύτες και τα παιδιά - θύματα. Aυτός ο οποίος φέρνει κοντά στον θάνατο ένα συνομήλικό του, έχει σημαδευτεί για όλη τη ζωή του. Tο θέμα είναι εξαιρετικά σοβαρό, χρειάζεται καλύτερη ενημέρωση.

— Συμφωνείτε να αναφέρονται ονόματα παιδιών από τα MME;

— Oχι, τα γεγονότα πρέπει να παρουσιάζονται λιτά, χωρίς υπερβολές και χωρίς όλη αυτή την προσπάθεια να συγκινηθεί ο κόσμος. Mε τον ίδιο τρόπο που λέει κανείς ότι έγινε ένας τραγικός σεισμός. Γιατί το πρόβλημα υπάρχει και θα γίνει χειρότερο και πιο επικίνδυνο. H κοινωνία πρέπει να προστατεύσει τον εαυτό της, τα παιδιά θύματα και τα παιδιά θύτες, αντιμετωπίζοντάς τα με σοβαρότητα και αίσθημα ευθύνης.

— Nα λέμε στα παιδιά να δέρνουν για να μην τα δείρουν;

— Aυτή είναι η λαγνεία της βίας.

Σχολείο και γονείς

— Πού βρίσκεται το λάθος στο σχολείο και στους γονείς;

— Tο σχολείο δίνει στους μαθητές μόνο εκπαίδευση, όχι παιδεία. Oι γονείς δεν συνεργάζονται· όταν τους καλούν στο σχολείο δεν πηγαίνουν, είναι απασχολημένοι.

Eπομένως, το σχολείο βρίσκεται απομονωμένο, ενώ για να αναθρέψεις ένα παιδί χρειάζεται συνεργασία όλων. Φυσικά πρόκειται για ένα διεθνές φαινόμενο γύρω από το οποίο έγιναν οι περισσότερες επιστημονικές ανακοινώσεις στο συνέδριο της παιδοψυχιατρικής, που πραγματοποιήθηκε τον Oκτώβριο στο Tορόντο. Γίνονται σπουδαίες έρευνες τόσο στις HΠA όσο και την Eυρώπη και καταβάλλεται προσπάθεια να βρεθούν θεραπευτικά προγράμματα, ακόμη και φαρμακευτικές θεραπείες... Γιατί η βία τείνει να γίνει το υπ' αριθμόν ένα πρόβλημα της παιδοψυχιατρικής, του σχολείου, της οικογένειας, της κοινωνίας...


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Vassileia στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/07/2007 01:24:00 μμ

Δεν ξέρω πως να χειριστώ αυτό το πρόβλημα...

·  ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ


From: Alkyoni [mailto:georgio7@otenet.gr]

--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Alkyoni στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/07/2007 11:03:00 πμ

σχόλιο για Μαμά, βγήκα με τους φίλους μου....

Ο/Η Agorafoviagr άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανακοίνωσή σας "Μαμά, βγήκα με τους φίλους μου...":

Είναι από αυτά που διαβάζεις και αισθάνεσαι ένα βάρος στο στήθος, ένα κόμπο στο λαιμό γιατί σου έρχεται η εικόνα αυτού του κορυτσιού, να ξεψυχάει στην άσφαλτο και αυτά να είναι τα τελευταία της λόγια. Έφερα την εικόνα αυτού του τροχαίου στο μυαλό μου, και αυτής της κοπέλας που αισθανόμενη την αδικία του να χάνεις το πολυτιμότερο αγαθό που είναι η ζωή, μη μπορώντας να κάνει τίποτα και έχοντας γνώση της κατάστασής της, είπε αυτά τα τελευταία της λόγια. Απορώ γιατί, στα μπουκάλια με οινοπνευματώδη ποτά δεν βάζουν μηνύματα όπως στα πακέτα με τα τσιγάρα. Τι θα πεις σε αυτήν τη μάνα; Ποτό και οδήγηση λένε δεν πάνε μαζί. Σωστά. Καμία αντίρρηση. Μήπως όμως πρέπει να δείξουμε και τι γίνεται όταν το ποτό και η οδήγηση πάνε μαζί; Γιατί αυτό το πράγματι όπως είπε η φίλη nellinezi συγκλονιστικό άρθρο δείχνει πως πάνε το ποτό και η οδήγηση μαζί. Πάνε στο θάνατο και ανθρώπους που δε φταίνε σε τίποτα. Και αν δεν τους πάνε στο θάνατο, μπορεί να τους πάνε σε κάποιο αναπηρικό αμαξίδιο, ή στο σπίτι τους μετά από καιρό με κάποιο μέλος του σώματός τους να λείπει. Ακόμα όμως και αν πάνε σωματικά αρτιμελείς, δεν ξέρω αν και πότε θα ξεπεράσουν αυτήν την φρικιαστική εμπειρία να ακούς τις λαμαρίνες να τσαλακώνουν, να έρχονται προς το μέρος σου και να σε αφήνουν αναμνήσεις που δύσκολα περνάνε. Και κάτι ακόμη φίλοι μου. Δε μεθάει μόνον το ποτό. "Μεθάει" πολλές φορές και η υπερβολική ταχύτητα και ο εγωισμός του στυλ "να τον περάσω με το αμάξι γιατί με πέρασε". Είναι συμπεριφορές επικίνδυνες, που με τα πρόστιμα μόνον δεν αλλάζουν. Αν δεν καταλάβεις γιατί πρέπει να μην κάνεις κάτι (να πίνεις, να τρέχεις σαν σε αγώνα ταχύτητας, να μη φοράς ζώνη και κράνος κλπ), όπου δε θα υπάρχει ο φόβος της αστυνόμευσης, θα συνεχίζεις να είσαι το ίδιο επικίνδυνος και για εσένα και για τους άλλους που σε τίποτα δε σου φταίνε.
Με αγάπη
Agorafoviagr



Ανακοινώθηκε από τον/τη Agorafoviagr στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/6/07 17:25

Save Darfur - Όλοι στο Καλλιμάρμαρο στις 27 Ιουνίου

Απελπιστική η κατάσταση στο Νταρφούρ08 - 05 - 2006 21:29
Εκατοντάδες άνθρωποι εξακολουθούν να στερούνται τα πάντα στο Νταρφούρ στο δυτικό Σουδάν, λόγω των εμποδίων στην παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας, όπως καταγγέλλει σε έκθεση της η οργάνωση Human Rights Report.
Για περίπου 14.000 εργαζόμενους στις ανθρωπιστικές οργανώσεις, στην πλειονότητα τους Σουδανούς, η μάχη με τα εμπόδια της διοίκησης, τις αυθαίρετες κρατήσεις και τις συλλήψεις αποτελεί καθημερινό φαινόμενο.

Τουλάχιστον 650.000 πολίτες δεν έχουν καθόλου ή σχεδόν καμία πρόσβαση στην ανθρωπιστική βοήθεια, καταγγέλλει η οργάνωση που καλεί τις αντιμαχόμενες πλευρές και τη διεθνή κοινότητα να βοηθήσουν, ώστε να φτάσουν οι σκηνές, το νερό και η τροφή σε πάνω από 3 εκατομμύρια ανθρώπους στην περιοχή, ενώ παράλληλα θέτει και προ τω ευθυνών τους τις δωρήτριες χώρες, καθώς το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Τροφίμων έχει λάβει μόλις το 32% των χρημάτων που έχει ανάγκη για το Νταρφούρ.

Λουκάς Βελιδάκης



--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Erateini στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/06/2007 08:45:00 μμ

Μία φωνή για τα παιδιά του Νταρφούρ

Αγαπητό μου χαμομηλάκι,

Ο μεγάλος τενόρος Placido Domingo έρχεται στις 27 Ιουνίου στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο για να ενώσει τη φωνή του με αυτή των Γιατρών Χωρίς Σύνορα, σε μια συναυλία αφιερωμένη στα παιδιά του Νταρφούρ.

Ο Placido Domingo, με την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ, θα ερμηνεύσει άριες από όπερες, οπερέτες, μιούζικαλ, καντσονέτες, κα.

Τα έσοδα της συναυλίας θα διατεθούν στα προγράμματα των ΓΧΣ για τα παιδιά του Νταρφούρ, τα οποία είναι τα πρώτα θύματα της βίας και του υποσιτισμού.

Στο Νταρφούρ, οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα παρεμβαίνουν από το 2003 με περισσότερους από 120 διεθνείς εθελοντές και 2.233 άτομα ντόπιο προσωπικό. Οι συγκρούσεις που μαίνονται από το 2003 εκτιμάται ότι έχουν κοστίσει 300.000 ζωές και έχουν αναγκάσει 2,5 εκατομμύρια ανθρώπους να εγκαταλείψουν τις εστίες τους.

Παρακαλώ αφιερώστε λίγο από το χρόνο σας να ενημερωθείτε:

Κρίση στο Νταρφούρ - Τα προγράμματα των ΓΧΣ στην περιοχή
http://www.msf.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1567&Itemid=237

Φωτογραφικό αφιέρωμα - Νταρφούρ: Βία και εκτοπισμός
http://www.msf.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1570&Itemid=238

Προπώληση εισιτηρίων:
•στο 210 72 34 567
•www.ticketservices.gr
•Δισκοπωλείο «Νίκος Ξυλούρης», Πανεπιστημίου 39 (στοά Πεζματζόγλου)

Οι τιμές ξεκινούν από 50 ευρώ.
Όσοι από εσάς έχετε τη δυνατότητα, παρακαλώ ενισχύστε τη θαυμαστή και αξιόλογη προσπάθεια των Γιατρών Χωρίς Σύνορα (www.msf.gr).

--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη eρωτας στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/06/2007 04:10:00 μμ

Τρίτη 5 Ιουνίου 2007

Μαμά, βγήκα με τους φίλους μου...

""Μαμά βγήκα με τους φίλους μου.
Πήγα σε ένα πάρτι και θυμήθηκα αυτό που μου είχες πει, να μην
πιω αλκοόλ.

Μου είχες ζητήσει να μην πιω επειδή θα έπρεπε να οδηγήσω μετά,
έτσι ήπια ένα αναψυκτικό. Ήμουν περήφανη για μένα, γιατί είχα
ακούσει αυτό που τόσο γλυκά με είχες συμβουλεύσει πριν φύγω, να μην πιω αν πρέπει
να οδηγήσω, σε αντίθεση με αυτό που μου έλεγαν οι φίλοι μου.

Έκανα τη σωστή επιλογή! Η συμβουλή σου ήταν η σωστή.

Όταν το πάρτι τελείωσε όλοι μπήκαν στα αυτοκίνητά τους χωρίς να είναι
σε θέση να οδηγήσουν. Εγώ πήρα το αμάξι μου. Ήμουν σίγουρη ότι
ήμουν καθαρή.
Δεν μπορούσα να φανταστώ μαμά αυτό που με περίμενε .....
Τώρα είμαι εδώ ξαπλωμένη στην άσφαλτο και ακούω έναν αστυνομικό να
λέει «το παιδί που προκάλεσε το δυστύχημα ήταν μεθυσμένο».
Μαμά η φωνή του ακούγεται τόσο μακρινή.
Το αίμα μου είναι παντού στην άσφαλτο και εγώ προσπαθώ με όλες μου τις
δυνάμεις να μην κλάψω.
Ακούω τους γιατρούς να λένε ότι αυτή η κοπέλα δεν θα τα
καταφέρει.
Είμαι σίγουρη ότι το άλλο παιδί που οδηγούσε δεν το είχε καν
φανταστεί όταν έτρεχε τόσο πολύ.
Στο τέλος, αυτός είχε αποφασίσει να πιει και εγώ τώρα πρέπει να
πεθάνω.
Γιατί το κάνουν αυτό μαμά? Αφού ξέρουν ότι θα καταστρέψουν ζωές?
Ο πόνος που νιώθω είναι σαν να με καρφώνουν χιλιάδες μαχαίρια.
Πες στην αδερφή μου να μην φοβηθεί, στον μπαμπά να είναι δυνατός.
Κάποιος έπρεπε να πει σε αυτό το παιδί ότι δεν έπρεπε να πιει αν
θα οδηγούσε.

Ίσως αν του το έλεγαν οι δικοί του όπως έκανες εσύ, τώρα να ήμουν
ζωντανή .....

Η ανάσα μου γίνεται όλο και πιο αδύνατη και αρχίζω να φοβάμαι
μαμά..
Αυτές είναι οι τελευταίες μου στιγμές και είμαι τόσο απελπισμένη.
Θα ήθελα τόσο να σε αγκαλιάσω μαμά....και να σου πω πόσο σε αγαπάω
Σε αγαπάω μαμά....αντίο!!!

Αυτές οι λέξεις γράφτηκαν από μια δημοσιογράφο που ήταν παρούσα σε
ένα δυστύχημα.
Η κοπέλα ενώ πέθαινε ψιθύριζε αυτές τις λέξεις και η δημοσιογράφος
τις έγραφε σοκαρισμένη.
Η ίδια δημοσιογράφος άρχισε μια εκστρατεία εναντίον της οδήγησης
υπό την επήρεια Αλκοόλ.


Ευχαριστούμε πολυ το Μιχάλη

--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/05/2007 09:05:00 πμ

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2007

Όταν Άγγελοι κλαίνε

Όταν Άγγελοι κλαίνε το χάραμα,
είναι που ξυπνούν παιδιά για τη δουλειά,
(σκλάβοι - παιδιά, εκατομμύρια τέσσερα)
και εμείς αδιαφορούμε.

Όταν Άγγελοι κλαίνε την αυγή
είναι που παιδιά δε θα παίξουν και σήμερα,
δε θα πάνε σχολιό,
δε θα γελάσουν αμέριμνα.
Πέτρες θα σπάσουν,
χαλιά θα υφάνουν,
καφέ θα μαζέψουν,
μπάλες και ό,τι άλλο
θα κατασκευάσουν,
παιδάκια - σκλάβοι του 2007,
όνειδος και απέραντη αισχύνη μας.


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Melissa στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 6/02/2007 06:24:00 μμ

Παρασκευή 1 Ιουνίου 2007

AN....

 

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κριτική ,μαθαίνει να κατακρίνει.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην έχθρα ,μαθαίνει να καυγαδίζει.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ειρωνεία, μαθαίνει
να είναι ντροπαλό.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ντροπή ,μαθαίνει
να αισθάνεται ένοχο.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κατανόηση ,μαθαίνει
να είναι υπομονετικό.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στον έπαινο, μαθαίνει
να εκτιμά.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην δικαιοσύνη ,μαθαίνει
να είναι δίκαιο.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ασφάλεια ,μαθαίνει να πιστεύει.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην επιδοκιμασία μαθαίνει να έχει αυτοεκτίμηση.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην παραδοχή και φιλία ,μαθαίνει να βρίσκει
την αγάπη μέσα στον κόσμο.


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη sevarose στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/26/2007 05:23:00 μμ

Στη φαιά γη των Λαιστρυγόνων

 

Κοιμήθηκα, και βρέθηκα στη γη των Λαιστρυγόνων.
Πλατιοί οι δρόμοι κι άνετοι
πεντακάθαρα τα λιθόστρωτα.
Σπίτια, ψηλά και χαμηλά,
όλα, μα όλα, πλούσια.
και άνετα….
Όμορφη χώρα - μα παράξενα φοβική - από την απουσία παιδιών και χρωμάτων.
Όλα, μα όλα γκρίζα. Γκρίζος ο ουρανός της. Και στις πλατείες τις φτιαγμένες από μάρμαρο γκρίζο, τα νερά των σιντριβανιών γκρίζα κι αυτά.
Και οι άνθρωποι,
γκρίζοι κι αυτοί κι απρόσωποι.


Και ρώτησα και μου 'παν κι έμαθα
πως οι άρχοντες
(γίγαντες πελώριοι και δυνατοί),
για όλα φροντίζουν.
Αρχηγός τους ο Αντιφάτης πελώριος, επιβλητικός, κάποτε, από το πουθενά ξεπρόβαλλε και μπόρεσε, (ας είν' καλά οι δικαστές), με άλλους τριάντα έξι, μικρό να φτιάξει κόμμα. Για ελευθερία μίλαγε, ελευθερία λόγου και έργου,
άκρατη.
Ελευθερία υποσχόταν
ελευθερία αντιφατική
–το λέει και τ΄ όνομά του –:
Αντιφάτης.

 

Και ρώτησα και μου 'παν κι έμαθα
τον τρόπο που επικράτησαν.
Αδιάφορα το είδαν,
αδιάφορα το δέχτηκαν
όλοι – σχεδόν όλοι –
και οι ντόπιοι και οι γείτονες και οι παραπέρα…
«Δε βαριέσαι, άλλος ένας περίεργος…άστον να λέει…λόγια είναι, τα λόγια δεν έβλαψαν ποτέ κανέναν…δικαίωμα εξάλλου αναπαλλοτρίωτο η ελευθερία του λόγου….». Και από τα λόγια, αργά και ανεπαίσθητα, οι ιδέες τους πιάσανε τόπο, και η ιδεολογία τους έγινε η κυρίαρχη στον τόπο, έγινε έργο, και άλωσαν τη χώρα, αλλοτρίωσαν το πνεύμα και την ψυχή των πολιτών της.

 

Και ρώτησα και μου 'παν κι έμαθα,
Πως οι πολίτες αποχαυνωμένοι
καλοπερνούν
χωρίς φορολογίες, έγνοιες
και άλλα παρόμοια
άκρως ενοχλητικά,
μιας και οι άρχοντες
(γίγαντες πελώριοι και δυνατοί),
για όλα φροντίζουν.
Πως το ιερατείο, απολαμβάνει μακάρια τα προνόμιά του,
και ανενόχλητο
δεν ενοχλεί.
Πως οι δικαστές,
που προώθησαν στην εξουσία τους Λαιστρυγόνες,
ανενόχλητοι και ευνοημένοι,
δεν ενοχλούν,
και πως οι άρχοντες ένα μόνο ζητούν
και απαιτούν:
Κάθε τόσο
Τα παιδιά των ανθρώπων να μαζεύουν
και να διαλέγουν,
να επιλέγουν
ποιά απ' αυτά θα φάνε,
και με ποια θα «διασκεδάσουν»…,
- μιας και επιμελώς απ' όλους έκρυψαν
ότι οι Λαιστρυγόνες Γίγαντες
είναι ανθρωποφάγοι, παιδοφάγοι -.
Κι έτσι το γκρίζο χρώμα, το φαιό,
παντού απλώθηκε…

 

Και ξύπνησα και άκουσα και έμαθα
ότι σε μια από τις Κάτω χώρες
Λαιστρυγόνες – παιδοβάτες,
καιροφυλακτούν
να μας αλώσουν,
και να χορτάσουν τη λαγνεία τους
με σάρκες παιδικές.
Φόβος δεν με κατάλαβε
Μόνο η επιθυμία για αντίσταση.

 

Και συ Κοινωνία,

 

«Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,

 

τον θυμωμένο Ποσειδώνα μη φοβάσαι,

 

τέτοια στον δρόμο σου ποτέ σου δεν θα βρεις,

 

αν μεν' η σκέψις σου υψηλή, αν εκλεκτή

 

συγκίνησις το πνεύμα και το σώμα σου αγγίζει.

 

Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,

 

τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,

 

αν δεν τους κουβαλείς μες στην ψυχή σου,

 

αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου

 

 

Κ. Καβάφης

ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ
ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΟΦΙΛΩΝ – ΠΑΙΔΟΒΑΤΩΝ



--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Melissa στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/26/2007 02:23:00 μμ

Πέμπτη 31 Μαΐου 2007

Μια αληθινή ιστορία -efi-

 

Επιστολή 1η

Ανακάλυψα ότι ο άντρας μου "ο καλός" παρενοχλούσε σεξουαλικά την κόρη μου 5 1/2 χρονών. Είμαι σε σοκ.
Νιώθω τύψεις που δεν ήξερα οτιδήποτε, αλλά πάλι νιώθω χαρά που το έχω ανακαλύψει τώρα. Τον έχουμε εγκαταλείψει, προχώρησα αμέσως σε καταγγελία...
Δεν έχει γυρισμό, έπρεπε να προχωρήσω και να σώσω την κατάσταση. Νιώθω πολύ άσχημα προσπαθώ να κάνω το καλύτερο για το κοριτσάκι μου και μόνο. Δεν ήθελα να είμαι σαν και αυτές που δεν κατάφεραν να προστατέψουν τα μωρά τους και να δεχτούν την κατάσταση. Θέλω πολύ να βοηθήσω το μωρό μου να μην νιώθει το ίδιο ότι φταίει.

From: efi.chris
...@starcom.com.cy
Date: Thu, 22 Mar 2007 02:51:59 -0700
Local: Thurs, Mar 22 2007 12:51 pm


Επιστολή 2η

Πως εξηγούμε σε ένα παιδάκι 5 1/2 ετών ότι οι γονείς χωρίζουν και ο λόγος είναι επειδή εγκαταλείψαμε τον πατέρα λόγο σεξουαλικής παρενόχλησης.
Το κοριτσάκι αγαπά τον πατέρα και σίγουρα δεν είναι σε θέση να καταλάβει τι είναι το καλό και τι είναι το κακό.
Το κοριτσάκι μου ήδη παρακολουθείται από ειδικό παιδοψυχίατρο, λογοθεραπεύτρια, και εργοθεραπεύτρια.
Έχει μείνει πίσω από μάθηση και έχει συνεχώς παλινδρόμηση.
Βγάζει θυμό, υστερίες, κλάματα, ξεσπάσματα και υπερκινητικότητα.

From: efi.chris
...@starcom.com.cy
Date: Mon, 26 Mar 2007 22:30:59 -0700
Local: Tues, Mar 27 2007 8:30 am


Επιστολή 3η

Αγαπητοί μου φίλοι, μετά από 1 1/2 μήνα που φύγαμε από τον άντρα μου και μένουμε με τους γονείς μου εγώ και οι 2 μου κόρες,
για το λόγο ότι ο άντρας μου "πιάστηκε" από την ίδια μου την μητέρα να παρενοχλεί σεξουαλικά την ανήλικη κόρη μας 5 1/2.
Η κόρη μου κατάφερε μέσω συζητήσεων και παιχνιδιών να μου αποκαλύψει το μυστικό που είχε με τον πατέρα της.
Μου είπε στην αρχή ότι έχει ένα μυστικό με κάποιον που ξέρω, ότι δεν είναι μικρός αλλά μεγάλος, ..
"τον ξέρεις μαμά, τον ξέρεις... Έλα μαμά, πες το εσύ ποιός είναι.. "
Της είπα ότι δεν ξέρω για ποιόν μιλά και για τι πράγμα.
Μου είπε ότι έχω ένα μυστικό με τον παπά, ο παπάς μου έλεγε: "είναι το μυστικό μας και δεν το λέμε σε κανέναν",
ούτε στην μαμά ....
Μετά μου είπε ότι "Ο παπάς με χάιδευε και με άγγιζε στο 'πατατάκι μου', (έτσι αποκαλεί τα γεννητικά της όργανα),
μια φορά κάθε μέρα, κάθε μέρα, δεν ξέρω μάμα...
Ο παπάς μου έλεγε είναι το παιχνίδι μας, και είναι το μυστικό μας,
Τότε την ρώτησα και τι έλεγες του παπά?,
Τίποτα, δεν ξέρω ντρεπόμουνα, έλεγα του, ντρέπομαι, και φοβόμουνα να το πω σε κανέναν,
Μάμα μην πεις το μυστικό μου κάποιου, φοβάμαι πολύ φοβάμαι μάμα μου,
Τότε εγώ την αγκάλιασα και της είπα: Μ... δεν φταις εσύ για τίποτα, μπράβο που το έχεις πει της μάμας,
είμαι πολύ περήφανη που σε έχω και σε αγαπώ πολύ.
Με παρακάλεσε να μην το πω σε κανέναν γιατί φοβάται πολύ...

Εδώ και 1 1/2 μήνα η υπόθεση προχωρά με λειτουργούς, παιδοψυχίατρους, δικαστές, αστυνομικούς,
λειτουργούς από τμήμα Βία στην οικογένεια
Η κυβέρνηση και οι νόμοι μας είναι αρκετά πίσω όμως,

Κοριτσάκι μου μακάρι να μπορούσα να κρατήσω το μυστικό σου βαθιά στην καρδιά μου,
δυστυχώς όλοι οι πιο πάνω το ξέρουν,
μια μέρα θα έχω την δύναμη να σου πω την αλήθεια,
θα κάνουμε υπομονή και ο Θεός θα μας δικαιώσει..
Σ' αγαπώ κοριτσάκι μου και ξέρω τι περνάς...

From: Efi Chris... Sent: Tuesday, April 17, 2007 8:27 AMTo: hamomili@gmail.com


Επιστολή 4η

Αγαπητοί μου φίλοι,
Είμαι πολύ απογοητευμένη, ενώ εδώ και 3 μήνες με την ιστορία που σας έγραψα ότι η μητέρα μου έπιασε τον άντρα μου να παρενοχλεί στα γενετικά της όργανα την ανήλικη κόρη μου 5 ½ ετών , ενώ η υπόθεση από τις 5/3 προχώρησε σε καταγγελία, ενώ υπάρχει γραπτή μαρτυρία ότι η κόρη μου βρήκε το θάρρος και την ωριμότητα να μου μιλήσει για το θέμα και να μου το αποκαλύψει, ανακαλύπτω ότι πολύ από πλευράς (δικαιοσύνης και αστυνομίας, λειτουργούς από το τμήμα ευημερίας,),έχουν τις αμφιβολίες τους και καθυστερούν να προχωρήσουν την υπόθεση μας για ακρόαση στο δικαστήριο.
Μαθαίνω ότι οι δικηγόροι μεταξύ τους μιλούν και κανονίζουν έτσι υποθέσεις για να τις κρύβουν και να μην δικάζονται άτομα. Να έχουν όλοι τα «μέσα», να αποσιωπούν τέτοιους ίδιους υποθέσεις. Τελικά τι γίνεται σε έτσι υποθέσεις ? Ο Γενικός Εισαγγελέας τι θέλει ? να δει από μόνος τους την παρενόχληση? Μια μεγάλη μαρτυρία δηλαδή μιας γυναίκας δεν μετράει? Μιας γυναίκας η οποία είναι σωστή, προσέχει 3 εγγόνια ? μια γυναίκα η οποία ανήκει σε ένα σωστό κοινωνικό κόσμο? Μιας γυναίκας η οποία είναι γυμνάστρια και ξέρει τι της γίνεται?, Μας τρώει το δίκαιο και η ανησυχία.
Ανακάλυψα ότι γνωστή και δημοφιλής παιδοψυχολόγος που παρακολουθούσε την ανήλικη για 1 ½ χρόνο, για διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζαμε με το μωρό , χωρίς να ξέρουμε ότι παρενοχλήθηκε, στοιχεία που θα μπορούσε κάποιος σωστός παιδοψυχολόγος να καταλάβει ότι το μωρό είχε διάφορα συμπτώματα, όπως :,
Προβλήματα στην ομιλία της , επιθετικότητα, οργή , υστερίες, προσκόλληση, παλινδρόμηση , φοβίες, ενδείξεις σε αγγίγματα συνεχώς στα γενετικά της όργανα, και να δείχνει και δίνει τρομερή προσκόλληση σε όλους τους άντρες του κύκλου μας μέχρι και ξένους, Να θέλει να ανεβαίνει πάνω τους και να κάθετε πάνω τους. Η ίδια η παιδοψυχίατρος επειδή φοβήθηκε ότι η υπόθεση πάει στο δικαστήριο και θα είναι και αυτή στη εξέταση, έβγαλε μια έκθεση η οποία ήταν εντελώς ψεύτική, αγνόησε στοιχεία τα οποία δείχνουν ότι το μωρό έβγαζε τις αλήθειες με το δικό του τρόπο και τα εξαφάνισε εντελώς από την υπόθεση για να μην μπλέξει.
Που είναι η ασφάλεια του παιδιού μου? Ποίος τελικά θέλει να προστατέψει την κόρη μου? Γιατί όλοι βλέπουν μόνο την καριέρα τους και το συμφέρον τους ?
Πώς εγώ θα τους πολεμήσω?, Να βγάλουν την υπόθεση τελικά υπέρ του? , και να έχει όλα τα δικαιώματα να έχει και διανυχτερεύσεις? Και όλα τα νομικά δικαιώματα που έχουν οι χωρισμένοι πατεράδες?,
Άτομο το οποίο για αρρωστημένη σκέψη έκανε αυτή την πράξη? Άτομο το οποίο πρόσφατα έκανε μπάνιο στο κολυμβητήριο ένα ξένο κοριτσάκι γυμνό? ,άτομο το οποίο ανακάλυψα ότι έβλεπε συστηματικά κρυφά πορνό από εμένα? Τι να κάνω πέστε μου? Πως θα δικαιωθώ ? πως αλλιώς θα τις προστατέψω? Έχω ακόμα ένα κοριτσάκι 7 μηνών τι θα γίνει? Βοηθήστε με πως να τους πολεμήσω όλους αυτούς , είμαι δυνατή να τους πολεμήσω , και να το φωνάξω, βοηθήστε με .Όλοι αυτοί που λένε ότι είναι ειδικοί που είναι εδώ να μας βοηθήσουν?


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Mimakos στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/30/2007 10:14:00 μμ

Συνάντηση υπουργών και αξιωματούχων - Κατά της παιδικής πορνογραφίας και της παιδικής κακοποίησης η G8

Συνάντηση υπουργών και αξιωματούχων - Κατά της παιδικής πορνογραφίας και της παιδικής κακοποίησης η G8

 

Μόναχο

Σε συμφωνία για την στενότερη συνεργασία κατά της παιδικής πορνογραφίας και της κακοποίησης ανηλίκων κατέληξαν την Πέμπτη αξιωματούχοι υπηρεσιών ασφαλείας και δικαιοσύνης από τις οκτώ ισχυρότερες χώρες του κόσμου (G8). Θα εισηγηθούν ακόμη να ληφθούν πιο αυστηρά μέτρα και από άλλες χώρες.

Η διάσκεψη άρχισε την Πέμπτη και θα καλύψει ακόμα και ζητήματα τρομοκρατίας και
πειρατείας προϊόντων. Οι εργασίες της πρώτης ημέρας αφορούσαν ζητήματα παιδικής πορνογραφίας και επικεντρώθηκαν στην αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου ώστε να διευκολυνθεί η καταπολέμηση της σε παγκόσμια κλίμακα.

Όπως δήλωσε σχετικά η Γερμανίδα υπουργός Δικαιοσύνης Μπριγκίτε Τσίπριες, η υπόθεση της μικρής Μαντλίν ΜακΚάν που απήχθη από αγνώστους στην Πορτογαλία στις αρχές Μαΐου ανέδειξε την ανάγκη ευρύτερης συνεργασίας.

Από την πλευρά της η Γαλλίδα υπουργός Δικαιοσύνης Ρασιντά Ντατί επισήμανε ότι η προληπτική δικαστική συνεργασία είναι καθοριστικές σημασίας. ζήτησε ακόμη την ενίσχυση της δικαστικής συνεργασίας και την ανάπτυξη εργαλείων αποτελσματιοότερου ελέγχου.

Στην διάσκεψη οι υπουργοί τόνισαν το ενδεχόμενο κυκλώματα να απαγάγουν παιδιά και στη συνέχεια να τα εκμεταλλεύονται ή να τα προωθούν σε για παράνομες υιοθεσίες.

Η Γερμανία, που έχει την προεδρία για αυτό το εξάμηνο, θα φιλοξενήσει στις 6 με 8 Ιουνίου την σύσκεψη των ηγετών των χωρών του G8.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από Associated Press

24/05/07 21:22

--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Vassileia στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/30/2007 08:59:00 πμ

Τρίτη 29 Μαΐου 2007

Ελευθερία του λόγου vs Παιδοφιλία

Αναρωτιέμαι αν όλοι αυτοί που υποστηρίζουν το Κόμμα των Παιδόφιλων (όχι με την έννοια ότι το ψηφίζουν, αλλά του ότι δεν αντιτίθενται στην ίδρυσή του) και προασπίζονται την "ελευθερία του λόγου" των παιδόφιλων (που έτσι κι αλλιώς δεν τους την έχει στερήσει κανείς, τη νομική βάση να πραγματοποιήσουν το βίτσιο τους του στέρησαν κι αυτό είναι που διεκδικούν, όχι η ελευθερία του λόγου) -σαν να υπερασπίζουν την ελευθερία του λόγου των δολοφόνων ή των κλεφτών, αντί να τους στείλουν για θεραπεία- έχουν μιλήσει ποτέ με κακοποιημένο παιδί. Α, συγνώμη, με τη νέα ηλικία νόμιμης συγκατάθεσης το παιδί δε θα θεωρείται κακοποιημένο. Αναρωτιέμαι λοιπόν αν έχουν μιλήσει με ενήλικες που όταν ήταν 12 χρονών από την αγάπη και το φόβο τους έδωσαν τη "συγκατάθεσή" τους στον πολύ φιλικό γείτονα, το δάσκαλο, το φίλο της μαμάς. (Αναρωτιέμαι, επίσης, αν το "-Θέλεις να παίξουμε ένα παιχνίδι που θα το παίζουμε μόνο εμείς; -Ναι, αμέ" θεωρείται συγκατάθεση.)

Στηρίζονται στο επιχείρημα -ποιος θα τους ψηφίσει;
Αλίμονο, από ποιους δημιουργούνται τα ποσοστά; Όλοι αυτοί που δημιουργούν τα ποσοστά έχουν δικαίωμα ψήφου. Έχουν δικαίωμα να βάλουν έναν παιδόφιλο στη Βουλή για να προωθεί τα "δικαιώματά" του στην παιδοφιλία!
Ας βάλουν στη Βουλή καμιά ντουζίνα κακοποιημένα παιδιά για να νομιμοποιήσουν το σεξ με τα 12χρονα!

Λένε, σε άλλες χώρες η ηλικία νόμιμης συγκατάθεσης είναι ακόμα χαμηλότερη.
Ε, τότε ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ! Έχουμε πάρει που 'χουμε πάρει τον κατήφορο, ας δώσουμε και μια κλωτσιά για καλύτερη φόρα!
Λένε, έχουν αλλάξει οι ανάγκες της κοινωνίας, κι αν αυτή είναι η ανάγκη της Ολλανδικής κοινωνίας, εμάς τι λόγος μας πέφτει.

Τα παιδιά ανήκουν σ' αυτήν την κοινωνία που αλλάζει; Αυτό που αλλάζει είναι η ψυχική νόσος μιας κοινωνίας που βουλιάζει κάτω από την πίεση του οικονομικού συμφέροντος, η εκβιασμένη ωριμότητα της παιδικής ψυχής (που θέλω να πιστεύω ότι είναι ακόμα παιδική όχι μόνο στα 12, αλλά και στα 15 και στα 17) και οι αντιστάσεις μας που όλο και χαλαρώνουν...

"Και λυπάμαι, λυπάμαι, λυπάμαι,
που δεν μπόρεσα φως να σου δώσω.
Όταν κλαίει ένα παιδί σε θυμάμαι,
σε θυμάμαι και ντρέπομαι τόσο."


Σε λίγο, δε θα ντρεπόμαστε καν.



--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Φιλομήλα στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/29/2007 08:30:00 μμ

AN....


Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κριτική ,μαθαίνει να κατακρίνει.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην έχθρα ,μαθαίνει να καυγαδίζει.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ειρωνεία, μαθαίνει
να είναι ντροπαλό.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ντροπή ,μαθαίνει
να αισθάνεται ένοχο.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κατανόηση ,μαθαίνει
να είναι υπομονετικό.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στον έπαινο, μαθαίνει
να εκτιμά.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην δικαιοσύνη ,μαθαίνει
να είναι δίκαιο.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ασφάλεια ,μαθαίνει να πιστεύει.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην επιδοκιμασία μαθαίνει να έχει αυτοεκτίμηση.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην παραδοχή και φιλία ,μαθαίνει να βρίσκει
την αγάπη μέσα στον κόσμο.



--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη sevarose στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/26/2007 05:23:00 μμ

Εδώ σε θέλω γονιέ.........ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ! ! !

Ορμώμενη από διάφορα που συμβαίνουν γύρω μου τον τελευταίο καιρό, είπα να ασχοληθώ και επισήμως (!) μέσω του μπλογκ , με ένα θέμα που καίει και που προσωπικά μου τριβελίζει το μυαλό.....

Ποιο είναι αυτό;
Τα παιδιά!
Ναι τα παιδιά!

Τα μωρά που με λαχτάρα γεννάμε, αλλά κάπου στη διαδρομή ....ξεχνάμε την ουσιαστική έννοια της λέξεως «παιδί»....Το παιδί, και με τον όρο αυτό εννοούνται πλέον και οι έφηβοι, χρήζει διαπαιδαγώγησης! Σωστά; Σωστά!Που είναι βρε παιδιά (σε εσάς τους μεγάλους μιλώ) η διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας;; Ποιος την κάνει; Ποιος την έχει αναλάβει; Το playstation; Τα video games;Τα games boy; Οι υπολογιστές; Ή οι τηλεοράσεις;

Ωραίο πράγμα η τεχνολογία, ωραίο πράγμα η εξέλιξη! Δεν αντιλέγει κανείς! Που πήγε όμως εκείνο το ρημαδορητό «παν μέτρον άριστον»;; Γιατί αφηνόμαστε έτσι; Τι αποτελέσματα περιμένουμε να έχουμε όταν εμείς, ως μεγάλοι πια, συμπεριφερόμαστε πιο ανώριμα κι απ τα παιδιά μας;

Ει ...ει....μην αντιδράς! Μην τσαντίζεσαι! Ναι το ξέρω πως κάνεις τα πάντα για το παιδί σου! Το ξέρω! Το ξέρω πως δουλεύεις από το πρωί ως το βράδυ για το παιδί σου! Φυσικά και δεν φταις εσύ! Πρέπει να το κάνεις γιατί έτσι είναι η ζωή πια. Πρέπει να λείψεις πολλές ώρες .....πρέπει να βγάλεις λεφτά....να ψάξεις....να μην αφήσεις ευκαιρίες να πάνε χαμένες....Ναι , έχεις δίκιο. Τι να σου πω ρε φίλε; Ότι έχεις άδικο! Ξέρεις όμως που έχεις άδικο; Εκεί ....που όταν γυρίζεις , δεν πολυασχολείσαι. "Τι να κάνω;" θα μου πεις! " Έχω τέτοια κούραση...Εξάλλου δεν πάθαμε και τίποτα κι εμείς που μεγαλώσαμε χωρίς την αμέριστη προσοχή των γονιών μας!"

Ναι, πάσο! Εμείς δεν πάθαμε και τίποτα. Δεν υπήρχαν όμως και πολλά να πάθουμε. Ή, για να το θέσω καλύτερα, υπήρχαν τα μισά , από όσα υπάρχουν σήμερα. Τότε οι γονείς , με τις γνώσεις της εποχής τους, το έπαιζαν ...μισό...μισό!Έλα όμως που σήμερα , η ζυγαριά γέρνει επικίνδυνα!

Να στο πω αλλιώς;

Στο λέω.

Άκου να δεις! Σήμερα τα παιδιά κινδυνεύουν όχι μόνο έξω από το σπίτι τους. Κινδυνεύουν και μέσα στο σπίτι τους. Θες και παραπέρα; Κινδυνεύουν και μέσα στην αγκαλιά της μάνας τους......κινδυνεύουν από τα λόγια μας και τις συμβουλές μας.Περίμενε λίγο. Μη στραβομουτσουνιάζεις. Δε το λέω για σένα. Για μένα το λέω. Για μένα πρώτα και μετά για όλους τους άλλους.

Έξω κινδυνεύουν από τα γνωστά....ναρκωτικά...παραβατικές συμπεριφορές....αρπαγής τους από σπείρες.....σεξουαλικές παρενοχλήσεις.....κι ο κατάλογος συνεχίζεται.Δε θα σου πω για αυτά! Τα ζούμε κάθε μέρα....πέρασαν στο πετσί μας.Θα σου πω, την σκέψη μου.Τα παιδιά μας , χρειάζονται την αγάπη μας και την ορμήνια μας.

Μαζί με την εργασία μας, πρέπει να έχουμε κατά νου, ότι έχουμε μια πολύ πολύ σημαντική εργασία να κάνουμε ΚΑΙ στο σπίτι μας.

Να φτιάξουμε ανθρώπους.

Να φτιάξουμε ανθρώπους που σκέφτονται.

Να φτιάξουμε ανθρώπους που σκέφτονται και αισθάνονται.

Να φτιάξουμε ανθρώπους που σκέφτονται, που αισθάνονται, και που αγαπούν τη ζωή και τον εαυτό τους

Να φτιάξουμε ανθρώπους που σκέφτονται, που αισθάνονται, που αγαπούν τη ζωή και τον εαυτό τους και κατ επέκταση αγαπούν και τους άλλους.

Όσο τα μωρά μας , είναι μωρά, χρειάζονται απεριόριστο χάδι και αγάπη. Σαν μεγαλώσουν λίγο, μαζί με τα φιλιά μας και το χάδι μας , χρειάζονται την βοήθειά μας για την ανάπτυξη της αυτοπεποίθησης και της αυτοεκτίμησης τους. Δεν φαντάζεσαι πόσο σημαντικά σκαλοπάτια είναι αυτά για το χτίσιμο του ανθρώπου που θα έχουμε μπροστά μα μας σε λίγα χρόνια.

Και ξέρεις πόσο ικανό είναι ένα άτομο, που έχει αυτοπεποίθηση και που αγαπά τον εαυτό του;;;
Καταρχήν δεν είναι κομπλεξικός .Κατά δεύτερον δε θα χρειαστεί στη μετέπειτα ζωή του να αποδείξει τίποτα σε κανέναν.
Κατά τρίτον ...θα εχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και στα όνειρά του και κατά τέταρτον...η ζωή για αυτόν θα είναι μια συνεχής πανέμορφη πρόκληση.
Θα παλεύει όχι, για αυτά που θα θέλουν ή θα προσπαθούν να του επιβάλλουν οι άλλοι, μα για αυτά που ο ίδιος θα στοχαστεί και θα θέλει.....

Τι πιο ωραίο ε;
..............................................................

Oι τελίτσες ήταν ολιγόλεπτο διάλειμμα!Έτρεξα να ακούσω στην τηλεόραση , κάτι που πήρε το αυτί μου ενώ έγραφα. Θέλεις να μάθεις τι; Ένα οχτάχρονο παιδάκι , δεν συγκράτησα από ποια χώρα, πήδηξε στο κενό από τον 6 ή 7 όροφο της πολυκατοικίας του, γιατί ήθελε να μιμηθεί τον σπάιντερμαν!! ....Ευτυχώς την γλίτωσε με κάτι σπασίματα.....

Κατάλαβες τώρα γιατί δίνω τόση έμφαση στο να μιλάμε στα παιδιά μας;;;; Δεν είπε κανείς να μην δουν σπάιντερμαν ή σούπερμαν ή χάρι πότερ ή γιούγκι ο! Ας τα δουν . Όλα τα βλέπουν . Αν τους το απαγορέψουμε θα ναι χειρότερα. Μα μίλα ρε γονιέ! Μίλα βρε άνθρωπε του Θεού. Πόσο θα σου πάρει να μιλήσεις στο παιδί σου για τη διαφορά ανάμεσα στο ψεύτικο και το αληθινό; Όχι ! Δεν μπορεί να το καταλάβει από μόνο του! Πρέπει ΕΣΥ να το πεις. Και να το επαναλάβεις. Και να το επαναλάβεις. Και να το επαναλάβεις........Κι όχι μόνο αυτό. Πρέπει να τον κάνεις να αισθανθεί το ίδιο δυνατός , όπως ακριβώς είναι, χωρίς να χρειάζεται να μιμείται κανένα τηλεοπτικό ήρωα.

Κι όσο μεγαλώνουν τόσο πιο αναγκαία , είναι η παρουσία μας δίπλα τους. Άμα μπουν στη εφηβεία και πας τότε να καλύψεις τα κενά.....το χεις χάσει το παιχνίδι.Και πριν στο συνεχίσω θα σου δώσω να διαβάσεις κάτι που βρήκα στο ιντερνετ. Κοίτα:

Η κύρια ανάγκη, ωστόσο, των εφήβων είναι η γνησιότητα, δεν θέλουν να ξαναζήσουν μια νέα αποϊδανικοποίηση για αυτό και ανεβάζουν τα πρότυπά τους σε ένα βάθρο και φροντίζουν με κάθε τρόπο να υπερασπίζονται την τελειότητά τους. Είναι ευθύνη της κοινωνίας μας, και της εκπαίδευσής μας η προβολή γνήσιων προτύπων, προτύπων πέρα από τη σφαίρα της εμπορικής εκμετάλλευσης.Δυστυχώς ζούμε στην εποχή που όλα είναι αναλώσιμα ακόμα και τα πρότυπα και οι ιδεολογίες. Έτσι οι έφηβοι σήμερα, σπάνια έχουν κάποιο πρότυπο από το οποίο δεν απορρέουν κάποια οικονομικά οφέλη. Από την άλλη, οι γονείς κάνοντας κριτική στα πρότυπα των εφήβων, το μόνο που καταφέρνουν είναι το να απομακρύνουν τα παιδιά τους από τους ίδιους, και να διευρύνουν το χάσμα ανάμεσά τους.

Πηγή: Ευάγγελος Καναβιτσάς, Ψυχολόγος : http://www.e-psychology.gr )


Ρε συ το καταλαβαίνεις; ;

Είναι να τρελαίνεσαι ή όχι;

Φτάσαμε σε σημείο που παραδεχόμαστε λυπημένοι , ότι τα πρότυπα που δίνουμε στα παιδιά μας ΣΠΑΝΙΩΣ είναι άσχετα από τα οικονομικά οφέλη!

Δηλαδή τι τους μαθαίνουμε;;;Παιδί μου, ό,τι κάνεις στη ζωή σου κοίτα να έχει απώτερο σκοπό το χρήμα! Δεν πειράζει αν σε υποβιβάζει ως άνθρωπο, δεν πειράζει αν δεν νοιώθεις καλά μέσα σου, δεν πειράζει αν χρειαστεί να είσαι σκληρός και ψυχρός με τους άλλους......αρκεί να βγάλεις « Μπικικίνια» που λέει και ο Κραουνάκης!

Όχι βρε γονιέ! Δε λέει κανείς πως το να γίνει το παιδί σου επιτυχημένο και πλούσιο , είναι κακό.
Κακό είναι το τι όρους θα βάλει στον εαυτό του για να το πετύχει.
Κακό είναι το κατά πόσο αυτό θα του το περάσεις ως σκοπό της ζωής του αδιαφορώντας για το μέσα του.
Κι έχε υπόψη σου, αν εσύ αδιαφορήσεις για το μέσα του , μεγαλώνοντας κι αυτό θα αδιαφορήσει και για τον εαυτό του.
Ναι , λεφτά και δόξα θα έχει. ........Ψυχή θα έχει;;;;


Και μη μου πεις αυτό το «Ε και τι να κάνουμε; Έτσι είναι ο κόσμος σήμερα!» γιατί αν θες να ξέρεις τον κόσμο τον κάνουμε εμείς. Αν εμείς αλλάξουμε , αλλάζει και ο κόσμος ! Τόσο απλό! Και αν εμείς είμαστε αρκετά μεγάλοι για να αλλάξουμε , ας προσπαθήσουμε να αλλάξουμε κάτι στις γενιές που έρχονται.


Έτσι το βλέπω !

Απώτερος στόχος μας πρέπει να είναι , εκεί έξω στην αρένα , να βγάλουμε παιδιά έ ξ υ π ν α ! ! Παιδιά α ν θ ρ ώ π ο υ ς! Δεν είναι απαραίτητο να μορφωθούν όλα! Αν έχουμε φροντίσει , να εξασκήσουμε το μυαλό τους στην εξυπνάδα και όχι στη βλαχοπονηριά, θα τον βρουν το δρόμο μόνα τους.....Θα έχουν το βασικότερο όπλο εναντίον των πτυχίων ......το μυαλό τους! Τη θετική σκέψη τους! Τη γεμάτη καρδιά τους που δε θα διψά για προσοχή .....με το όποιο αντίτιμο την κάθε φορά!

Να σου πω και κάτι τελευταίο;

Δύσκολο..... ξεδύσκολο..............ΕΔΩ ΣΕ ΘΕΛΩ ΓΟΝΙΕ!!! .................ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ!


Νέλλυ Νέζη.

--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη nellinezi στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/29/2007 10:20:00 πμ

RE: Φίλοι των χαμομηλιών

Ότι έχει σχέση με το παιδί Φιλομήλα μας είναι εντάξει

Ευχαριστούμε για την υποστήριξη

 

 

 

From: pyragelos@gmail.com [mailto:pyragelos@gmail.com] On Behalf Of Philomila
Sent: Tuesday, May 29, 2007 10:33 AM
To: hamomili@gmail.com
Subject: Re: Φίλοι των χαμομηλιών

 

Αγαπημένοι μου φίλοι,
χαίρομαι πάρα πολύ που βρήκα τη συντροφιά σας. Διαβάζω συχνά πράγματα που μου είναι δύσκολο ν' αντέξω, αλλά διαβάζω και την υποστήριξη και την ευαισθησία και την αγάπη σας, που δεν είναι μόνο πολύ σημαντικά για μένα, είναι και σπάνια.
Ήθελα να στείλω κι εγώ ένα μέιλ για να ρωτήσω τι μπορώ να κάνω ως μέλος του blog. Τη δική μου ιστορία τη λέω προσωπικά στο "πίσω δωματιάκι" μου. Θα ήθελα να γράψω κάποια πράγματα για τον αυτοτραυματισμό, είναι εντάξει αυτό;
Ευχαριστώ πολύ,
Φιλομήλα

On 5/28/07, hamomili@gmail.com <hamomili@gmail.com> wrote:

Αγαπημένη Φιλομήλα,

Προσθέσαμε κι εμείς το  Ordinary Chaos στους Φίλους των χαμομηλιών

 

Ευχαριστούμε

 

 

Δευτέρα 28 Μαΐου 2007

ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ

 

 

@starcom.com.cy]
Sent: Tuesday, May 22, 2007 12:00 PM
To: hamomili@gmail.com
ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ

 

Αγαπητοί μου φίλοι,

Είμαι πολύ απογοητευμένη, ενώ εδώ και 3 μήνες με την ιστορία που σας έγραψα ότι η μητέρα μου έπιασε τον άντρα μου να παρενοχλεί  στα γενετικά της όργανα την ανήλικη κόρη μου 5 ½ ετών , ενώ η υπόθεση από τις 5/3 προχώρησε σε καταγγελία, ενώ υπάρχει γραπτή μαρτυρία ότι η κόρη μου βρήκε το θάρρος και την ωριμότητα να μου μιλήσει για το θέμα και να μου το αποκαλύψει, ανακαλύπτω ότι πολύ από πλευράς (δικαιοσύνης και αστυνομίας, λειτουργούς από το τμήμα ευημερίας,),έχουν τις αμφιβολίες τους και καθυστερούν να προχωρήσουν την υπόθεση μας για ακρόαση στο δικαστήριο.

Μαθαίνω ότι οι δικηγόροι μεταξύ τους μιλούν και κανονίζουν έτσι υποθέσεις για να τις κρύβουν και να μην δικάζονται άτομα. Να έχουν όλοι τα «μέσα», να αποσιωπούν τέτοιους ίδιους υποθέσεις. Τελικά τι γίνεται σε έτσι υποθέσεις ? Ο Γενικός Εισαγγελέας τι θέλει ? να δει από μόνος τους την παρενόχληση? Μια μεγάλη μαρτυρία δηλαδή  μιας γυναίκας δεν μετράει? Μιας γυναίκας η οποία είναι σωστή, προσέχει 3 εγγόνια ? μια γυναίκα η οποία ανήκει σε ένα σωστό κοινωνικό κόσμο? Μιας γυναίκας η οποία είναι γυμνάστρια και ξέρει τι της γίνεται?, Μας τρωει το δίκαιο και η ανησυχία.

Ανακάλυψα ότι γνωστή και δημοφιλής παιδοψυχολόγος που παρακολουθούσε την ανήλικη για 1 ½ χρόνο, για διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζαμε με το μωρό , χωρίς να ξέρουμε ότι παρενοχλήθηκε, στοιχεία που θα μπορούσε κάποιος σωστός παιδοψυχολόγος να καταλάβει ότι το μωρό είχε διάφορα συμπτώματα, όπως :,

Προβλήματα στην ομιλία της , επιθετικότητα, οργή , υστερίες, προσκόλληση, παληδρόμηση , φοβίες, ενδείξεις σε αγγίγματα συνεχώς στα γενετικά της όργανα, και να δείχνει και δίνει τρομερή προσκόλληση σε όλους τους άντρες του κύκλου μας μέχρι και ξένους, Να θέλει να ανεβαίνει πάνω τους και να κάθετε πάνω τους. Η ίδια η παιδοψυχίατρος επειδή φοβήθηκε ότι η υπόθεση παει στο δικαστήριο και θα είναι και αυτή στη εξέταση, έβγαλε μια έκθεση η οποία ήταν εντελώς ψεύτική, αγνόησε στοιχεία τα οποία δείχνουν ότι το μωρό έβγαζε τις αλήθειες με το δικό του τρόπο και τα εξαφάνισε εντελώς από την υπόθεση για να μην μπλέξει.

