Σελίδες

Παρασκευή 18 Μαΐου 2007

ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ

ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ
Ø Μη με παραχαιδεύεις,ξέρω πολύ καλά πως δεν θα πρέπει να μου δίνεις ότι ζητάω .Σε δοκιμάζω μονάχα για να δω.
Ø Μη φοβάσαι να είσαι σταθερή μαζί μου.Το προτιμώ.Με κάνει να νοιώθω περισσότερη σιγουριά.
Ø Μη με κάνεις να νοιώθω μικρότερος/η από ότι είμαι.Αυτό με σπρώχνει να παριστάνω καμιά φορά τον σπουδαίο.
Ø Μη μου κάνεις παρατηρήσεις αν μπορείς.Θα προσέξω περισσότερο αυτά που θα μου πεις αν μου μιλήσεις ήρεμα μια στιγμή που θα είμαστε οι δυό μας.
Ø Μη μου δημιουργείς το συναίσθημα πως τα λάθη είναι αμαρτήματα. Μπερδεύονται έτσι μέσα μου όλες οι αξίες που έχω μά θει να αναγνωρίζω.
Ø Μην αναστατώνεσαι όταν σου λέω ''δε σε χωνεύω'',δεν απευθύνομαι σε σένα αλλά στην δύναμη που έχεις να μου εναντιώνεσαι..
Ø Μην με προστατεύεις από τις συνέπειες.Χρειάζεται καμιά φορά να πάθω για να μάθω.
Ø Μη δίνεις μεγάλη σημασία στις μικροαδιαθεσίες μου.Καμιά φορά δημιουργούνται από την ανάγκη μου για προσοχή.
Ø Μη μου δίνεις επιπόλαιες υποσχέσεις.Νοιώθω πολύ περιφρονημένος όταν δεν τις κρατάς.
Ø Μη μου κάνεις συνεχώς παρατηρήσεις.Γιατί τότε θα χρειαστεί να προστατέψω τον εαυτό μου κάνοντας τον κουφό.
Ø Μην υπερτιμάς την τιμιότητα μου.Συχνά οι απειλές σου με σπρώχνουν στην ψευτιά.
Ø Μην πέφτεις σε αντιφάσεις.Με μπερδεύεις έτσι αφάνταστα και με κάνεις να χάνω την πίστη μου σε σένα.
Ø Μη με αγνοείς όταν σου κάνω ερωτήσεις.Αν κάνεις κάτι τέτοιο θα αρχίσω να παίρνω τις πληροφορίες μου από άλλες πηγές.
Ø Μη προσπαθείς να με κάνεις να πιστέψω πως είσαι τέλεια ή αλάνθαστη.Είναι σοκ για μένα όταν ανακαλύπτω πως δεν είσαι ούτε το ένα ούτε το άλλο.
Ø Μη διανοηθείς ποτέ πως θα πέσει η υπόληψη σου αν μου ζητήσεις συγνώμη.Μιά τίμια αναγνώριση ενός λάθους σου μου δημιουργεί πολύ θερμά αισθήματα απέναντι σου.
Ø Μη ξεχνάς πως μου αρέσει να πειραματίζομαι.Χωρίς αυτό δε μπορώ να ζήσω σε παρακαλώ ,παραδέξου το.
Ø Μη ξεχνάς πόσο γρήγορα μεγαλώνω.Θα πρέπει να σου είναι δύσκολο να κρατήσεις το ίδιο βήμα με μένα αλλά προσπάθησε σε παρακαλώ.
Ø Μη ξεχνάς πως δεν θα μπορέσω να αναπτυχθώ χωρίς πολύ κατανόηση και
αγάπη.

 

Αυτό όμως δεν χρειάζεται να στο πω.Έτσι δεν είναι;

Sevatrianta


--
Ανακοινώθηκε Από τον/τη sevarose στο Το χαμομηλάκι - Save our Children τη 5/08/2007 09:47:00 μμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου