Σελίδες

Τρίτη 29 Μαΐου 2007

RE: Φίλοι των χαμομηλιών

Ότι έχει σχέση με το παιδί Φιλομήλα μας είναι εντάξει

Ευχαριστούμε για την υποστήριξη

 

 

 

From: pyragelos@gmail.com [mailto:pyragelos@gmail.com] On Behalf Of Philomila
Sent: Tuesday, May 29, 2007 10:33 AM
To: hamomili@gmail.com
Subject: Re: Φίλοι των χαμομηλιών

 

Αγαπημένοι μου φίλοι,
χαίρομαι πάρα πολύ που βρήκα τη συντροφιά σας. Διαβάζω συχνά πράγματα που μου είναι δύσκολο ν' αντέξω, αλλά διαβάζω και την υποστήριξη και την ευαισθησία και την αγάπη σας, που δεν είναι μόνο πολύ σημαντικά για μένα, είναι και σπάνια.
Ήθελα να στείλω κι εγώ ένα μέιλ για να ρωτήσω τι μπορώ να κάνω ως μέλος του blog. Τη δική μου ιστορία τη λέω προσωπικά στο "πίσω δωματιάκι" μου. Θα ήθελα να γράψω κάποια πράγματα για τον αυτοτραυματισμό, είναι εντάξει αυτό;
Ευχαριστώ πολύ,
Φιλομήλα

On 5/28/07, hamomili@gmail.com <hamomili@gmail.com> wrote:

Αγαπημένη Φιλομήλα,

Προσθέσαμε κι εμείς το  Ordinary Chaos στους Φίλους των χαμομηλιών

 

Ευχαριστούμε

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου