Δευτέρα, 30 Απριλίου 2007

Καλή Πρωτομαγιά!!

 

Καλή Πρωτομαγιά χαμομηλάκια!!
Όπου κι αν βρίσκεστε,
οι δείκτες του χρόνου
να χτυπούν σε ρυθμούς
χαράς και ξεγνοιασιάς
για σας.
Καλή Πρωτομαγιά χαμομηλάκια!!
κρατήστε τα λουλούδια της
αμάραντα,
παντοτεινά,
μέσα στην καρδιά σας.


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Vassilikoula στο Το χαμομηλάκι τη 4/30/2007 06:50:00 μμ

Να βάλουμε φραγμό στην κακοποίηση των παιδιών. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!

Τα κακοποιημένα παιδιά δε μιλούν,
δεν έχουν γνώμη,
μόνο φόβο.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
365 μέρες το χρόνο
να τα σκεφτόμαστε,
μήπως και σταματήσουν τα βάσανά τους



--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη eugeniki στο Το χαμομηλάκι τη 4/30/2007 12:24:00 μμ

30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ

 

Παγκόσμια ημέρα κατά την σωματικής τιμωρίας η 30 του Απρίλη και με κεντρικό σύνθημα τη φράση μίλα μου, μη με χτυπάς, τα μέλη του Δικτύου για την Πρόληψη και Καταπολέμηση της Σωματικής Τιμωρίας στα Παιδιά συμμετέχουν στην προσπάθεια για την αντιμετώπιση του κοινωνικού αυτού προβλήματος.
Το Δίκτυο, το οποίο συντονίζει ο Συνήγορος του Παιδιού, καλεί όλους τους φορείς και τους πολίτες να πάρουν μέρος στην προσπάθεια για την κατάργηση της χρήσης σωματικής βίας στα παιδιά και την υιοθέτηση μη βίαιων μεθόδων τιμωρίας, όπως είναι ο διάλογος και η καλή επικοινωνία.

Ακόμα τα μέλη του Δικτύου δημοσιοποίησαν το Δεκάλογο κατά της Σωματικής Τιμωρίας στα Παιδιά.Ο Δεκάλογος, που αποστέλλεται για να αναρτηθεί σε όλα τα σχολεία, τις ενορίες και όλες τις αρμόδιες δημόσιες υπηρεσίες, αναφέρει μεταξύ άλλων:

1. Τα παιδιά, όπως και οι μεγάλοι, έχουν δικαίωμα στην προστασία από κάθε μορφή βίας. Η σωματική τιμωρία είναι μία μορφή βίας.

2. Το ξύλο, το χαστούκι, το τράβηγμα του αυτιού και γενικά η επιβολή σωματικού πόνου στο παιδί είναι μορφές σωματικής τιμωρίας και πλέον δεν επιτρέπονται από το νόμο.

3. Κανένα πρόσωπο που έχει στην ευθύνη του ένα παιδί, δεν έχει δικαίωμα να του επιβάλλει σωματική τιμωρία.

4. Οι γονείς έχουν την ευθύνη της διαπαιδαγώγησης των παιδιών τους και οφείλουν να τα μεγαλώσουν, χωρίς να χρησιμοποιούν βία σε βάρος τους και να προσβάλλουν την αξιοπρέπειά τους.

5. Η σωματική τιμωρία θίγει την προσωπικότητα του παιδιού.

6. Η σωματική τιμωρία δεν είναι αποτελεσματικό μέσο διαπαιδαγώγησης.

7. Ένα παιδί που μεγαλώνει με ξύλο, μαθαίνει να λύνει τα προβλήματά του με βίαιο τρόπο.

8. Η σωματική τιμωρία μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρές μορφές κακοποίησης.

9. Ο διάλογος και η μη βίαιη διαπαιδαγώγηση είναι ο καλύτερος τρόπος για να μαθαίνει ένα παιδί τους κανόνες και τα όρια που χρειάζεται στη ζωή του.

10. Είναι στο χέρι μας να βγάλουμε το ξύλο και τη βία από τη ζωή των παιδιών.


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Vassileia στο Το χαμομηλάκι τη 4/30/2007 09:27:00 πμ

Μορφές Βίας στην Οικογένεια μέρος (2ο) - Καμιά ανοχή στη Βία,...