Που είναι η ασφάλεια του παιδιού μου? Ποίος τελικά θέλει να προστατέψει την κόρη μου? Γιατί όλοι βλέπουν μόνο την καριέρα τους και το συμφέρον τους ?

Πώς εγώ θα τους πολεμήσω?, Να βγάλουν την υπόθεση τελικά υπέρ του? , και να έχει όλα τα δικαιώματα να έχει και διανυχτερεύσεις? Και όλα τα νομικά δικαιώματα που έχουν οι χωρισμένοι πατεράδες?,

Άτομο το οποίο για αρρωστημένη σκέψη έκανε αυτή την πράξη? Άτομο το οποίο πρόσφατα έκανε μπάνιο στο κολυμβητήριο ένα ξένο κοριτσάκι γυμνό? ,άτομο το οποίο ανακύλυψα ότι έβλεπε συστηματικά κρυφά πορνό από εμένα? Τι να κάνω πέστε μου? Πως θα δικαιωθώ ? πως αλλιώς θα τις προστατέψω? Έχω ακόμα ένα κοριτσάκι 7 μηνών τι θα γίνει? Βοηθήστε με πως να τους πολεμήσω όλους αυτούς , είμαι δυνατή να τους πολεμήσω , και να το φωνάξω, βοηθήστε με .'Ολοι αυτοί που λένε ότι είναι ειδικοί που είναι εδώ να μας βοηθήσουν?

 

 

Δευτέρα 21 Μαΐου 2007

Ο Αριστοτέλης και το κόμμα των παιδοφίλων

 

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ «ΗΘΙΚΑ ΝΙΚΟΜΑΧΕΙΑ»

"…η δέ ηθική περιγίνεται εξ έθους, όθεν έσχηκε
καί τούνομα μικρόν παρεκκλίνον από του έθους.
εξ ου και δήλον ότι ουδεμία των ηθικών αρετών
φύσει ημίν εγγίγνεται·"

μετάφραση:
…η δε ηθική έχει την προέλευσή της στον εθισμό, από τον οποίο πήρε
και το όνομά της που λίγο διαφέρει από το έθος. Από αυτό γίνεται
φανερό ότι καμιά από τις ηθικές αρετές δεν είναι έμφυτη σ' εμάς·

Εθίζεται ο άνθρωπος στην αρετή, με τη συνήθεια την αποκτά.

Προς τι το κόμμα των παιδοφίλων;
Αρκετά δεν έχουμε εθιστεί στην απανθρωπιά;
Κανένας δε λέει όχι στην ελευθερία σκέψης και λόγου.
Προς τι όμως η ίδρυση κόμματος;;
Ποιοι θα συνυπογράφουν το καταστατικό του;
Πού θα στοχεύουν;
Το λένε καθαρά, το διακηρύσσουν.

ΣΤΟΧΟΙ τους:
-Η νομιμοποίηση της σεξουαλικής επαφής μεταξύ ενηλίκων και ανηλίκων από 12 ετών(!!!)
-Η νομιμοποίηση της κατοχής παιδικού πορνογραφικού υλικού για προσωπική χρήση(!!!)

Από 12 ετών…!!!
Παιδικό πορνογραφικό υλικό…!!!
Ρώτησε το τοπικό Δικαστήριο της Χάγης τα παιδιά;;
Έλαβε υπόψη του τα δικαιώματά τους;;
Το παιδικό πορνογραφικό υλικό δεν είναι προϊόν βιασμού και βασανισμού παιδιών;;

ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ…ΕΛΕΟΣ…
ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ…
ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΥΣ


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/21/2007 09:37:00 πμ

Νέο σχόλιο για Όσο υπάρχουν άνθρωποι....

 

Ο/Η jim.hellas άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανακοίνωσή σας "Όσο υπάρχουν άνθρωποι...":

Όσο και αν συμφωνώ στις θέσεις του blog σας, ωστόσο νομίζω ότι εδώ διαφωνώ. Η απαγόρευση της έκφρασης της άποψης με βρίσκει αντίθετο. Το ότι μια ομάδα ανώμαλων παιδεραστών θέλει να μπορεί να μιλάει ελεύθερα και να μπορεί με ΝΟΜΙΜΑ μέσα να προσπαθεί να πείσει για την ορθότητα του λόγου της, δεν σημαίνει ότι θα νομιμοποιηθεί η παιδεραστία.

Με το ίδιο σκεπτικό θα έπρεπε όλα τα εθνικστικά/ρατσιστικά κόμματα στην Ευρώπη να μην υπήρχαν, καθώς εναντιώνονται σε άλλες κατοχυρωμένες ελευθερίες (ισότητα όλων ανεξαρτήτως φυλής/εθνικότητας κτλ), όπως συμβαίνει και στο δικαίωμα του παιδιού για υγιή ανάπτυξη.

Υποτιμούμε την νοημοσύνη του κόσμου όταν απαγορεύουμε κάτι. ΟΛΟΙ έχουν δικαίωμα να πουν ότι μπαρούφα τους κατέβει στο κεφάλι, όσο βλακώδης ή άρρωστη και αν είναι αυτή.

Ο λόγος από την πράξη έχει τεράστια διαφορά. Το ότι θα μιλάνε για τις ορέξεις τους δεν σημαίνει ότι δεν θα παραμένουν παράνομοι αν συλληφθούν με πορνογραφικό υλικό ή αν κάνουν σχέση με ανήλικα παιδάκια. ΦΥΣΙΚΑ και θα παραμείνουν παράνομοι και ΦΥΣΙΚΑ και θα πάνε φυλακή, σύμφωνα με το νόμο.

Ευτυχώς ή δυτυχώς η απόλυτη ελευθερία του λόγου και η δημοκρατία πάνε πακέτο. :)



Ανακοινώθηκε από τον/τη jim.hellas στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 20/5/07 16:12

σχόλιο για Όσο υπάρχουν άνθρωποι....

Ο/Η Agorafoviagr άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανακοίνωσή σας "Όσο υπάρχουν άνθρωποι...":

Στο όνομα της Ελευθερίας της Έκφρασης!! νομιμοποιήσανε το κόμμα των παιδόφιλων!! στην Ολλανδία;; Αυτό δεν έχει να κάνει με την ελευθερία της έκφρασης αλλά με θέματα ηθικής, θέματα της φύσης. Δεν είναι κάτι το φυσικό το φυσιολογικό αυτό. Τα παιδιά δε μπορούν να έχουν σεξουαλικές και ότι άλλο θέλουν οι παιδόφιλοι από αυτήν την ηλικία γιατί είναι ακόμα και στην ανάπτυξη, αλλά τι δουλειά έχει ένας μεγάλος να κάνει τέτοια πράγματα με ένα παιδάκι; Πως το κάνανε αυτό; Δε μπορώ να το φανταστώ ότι το δικαστήριο της Χάγης πήρε μια τέτοια απόφαση. Είναι φρικτό και μόνο σαν σκέψη, πόσο παραπάνω σαν πράξη να επιτραπεί κάτι τέτοιο. Μα καλά τι θέλουν να περάσουν; Τη διαστροφή για κάτι φυσιολογικό και νόμιμο;
Φίλη μου Μικρό Χαμομηλάκι θα το βάλω στο blog μου. Και όλοι όσοι έχουν ευαισθησία να το βάλουν και στο δικό τους γιατί αυτά τα θέματα δεν είναι για να περνάνε απαρατήρητα.
Με πόνο ψυχής
Agorafoviagr



Ανακοινώθηκε από τον/τη Agorafoviagr στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 20/5/07 16:01

Όσο υπάρχουν άνθρωποι...

 

...τέτοια νοσηρά φαινόμενα παιδοφιλίας, δεν ΠΡΕΠΕΙ να τους αφήνουν αδιάφορους!

Διαβάστε σας παρακαλώ ΕΔΩ, συγκλονιστικές λεπτομέρειες από το Χαμόγελο του Παιδιού.



--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Marialena στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/20/2007 02:50:00 μμ

Το Άγχος στις Εξετάσεις: τα προβλήματα που δημιουργεί και η αντιμετώπισή τους.

Σήμερα είναι η πρώτη μέρα των εξετάσεων, μαθητές & γονείς εντείνουν τις προσπάθειές τους για την επιτυχία και την πολυπόθητη θέση στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Αυτές τις ημέρες το άγχος των παιδιών, που δεν είναι τίποτα άλλο φόβος ενδεχόμενης αποτυχίας στις εξετάσεις, μεγαλώνει.

Βέβαια εκείνο που χρειάζεται να ξέρουμε είναι ότι μέχρις ενός σημείου το άγχος είναι φυσιολογικό και δημιουργικό. Μας κινητοποιεί σε δύσκολες και προκλητικές φάσεις της ζωής μας να καταβάλουμε το μέγιστο των προσπαθειών μας προκειμένου να επιτύχουμε τον στόχο μας!

Το άγχος γίνεται επικίνδυνο και μπορεί να κάνει κακό, όταν δεν μπορούμε πια να το ελέγξουμε, γιατί τότε:
περιορίζει την πραγματικής μας ικανότητά για επίδοση και
μας κάνει να υποφέρουμε..

Το άγχος των εξετάσεων συνήθως συνδέεται με τον φόβο που νιώθουμε μήπως απογοητεύσουμε τους γονείς μας, ή ματαιώσουμε τις προσδοκίες που έχουμε από τον εαυτό μας.
Το άγχος κινητοποιείται από αρνητικές σκέψεις, μεγαλώνει μέσα απ'αυτές και τελικά, στην χειρότερη περίπτωση, μπορεί να μας ακινητοποιήσει –όταν ξεφεύγει τελείως από τον έλεγχό μας- και να μας οδηγήσει να εγκαταλείψουμε την προσπάθειά μας. Επίσης, μέσα από τις αρνητικές σκέψεις που κάνουμε όταν φοβόμαστε κάτι πολύ άθελά μας «προετοιμάζουμε» την αποτυχία, αφού ασυνείδητα σκεφτόμαστε και συμπεριφερόμαστε με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτύχουμε!

Συμπτώματα –Επιπτώσεις του έντονου άγχους:

· Μείωση της επίδοσης:

o Δυσκολία συγκέντρωσης, διανοητικό μπλοκάρισμα (μπλακ-άουτ), δυσκολία οργάνωσης των πληροφοριών

· Ψυχοσωματικά συμπτώματα (πονοκέφαλοι, κοιλόπονοι, ταχυκαρδία, εφίδρωση, συχνοουρία, τρέμουλο, ναυτία, μυϊκή υπερένταση

· Διανοητικά: Αρνητικές σκέψεις, μείωση αυτοπεποίθησης,

· ευσυγκινησία, ευερεθιστότητα, άσχημος ύπνος

Προετοιμασία – Αντιμετώπιση

Πριν: Να μάθεις να αντιμετωπίζεις τις εξετάσεις, παρ'όλο τον φόβο σου για πιθανή αποτυχία!

Καλή προετοιμασία (οργανόγραμμα)
(επανάληψη μαζί με φίλους: Δοκιμή μαζί με άλλους εξεταζόμενους Συνάντησε άλλους συμμαθητές σου και ας ρωτήσει ο ένας τον άλλον Þ Αν μπορείς να το εξηγήσεις στους άλλους, τότε το έχεις κατανοήσει...διαφορετικά, χρειάζεσαι κι άλλες επαναλήψεις!
Αναλύστε την κατάσταση ρεαλιστικά: Γράψτε απ'τη μια: τι ακριβώς σας προκαλεί άγχος, κι απ'την άλλη (στήλη της σελίδας): πως μπορείτε πρακτικά να διορθώσετε το συγκεκριμένο πρόβλημα!
Κάντε ένα διάλειμμα και συζήτησε εκφράζοντας τους φόβους και τις αμφιβολίες σου στους γονείς σου και σε ανθρώπους που μπορούν να σε ακούσουν!
Νοητική αναπαράσταση των πραγματικών συνθηκών («φαντάσου με λεπτομέρειες τις πραγματικές συνθήκες...»)
Όσο πιο συχνά φαντάζομαι τις εξετάσεις τόσο πιο πολύ εξοικειώνομαι μαζί τους...! Þ Αυτό που μπορώ να το αντιμετωπίσω στη φαντασία μου, μπορώ να το κάνω και στην πραγματικότητα!!
Ασκήσεις χαλάρωσης (15΄τη μέρα) («συγκεντρώσου στη διαφραγματική αναπνοή και στο σώμα σου που βαραίνει καθώς χαλαρώνει...»)
Συνδυασμός εισπνοών – εκπνοών με θετικές (και ρεαλιστικές) σκέψεις...
Όχι «δεν θα φοβηθώ», ή «θα πετύχω στα σίγουρα!», άλλα: «Ακόμα κι αν φοβηθώ, θα το αντιμετωπίσω», «θα κάνω ό.τι περνάει από το χέρι μου για να επιτύχω»...


Γυμναστική (καθημερινά)
Ξεκούραση & καλός ύπνος
Πρωινό μπάνιο με χλιαρό νερό


Κατά τη διάρκεια:

Ξεκίνα με ό,τι γνωρίζεις καλά....
Συνδύασε εισπνοές- εκπνοές με θετικές (και ρεαλιστικές) σκέψεις...
Μόλις νιώσεις τα πρώτα σημάδια πανικού επανέλαβε μια λέξη ή φράση που σε ηρεμεί («μάντρα») (π.χ. «ήρεμα», «χαλαρά», «είμαι δίπλα σου...».

Μετά:

Μετά τις εξετάσεις κάνε ένα δώρο στον εαυτό σου: μια βόλτα μ'ένα φίλο για κάθε, κ.λ.π.
Οραματίσου την επιτυχία και προετοίμασε τον εαυτό σου για την επόμενη ημέρα.

Συναισθηματική & Ψυχολογική υποστήριξη από του γονείς:

o Διαθεσιμότητα να ακούσουν

o «το άγχος της αποτυχίας είναι φυσιολογικό»
«όλοι έχουν παρόμοιο άγχος..»

o «ακόμα κι αν δεν περάσεις, υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις»

o «αν δεν περάσεις για το μόνο που θα στεναχωρηθώ είναι γιατί δεν θα ανταμειφθούν οι κόποι σου...»

o «Κάθε αποτυχία είναι μια ευκαιρία μάθησης!...»



Ο κύριος σκοπός της εκπαίδευσης είναι να βοηθήσεις τους νέους ανθρώπους να μαθαίνουν να ανταποκρίνονται με επιτυχία στις συνεχώς μεταβαλλόμενες κοινωνικο-πολιτικές και οικονομικές συνθήκες.

Επομένως, ο στόχος των γονιών και των εκπαιδευτικών –όλων των βαθμίδων- είναι να βοηθήσουν τους μαθητές να αγαπήσουν τη μάθηση. Επειδή η επιβίωση των παιδιών μας στο μέλλον θα εξαρτάται από την ικανότητά τους να μαθαίνουν, φροντίστε να δημιουργήσετε τις κατάλληλες συνθήκες –και στην δύσκολη στιγμή των εξετάσεων- που θα επιτρέψουν στο παιδί σας να συνεχίσει και μετά απ'αυτές να θέλει να μαθαίνει...!


Δρ. Γρηγόρης Βασιλειάδης
M.Sc. Ph.D. Συμβουλευτικός Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπευτής


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/19/2007 06:58:00 πμ

Η πολυεθνική κινητοποίηση είναι για τους άλλους

 

Όταν η μικρή Μαντλέν εξαφανίζεται με μυστήριο τρόπο στην Πορτογαλία, η πολιτισμένη κοινωνία επιστρατεύεται για να την βρει. Πολυεθνικές όπως οι BP, Shell, Texaco, Esso, TOTAL/ELF, (που θα τοποθετήσουν αφίσες στα βενζινάδικά τους), οι τράπεζες Crédit Agricole η La Poste η Banco Santander και η McDonalds η Carrefour British Airways, η Budget η British Airways η Vodafone η O2 και η Telefonica που θα στείλουν SMS στους συνδρομητές τους.Μακάρι να βρεθεί, να αποδειχθεί ότι η κινητοποίηση μπορεί να λειτουργήσει.
Στην Ελλάδα, οι γονείς του Άλεξ πρέπει ακόμα να κάνουν μάχες με την ελληνική κρατική μηχανή για το αυτονόητο (να το πάλι το «αυτονόητο»). Και όταν ο Μαυρίκης τόλμησε να προσφέρει χρηματική αμοιβή για όποιον δώσει πληροφορίες οι τηλεδικαστές κατακεραυνώσανε την απόφαση λόγω βεβαρυμμένου παρελθόντος του επιχειρηματία!
Η τριτοκοσμική μας κοινωνία μπορεί να ανεχθεί πιο εύκολα τις απώλειες αφού συνηθίσαμε στα δεκάδες θύματα των Τεμπών, των ξενοδοχείων Louis κλπ κλπ, σε αντίθεση με τους κουτόφραγκους που θεωρούν ότι είναι ντροπή για την κοινωνία τους να εξαφανίζεται ένας άνθρωπος με τέτοιο τρόπο.
Το σίριαλ συνεχίζεται. Και των γονιών του Άλεξ και το δικό μας!



--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη ανεστης στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/18/2007 08:34:00 μμ