 

30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ:ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ

2.2 Σύνδρομο Μυγχάουζεν Δι' Αντιπροσώπου (Munchausen Syndrome By Proxy)

Το σύνδρομο περιγράφει περιπτώσεις γονέων – στην πλειοψηφία μητέρων – που κατασκευάζουν ψευδώς ένα ιατρικό πρόβλημα στο παιδί τους προκαλώντας ιατρικά συμπτώματα όπως καρδιοαναπνευστική ανακοπή, άπνοια, διάρροια, σπασμούς, εμετούς ή /και προκαλούν αλλοίωση των εργαστηριακών ευρημάτων (πχ αίματος, ούρων).
Με τις ενέργειες τους αυτές, απομιμούνται ή προκαλούν μια γνωστή διαταραχή ή δημιουργούν ένα σοβαρό διαγνωστικό πρόβλημα για τους γιατρούς.[1]
Μπορεί να ξεχωρίσει ένα πρόσωπο που υποφέρει από το σύνδρομο αυτό, από ένα υπερβολικά ευσυνείδητο γονιό/ φροντιστή που ζητά βοήθεια εξετάζοντας προσεκτικά τις αντιδράσεις. Ο δεύτερος θα εκδηλώσει ανακούφιση όταν του δοθούν καθησυχαστικές διαβεβαιώσεις και δε θα επιδιώξει εξετάσεις ή επικίνδυνη θεραπεία αν τα αποτελέσματα των ιατροδικαστικών εξετάσεων είναι τέτοια που να καθησυχάζουν τις ανησυχίες. Το πρόσωπο που υποφέρει από το σύνδρομο Μυγχάουζεν, δεν θα ικανοποιηθεί με εξετάσεις που δείχνουν ότι το υποτιθέμενο πρόβλημα δεν υφίσταται και θα επιμένει σε περαιτέρω εξετάσεις/θεραπεία.

Πρέπει να δίνεται μεγάλη προσοχή, όσον αφορά τη διάγνωση του συνδρόμου Μυγχάουζεν . Να λαμβάνεται υπόψη ο κίνδυνος για το θύμα, όπου μπορεί να αυξηθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό κατά το χρόνο:

(α) Που το πρόσωπο το οποίο υποφέρει από το σύνδρομο αυτό, πληροφορείται ότι το θύμα δεν έχει την ασθένεια που ανέφερε ή

(β) Που πληροφορείται ο πάσχων από το σύνδρομο ότι αυτός/αυτή υποφέρει από το σύνδρομο και/ή υπερβάλλει επινοώντας ή φανταζόμενος τα συμπτώματα.

Τα άτομα που χειρίζονται τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να βρίσκονται σε επιφυλακή από ενδεχόμενη ενέργεια του προσώπου που υποφέρει από το σύνδρομο Μυγχάουζεν να βλάψει το παιδί για να «αποδείξει» ότι είναι άρρωστο.

2.3 Ανεπάρκεια αύξησης / Δυστροφία μη-οργανική Παραμέληση και δυστροφία μη οργανικής αιτιολογίας

Ορισμός: Με τον όρο «σύνδρομο δυστροφίας μη-οργανικής αιτιολογίας» περιγράφεται η νοσολογική οντότητα σύμφωνα με την οποία το βάρος του σώματος ενός παιδιού βρίσκεται κάτω από τα φυσιολογικά για την ηλικία του όρια, δηλαδή σε τιμές κάτω από την 3η εκατοστιαία θέση, χωρίς να υπάρχει κάποια οργανική νόσος ή κληρονομική επιβάρυνση.[2]

2.3.1 Σημαντικά Χαρακτηριστικά

-Σώμα – Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει καμπύλη στη γραφική παράσταση σε σύγκριση με την αναμενόμενη ανάπτυξη. Επαναλαμβανόμενες μικρές μολύνσεις, σοβαράς μορφής εξανθήματα από πάνα στη περιφέρεια, με κηλίδες (χέρια και πόδια) που επίσης μπορεί να είναι πρησμένα. Εμφάνιση γενικής παραμέλησης, ανεπαρκής ένδυση.
-Ανάπτυξη – Γενική καθυστέρηση.
-Συμπεριφορά – Διαταραχή στην προσοχή, έλλειψη ανταπόκρισης.
-Αφύσικα μεγάλη όρεξη.
-Ξηρά, λιγοστά μαλλιά.
-Ένα παιδί που παραμένει «παγωμένο» σε μια θέση για ένα αφύσικα μεγάλο χρονικό διάστημα.
-Ανθυγιεινές συνθήκες στο σπίτι που αποτελούν απειλή για την υγεία.
-Συνεχείς απουσίες από το σχολείο με την πρόδηλη συμπαιγνία των φροντιστών.
-Εμβρυϊκό Σύνδρομο Αλκοόλ – Τα συμπτώματα μπορεί να περιλαμβάνουν μικρό μέγεθος του βρέφους, δυσμορφικά χαρακτηριστικά του προσώπου, περιλαμβανομένων ίσως μικρού πιγουνιού, προβλημάτων καρδιάς, προβλημάτων αρθρώσεων. Δυνατό να είναι δύσκολη η διάγνωση.

2.4 ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ - ΑΙΜΟΜΙΞΙΑ

Ορισμός: Σεξουαλική παραβίαση παιδιού είναι η χρησιμοποίηση παιδιού από ενήλικα για σεξουαλική ηδονή και ικανοποίηση. Ένα παιδί μπορεί να υποστεί σεξουαλική παραβίαση από άλλο παιδί ή έφηβο. Tόσο τα αγόρια όσο και τα κορίτσια δυνατόν να υποστούν παραβίαση από πολύ νεαρή ηλικία.

H σεξουαλική παραβίαση παιδιών περιλαμβάνει:

-Σεξουαλικά αγγίγματα-περιλαμβανομένης της διείσδυσης
-Kολπική ή πρωκτική συνουσία
-Eπαφή στοματική/με τα γεννητικά όργανα ή σεξουαλική επαφή
-Eπίδειξη γεννητικών οργάνων
-Xρησιμοποίηση παιδιών σε πορνογραφική κινηματογράφηση ή φωτογράφηση
-Έκθεση παιδιών σε πορνογραφικές ταινίες ή φωτογραφίες
-Eνθάρρυνση ή εξαναγκασμό παιδιών να εκπορνευτούν
-Eνθάρρυνση ή εξαναγκασμό παιδιών να γίνουν μάρτυρες σεξουαλικών πράξεων

2.4.2 Ενδείξεις

Εκτός από τα σημάδια στο σώμα, τα παιδιά μπορεί συμπεριφέρονται κατά τρόπο που να υποδηλώνει σεξουαλική παραβίαση. Τα πιο κάτω αναφέρονται με επιφύλαξη και θα πρέπει να ερμηνεύονται μέσα στα πλαίσια άλλων πληροφοριών και δεδομένων.

-Απόσυρση και ενδοστρέφεια.
-Σεξουαλικές γνώσεις ή συμπεριφορά που δεν δικαιολογείται από την ηλικία του παιδιού.

2.4.3 Άνδρες και Γυναίκες Δράστες

Η σεξουαλική κακοποίηση είναι ένα αδίκημα που διαπράττεται στις πλείστες περιπτώσεις από άνδρες. Οι γυναίκες-δράστες μέχρι τώρα, αποτελούν τη μειοψηφία. ΄Όμως, έχουν επισημανθεί τρεις ομάδες γυναικών που ενέχονται σε σεξουαλική κακοποίηση:

Γυναίκες που παραβιάζουν παιδί από κοινού με αρσενικό σύντροφο.
Γυναίκες συνένοχοι που διευκολύνουν την παραβίαση από αρσενικό σύντροφο.
Γυναίκες που παραβιάζουν ένα παιδί οι ίδιες.


2.5 ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΑ

Ορισμός: Hψυχολογική κακοποίηση περιλαμβάνει πράξεις, παραλείψεις και συμπεριφορές οι οποίες εμπεριέχουν συστηματική απόρριψη, εκφοβισμό, απομόνωση, εκμετάλλευση, υποτίμηση, αποθάρρυνση, παραμέληση.

Αυτό το είδος βίας, είναι δύσκολο να εντοπισθεί και να διαγνωσθεί από τους επαγγελματίες, γιατί απαιτεί ικανό χρονικό διάστημα για να αναπτυχθεί καλή επικοινωνία και σχέση εμπιστοσύνης με το παιδί.

Η συνεργασία μεταξύ επαγγελματιών Υγείας, Κοινωνικών Λειτουργών, Εκπαιδευτικών και άλλων επαγγελματιών, διευκολύνει τη διαμόρφωση ξεκάθαρης εικόνας για την κατάσταση του παιδιού υπό εξέταση.

2.5.1 Ενδείξεις Ψυχολογικής Βίας

(α) Έλλειψη επαίνου και ενθάρρυνσης.
(β) Έλλειψη άνεσης και αγάπης.
(γ) Έλλειψη σύνδεσης.
(δ) Έλλειψη κατάλληλου ερεθίσματος.
(ε) Έλλειψη συνεχούς φροντίδας.
(στ) Ξεχώρισμα ενός συγκεκριμένου παιδιού για τέτοια μεταχείριση. Μερικά παιδιά μπορούν να μετατραπούν σε «δούλους του σπιτιού» με το να υποχρεωθούν να κάνουν πολλές δουλειές στο σπίτι ακατάλληλες για την ηλικία και τη θέση τους.(ζ) Η υπερπροστατευτική και κτητική συμπεριφορά ενός γονέα που δεν επιτρέπει στο παιδί να έχει φυσιολογική επαφή και δραστηριότητα με τους φίλους του.
(η) Ανάμειξη σε έντονη οικογενειακή διαμάχη. Η παρακολούθηση σκηνών βίας μεταξύ των φροντιστών συνήθως επηρεάζει δυσμενώς τη συναισθηματική ανάπτυξη ενός παιδιού.

2.5.2 Σύνδρομο του αμέτοχου θεατή

Ως «σύνδρομο του αμέτοχου θεατή» ορίζεται η έκθεση του παιδιού για μακρό χρονικό διάστημα σε διάφορες μορφές ενδοοικογενειακής βίας χωρίς το ίδιο να υφίσταται σωματικές κακώσεις. Η βία μεταξύ των συζύγων είναι η χαρακτηριστικότερη μορφή ενώ άλλες μορφές είναι η κακοποίηση- σωματική-σεξουαλική -άλλου αδελφού μέσα στην οικογένεια ή η βία εναντίον του παππού ή της γιαγιάς. Η λεκτική βία (βρισιές, απειλές) είναι από τις πιο χαρακτηριστικές μορφές του συνδρόμου του αμέτοχου θεατή.[3]

--------------------------------------------------------------------------------
[1] Οδηγός για την Αναγνώριση και Αντιμετώπιση της Κακοποίησης και Παραμέλησης του Παιδιού, Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού, Αθήνα 1988.

[2] Οδηγός για την Αναγνώριση και Αντιμετώπιση της Κακοποίησης και Παραμέλησης του Παιδιού, Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού, Αθήνα 1988

[3] Οδηγός για την Αναγνώριση και Αντιμετώπιση της Κακοποίησης και Παραμέλησης του Παιδιού, Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού, Αθήνα 1988

πηγή: http://www.familyviolence.gov.cy/cgibin/hweb?-A=5&-V=manual

--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Vassileia στο Το χαμομηλάκι τη 4/29/2007 02:18:00 μμ

Το ξύλο βγήκε απο τον παράδεισο... Ας βγει και απο τη ζωή μας!

 

Στη διάρκεια της τελευταίας εικοσαετίας η χρήση της σωματικής τιμωρίας (Σ.Τ.), ως μέθοδος πειθαρχίας στη διαπαιδαγώγηση των παιδιών έχει αποτελέσει αντικείμενο έρευνας κοινωνικής πολιτικής, νομοθετικών αλλαγών και κινητοποιήσεων σε σημαντικό αριθμό ευρωπαϊκών χωρών.

Οι έρευνες, διεθνώς, έχουν κατ' επανάληψη δείξει όχι μόνο πόσο διαδεδομένη και συστηματική είναι η χρήση της Σ.Τ., αλλά και πόσο αρνητικές επιπτώσεις έχει αυτή η πρακτική σε όλα τα επίπεδα, ατομικό, οικογενειακό και κοινωνικό.

Στις 24 Ιανουαρίου 2007 τίθεται σε ισχύ ο Ν. 3500/06 (.pdf) ο οποίος με το άρθρο 4 απαγορεύει την άσκηση σωματικής βίας σε βάρος ανηλίκου ως μέσο σωφρονισμού στο πλαίσιο της ανατροφής.

Έρευνα του Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού
H έρευνα των Ε. Φερέτη και Μ. Σταυριανάκη «Η χρήση της σωματικής τιμωρίας στη διαπαιδαγώγηση των παιδιών στη σύγχρονη ελληνική οικογένεια. Μια κοινωνιολογική μελέτη στην περιοχή της πρωτεύουσας» έγινε το 1997 σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 591 οικογενειών μαθητών δημοτικών σχολείων Α΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού (293 κορίτσια, 298 αγόρια).

Το ποσοστό χρήσης της σωματικής τιμωρίας επί του συνόλου του δείγματος ανέρχεται κατά μέσο όρο στο 65.5%.

Μεγαλύτερη χρήση σωματικής τιμωρίας παρατηρείται στα αγόρια 71.3% και μικρότερη στα κορίτσια 59.7%.

Αντίστοιχα, σε σχέση με την ηλικία, τα παιδιά της Α΄ Δημοτικού έχουν τριπλάσια πιθανότητα να τιμωρηθούν σωματικά (77.8%) από τα παιδιά της ΣΤ΄ Δημοτικού (53.5%). Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία, στα παιδιά προσχολικής ηλικίας το ποσοστό χρήσης μπορεί να ξεπεράσει το 90%.

Αποτελεσματικότητα μηδέν
Ως προς την αποτελεσματικότητα της μεθόδου της σωματικής τιμωρίας, η έρευνα έδειξε ότι το 90% των παιδιών επαναλαμβάνουν την πράξη για την οποία τις «έφαγαν» και μάλιστα το 44% εξ' αυτών μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Επισημαίνεται ότι σε ποσοστό 87% οι γονείς δήλωσαν ότι γνωρίζουν ότι η σωματική τιμωρία απαγορεύεται στο σχολείο ενώ 78% δήλωσαν ότι συμφωνούν να ισχύσει η απαγόρευση της σωματική τιμωρίας και στη χώρα μας. Η αντίφαση που προκύπτει με το υψηλό ποσοστό χρήσης 65.5% που προαναφέρθηκε, ερμηνεύεται ως αναζήτηση στήριξης και κινήτρων από τους γονείς για την αποφυγή της πρακτικής αυτής και αντικατάστασή της με περισσότερο αποτελεσματικές μη βίαιες μεθόδους πειθαρχίας.

Σε ανάλογα υψηλά ποσοστά οι γονείς πιστεύουν ότι η σωματική τιμωρία
μπορεί:
να προκαλέσει τραυματισμούς,
να κάνει το παιδί να αισθάνεται ανεπιθύμητο,
να προκαλέσει κατάθλιψη και συναισθηματικά προβλήματα,
να κλονίσει τη σχέση γονιού παιδιού,
να καθυστερήσει την περιέργεια και την πνευματική του ανάπτυξη και να καλλιεργήσει το φόβο.


Πρόσθετα, οι γονείς εξέφρασαν την άποψη ότι με τη χρήση της σωματικής τιμωρίας είναι πολύ πιθανό τα παιδιά να χρησιμοποιούν βία ως ενήλικες στα δικά τους παιδιά στο μέλλον.
Έχει σημασία να υπογραμμισθεί ότι η ανάλυση ανέδειξε ως ισχυρότερο παράγοντα στη χρήση της σωματικής τιμωρίας, πάνω και πέρα απ' όλους τους άλλους, την αντίληψη ότι η σωματική τιμωρία αποτελεί δικαίωμα των γονιών.

Η αντιμετώπιση του προβλήματος της σωματικής τιμωρίας σε επίπεδο διεθνών οργανισμών και εθνικών προσπαθειών και κινημάτων επιβεβαιώνει τη σημασία της μη βίαιης διαπαιδαγώγησης των παιδιών για την αποτροπή και πρόληψη της βίας.

ΕΙΡΗΝΗ ΦΕΡΕΤΗ,

Εγκληματολόγος - Κοινωνιολόγος

Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού

Από τις 24 Ιανουαρίου 2007 είναι σε ισχύ ο Ν. 3500/06 (.pdf) ο οποίος με το άρθρο 4 απαγορεύει την άσκηση σωματικής βίας σε βάρος ανηλίκου ως μέσο σωφρονισμού στο πλαίσιο της ανατροφής του. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.

Συνήγορος του Πολίτη - Κύκλος Δικαιωμάτων του Παιδιού
Χατζηγιάννη Μέξη 5, Αθήνα 11528 Τηλ. 210 7289703


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη hamomilaki ♀ στο Το χαμομηλάκι τη 4/27/2007 11:00:00 μμ

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!... Γυναίκες νηπιαγωγοί αποπλανούσαν νήπια στην Ιταλία


Σοκ έχει προκαλέσει στην Ιταλία η αποκάλυψη ότι τρεις γυναίκες νηπιαγωγοί στο προάστιο Ρινιάνο Φλαμίνιο της Ρώμης αποπλανούσαν μαζί με τους συντρόφους τους παιδάκια ηλικίας από 3 έως 5 ετών στο νηπιαγωγείο όπου εργαζόταν.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες, οι αδίστακτες γυναίκες είχαν κακοποιήσει
σεξουαλικά δεκάδες νήπια και μάλιστα βιντεοσκοπούσαν
τις αποτρόπαιες πράξεις τους.




ΕΛΕΟΣ....Πιάσαμε πάτο, δεν έχει παρακάτω...


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Vassileia στο Το χαμομηλάκι τη 4/26/2007 07:36:00 μμ

Πρόεδρος συλλόγου γονέων κατηγορείται για βιασμό ανήλικης

 

Για βιασμό ανήλικης μαθήτριας κατ εξακολούθηση κατηγορείται ο επί τέσσερα χρόνια πρόεδρος συλλόγου γονέων και κηδεμόνων δημοτικού σχολείου της Αθήνας, ο οποίος συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ασφάλειας Αττικής.
Η σύλληψη έγινε μετά από καταγγελία των γονέων μαθήτριας Λυκείου, οι οποίοι πήγαν μαζί με το κορίτσι στην αστυνομία και είπαν ότι ο 46χρονος εκμεταλλευόμενος τη φιλική σχέση με την οικογένεια συνήψε σεξουαλική σχέση με τη μαθήτρια και "συναντιόταν " μαζί της σε τακτικά διαστήματα εδώ και δύο χρόνια. Όπως ανακοινώθηκε από την αστυνομία, ο 46χρονος οδηγούσε την ανήλικη σε διάφορα ξενοδοχεία της Αθήνας όπου την φωτογράφιζε και την βιντεοσκοπούσε σε ερωτικές σκηνές, απειλώντας την ότι θα δημοσίευε το υλικό στο Διαδίκτυο.

Στο σπίτι του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής, 36 κασέτες βιντεοκάμερας και δύο cd-rom τα οποία εξετάζονται, ενώ μέσα στον υπολογιστή υπήρχαν 20 αρχεία βίντεο με υλικό παιδικής πορνογραφίας.

 

 

Πηγή: ΑΠΕ

 

 

Να τον χαιρόμαστε τον πρόεδρο!!!!

 

να τον χαίρεται και η κοινωνία που τον γέννησε,

 

που τον ανέχτηκε.

 

Πόσα χρόνια άραγε θα φάει;;;;

 

Θα σαπίσει στη φυλακή για όλη του τη ζωή;;;

 

Και η ανήλικη τι θα απογίνει;;;;

 

Νοιάζεται κανείς;;;;

 

Πρόεδρος, λέει, Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων!!!

 

Άλλος ένας που εκλέχτηκε για να φτιάξει την Παιδεία!!!!

 

 

Ισόβια στους βιαστές ανηλίκων.

Ισόβια στα καθάρματα.

 

ΙΣΟΒΙΑ



--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Melissa στο Το χαμομηλάκι τη 4/25/2007 01:26:00 μμ

Mέλλουσα Μανούλα

 

Προετοιμάζεσαι από τώρα για την άφιξη του μωρού σου.

Περνάς ατέλειωτες ώρες κοιτάζοντας περιοδικά και πηγαίνοντας στα μαγαζιά. Θέλεις να κάνεις ένα υπέροχο δωμάτιο για το ζουζουνάκι σου και να το ντύνεις με τα πιό όμορφα ρουχαλάκια. Ομως έχεις πελαγώσει!

Δεν ξέρεις τί να πάρεις, δεν ξέρεις τί είναι περιττό και τί χρειάζεται στην πραγματικότητα ένα νεογέννητο.

Πρώτα από όλα, το μωρό δεν έχει τις ανάγκες ενός ενήλικα. Η ποσότητα των ρούχων που θα πάρεις πρέπει να είναι μικρή, γιατί ούτως ή άλλως θα φορεθούν λίγες φορές, καθώς το μωράκι σου μέρα με την ημέρα θα μεγαλώνει. Για αυτό καλό θα ήταν να έπαιρνες κάποια φορμάκια σε μέγεθος για νεογέννητο και λίγα στο αμέσως επόμενο μέγεθος.

Χρειάζεσαι μπόλικα ζιπουνάκια, καλτσάκια (προσοχή να μην σφίγγουν τα ποδαράκια του μωρού) και ένα με δύο ζακετάκια. Υπάρχει άλλωστε και ο κατάλογος με τα απαραίτητα που θα πρέπει να έχεις στο σπίτι μετά τον τοκετό.

Όσον αφορά το δωμάτιό του να είσαι σίγουρη ότι τον πρώτο καιρό το μωρό θα είναι καλύτερα να κοιμάται στο ίδιο δωμάτιο με εσένα. Είναι πιό πρακτικό για την μητέρα να έχει δίπλα της το μωρό ούτως ώστε να μην χάνει τον ύπνο της, καθώς δεν θα χρειάζεται να βγει από το δωμάτιο για να πάει στο μωρό της να το θηλάσει ή να του δώσει το μπιμπερό.

Είναι καλύτερο για το μωρό γιατί τους πρώτους μήνες νιώθει περισσότερη ασφάλεια κοντά στην μητέρα του, αλλά και για έναν επιπλέον λόγο. Μέχρι τους τρεις μήνες το μωρό δεν έχει καταλάβει ότι αποτελεί ξεχωριστή οντότητα από την μητέρα.

Για αυτό είναι ένα σοβαρό τραύμα να ξυπνά μόνο του μέσα στην νύχτα και το σκοτάδι μακριά από το πιό αγαπημένο του πλάσμα στον κόσμο.

Μπορείς άφοβα να κοιμάσαι μαζί του στο διπλό κρεβάτι. Μάλιστα πρόσφατες έρευνες απέδειξαν ότι τα μωρά που κοιμούνται στο ίδιο κρεβάτι με τους γονείς τους, γίνονται πιό δυναμικοί και ανεξάρτητοι ενήλικες.

Πάνω από όλα να θυμάσαι ότι το μωρό έχει ανάγκη την δική σου αγκαλιά, την στοργή και την αγάπη σου. Με αυτά θα μεγαλώσει και όχι με ένα άρτια διαμορφωμένο δωμάτιο σύμφωνα με τις επιταγές της μόδας.



--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Melissa στο Το χαμομηλάκι τη 4/24/2007 08:05:00 μμ

Μορφές Βίας στην Οικογένεια μέρος (1ο)

 

Με βάση τον Περί Βίας στην Οικογένεια Νόμο αρ.119(Ι)/2000, άρθρο 3:

Βία σημαίνει:

«Οποιαδήποτε παράνομη πράξη, παράλειψη ή συμπεριφορά με την οποία προκαλείται άμεσα σωματική, σεξουαλική ή ψυχική βλάβη σε οποιοδήποτε μέλος της οικογένειας από άλλο μέλος της οικογένειας και περιλαμβάνει και τη βία που ασκείται με σκοπό την επίτευξη σεξουαλικής επαφής χωρίς τη συγκατάθεση του θύματος, καθώς επίσης και τον περιορισμό της ελευθερίας του». Επίσης οποιαδήποτε πράξη ή συμπεριφορά η οποία συνιστά βία και διαπράττεται στην παρουσία ανηλίκου, θεωρείται αδίκημα με βάση τον πιο πάνω Νόμο.

2. ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ:

Σωματική κακοποίηση
Σεξουαλική παραβίαση – Αιμομιξία
Ψυχολογική κακοποίηση
Σύνδρομο του «αμέτοχου θεατή»


ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ

2.1 Ορισμός και Αναγνώριση
Σωματική κακοποίηση μπορεί να περιλαμβάνει κάθε είδους τραυματισμό και κάκωση - διαφορετικής σοβαρότητας και συχνά διαφορετικών ηλικιών – που δεν οφείλεται σε ατύχημα. Η κάκωση μπορεί να είναι μια ή πολλές, παρατηρούνται δε συχνότερα στο κεφάλι και στα άκρα του παιδιού - δηλαδή στα ακάλυπτα μέρη του σώματος. Οι Επαγγελματίες Υγείας οφείλουν ακόμα και με την παραμικρή υποψία να εξετάζουν με προσοχή το σώμα του παιδιού.

Στην αξιολόγηση της σωματικής κακοποίησης θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στα ακόλουθα σημεία:-

-Έκταση των τραυμάτων (παρόλο που ασήμαντα τραύματα δεν πρέπει να αγνοούνται).
-Ανεξήγητη καθυστέρηση στη μεταφορά του παιδιού για περίθαλψη.
-Εξηγήσεις που δεν φαίνονται να «συνάδουν» με τα συμπτώματα.
-Παρατίθεται πιο κάτω μια σύντομη περιγραφή των συνηθέστερων σωματικών τραυμάτων.

Μώλωπες:

-Μώλωπες που δεν συνάδουν με τη συνήθη δραστηριότητα ενός παιδιού της ηλικίας του κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.
-Κηλίδες αίματος στα μάτια (Υφαίμα)
-Μωλωπισμένα μάτια:
-Να δίνεται ιδιαίτερη προσοχή, αν και τα δυο μάτια είναι μωλωπισμένα
-Μώλωπες γύρω ή κάτω από τα αυτιά.
-Μώλωπες μέσα και γύρω από το στόμα:
-Ένας σχισμένος χαλινός είναι ιδιαίτερα ενδεικτικός.
-Μώλωπες στα άκρα των δακτύλων.
-Μικροί, στρογγυλοί ή οβάλ μώλωπες δυνατό να παρατηρηθούν στο πρόσωπο ή στο σώμα.


Σημάδια από δυνατό σφίξιμο:

-Στους βραχίονες ή στο στήθος.
-Διάγραμμα μώλωπα:
-Αποτύπωμα δακτύλων, χεριού, ράβδου, ζώνης ή άλλου οργάνου που χρησιμοποιήθηκε για να κτυπηθεί το παιδί.

Σημάδια από δάγκωμα:

Στρογγυλά ή οβάλ σημάδια. Το σχήμα τους μπορεί να είναι πλήρες ή μπορεί να υπάρχει ένδειξη ενός «άκρου» με ένα άθικτο «εσωτερικό σημάδι».

Εγκαύματα σοβαρά ή ελαφρά:

Ίσως να είναι πολύ δύσκολο να τα ξεχωρίσει ένας από τυχαία τραύματα οφειλόμενα σε θέρμανση. Κατά κανόνα εγκαύματα με σαφές διάγραμμα θα πρέπει να εγείρουν υποψίες.

Τραύματα λόγω βύθισης σε νερό:

Παρατηρούνται όταν ένα χέρι ή πόδι ή γλουτός βυθιστούν σε πολύ ζεστό νερό.
Εγκαύματα από τσιγάρα:

Έχουν σχήμα κυκλικό και μια σκούρα πυκνή βάση. Μερικές μορφές της δερματικής ασθένειας του μολυσματικού κηρίου μοιάζουν με εγκαύματα από τσιγάρα και αντίστροφα. Μπορεί ένας να τα ξεχωρίσει από το σχήμα του εξανθήματος ή από τον τρόπο που αντιδρά στην περίθαλψη.

Δηλητηρίαση
Τραύματα οστών και κλειδώσεων

Κατάγματα πρέπει να εγείρουν υποψία αν υπάρχουν ενδείξεις για μεγάλο πόνο, απώλεια κινητικότητας, πρήξιμο ή εκτόπισμα. Τα πιο συνήθη μη τυχαία κατάγματα παρατηρούνται στους βραχίονες, στα πόδια και στα πλευρά. Βρέφη σπάνια παρουσιάζουν κάταγμα οστών.

Εσωτερικά τραύματα:
Τραύματα στη κοιλιά μπορεί να αποβούν θανάσιμα – μια ρήξη ήπατος, σπλήνας ή νεφρού ή εντέρου. Τα τραύματα αυτά μπορεί να παρουσιαστούν χωρίς καμιά παρουσία μωλώπων στο κοιλιακό τοίχωμα.

Τραύματα από τράνταγμα

Τα τραύματα από τράνταγμα μπορούν να προκαλέσουν υπνηλία, δυσκολία στη σίτιση ενός παιδιού ή παροξυσμό κλάματος. Συνεπώς στις περιπτώσεις των τραυμάτων αυτών δυνατό να παρατηρηθούν μώλωπες στους ώμους ή στο λαιμό. Ιατρική εξέταση δυνατό να αποκαλύψει αιμορραγία του αμφιβληστροειδούς.


Πηγή:http://www.familyviolence.gov.cy

--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη Vassileia στο Το χαμομηλάκι τη 4/24/2007 10:30:00 πμ